StanTem
Legacy Member
TotallyZen zei:Nee, er waren mini loempiatjes. Mmmmm
Lekker! Ik heb het gisteren moeten doen met Maltesers en popcorn.
Ben naar Cirque du Soleil geweest. 't Was opnieuw de moeite.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TotallyZen zei:Nee, er waren mini loempiatjes. Mmmmm
Ik dacht nu toch dat jij meer smaak had.TotallyZen zei:Op 2 weken tijd reeds 4 kilo afgevallen door enkele pintjes minder te drinken.
Tijd om daar iets aan te doen.
![]()
Tzal daar door zijn dat em al afgevallen is,het is zo lekker dat hij er minder van drinktMrKend54l zei:Ik dacht nu toch dat jij meer smaak had.
Wie drinkt er nu smerige Maes.
MrKend54l zei:Ik dacht nu toch dat jij meer smaak had.
Wie drinkt er nu smerige Maes.
Op veel festivals is het Maes en zo slecht is dat toch niet. 
Ik vind Maes ook niet slecht, ze hebben een paar jaar geleden hun 'recept' aangepast en sindsdien drink ik het nog graag.Brent-4 zei:Zolang het geen Heineken of Cristal is ben ik al tevredenOp veel festivals is het Maes en zo slecht is dat toch niet.![]()
Mijn mening natuurlijk![]()
Ik hoor het al, een echt café met klasse!TotallyZen zei:Ik vind Maes ook niet slecht, ze hebben een paar jaar geleden hun 'recept' aangepast en sindsdien drink ik het nog graag.
Trouwens, was het enigste bier dat daar te krijgen was.
Dan was het toch geen doorsnee fuif die ik ken.TotallyZen zei:Was geen café![]()
Fuif![]()
Ik smaak geen verschil tussen Cristal en MaesBrent-4 zei:Zolang het geen Heineken of Cristal is ben ik al tevredenOp veel festivals is het Maes en zo slecht is dat toch niet.
Mijn mening natuurlijk![]()
Persoonlijk het liefste Stella of Bel-Pils.
Voor pils heb ik 't liefste een gekoeld fles/glas, als de glazen niet gekoeld zijn dan weer liever een bekertje. Voor alle andere bieren liefst glas.MrKend54l zei:Daar serveren ze bier in plastiek bekertjes. Wat nog slechter is dan Maes.
Destel zei:Ik smaak geen verschil tussen Cristal en MaesPersoonlijk het liefste Stella of Bel-Pils.
Daarna dan Bockor (overal het bier waar ik woon...) en Stella.Bockor, natuurlijk! Hoe kon ik die vergeten zijnBrent-4 zei:Geef mij maar ne goeie JupilerDaarna dan Bockor (overal het bier waar ik woon...) en Stella.

Dat ziet er wel slick uit!StanTem zei:
StanTem zei:Die controller vind ik wel mooi. De PS4 wat minder.
TotallyZen zei:Pokkelelijk ja...
And proud of it!!!Jonas89 zei:Jij vuile COD-hater!!!