Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknohol1c

Legacy Member
Voila, en zoiets moet men aanmoedigen! Ludiek grapje moet wel es kunnen maar jullie moeten niet helemaal in het belachelijke getrokken worden!
Niks mis mee om het wat beter te gaan aanpakken.

MrKend54l

Legacy Member
Smokingnoob zei:
vind al die dieet shit hier enorm grappig, nog nooit op mijn voeding moeten letten en zal wss nooit gebeuren.. (en niet dik ofzo, zelfs geen buikje)
Zou me niet kunnen inbeelden dat ik zou moeten sporten of letten op voeding, of niet eten wat ik wil :)

Lijkt er dan nog op dat er hier echt wel een paar zijn, hilarisch gwn als ik da lees.. 1 blikje frisdrank per dag? 1x frieten per week? op den hometrainer? :') kapot lachen gewoon..
De vraag is hoe oud ben je nu.
All you can eat en drink terwijl je niks van beweging doet hou je niet heel je leven vol.

Daarbij is een gezonde en sportieve levensstijl het enige wat cool is. Zo een ongezonde levensstijl is echt allesbehalve cool.

Ik kan ook eten en drinken war ik wil. Maar ik probeer wel een beetje erop te letten wat ik in mijn ketel gooi, en ik sport ook meer dan regelmatig.

Kiiilerke

Legacy Member
ge moet niet "dik" zijn om ongezond te zijn e :p ken gasten die liters cola per dag drinken en zo mager als iets zijn en toch veel ongezonder zijn


ze hebben het gewoon zelf nog niet door :unsure:

StanTem

Legacy Member
Gentei zei:
Tja man kijk ik woog tegen de 130 kg, en op die moment moet ge ne keuze maken, ofwel doe je verder en zit ge tegen als je 35 jaar bent met serieuze gezondheidsproblemen of je deed er iets aan. Ik ging voor nr. 2

Idem hier, al woog ik toen ik startte niet zoveel.
"t Is gewoon begonnen toen mijn vrouw begon met WW voor haar zwangerschapskilo's kwijt te raken en ondertussen zit ze al enkele weken op haar gewicht.
Ze is 25 kg kwijtgeraakt en heeft nu een strak lijntje :drool: TotallyZen kan beamen hoe ze erbij loopt :p


Kiiilerke zei:
ge moet niet "dik" zijn om ongezond te zijn e :p ken gasten die liters cola per dag drinken en zo mager als iets zijn en toch veel ongezonder zijn


ze hebben het gewoon zelf nog niet door :unsure:

Dit.

Xtralecherus

Legacy Member
Smokingnoob zei:
vind al die dieet shit hier enorm grappig, nog nooit op mijn voeding moeten letten en zal wss nooit gebeuren.. (en niet dik ofzo, zelfs geen buikje)
Zou me niet kunnen inbeelden dat ik zou moeten sporten of letten op voeding, of niet eten wat ik wil :)

Lijkt er dan nog op dat er hier echt wel een paar zijn, hilarisch gwn als ik da lees.. 1 blikje frisdrank per dag? 1x frieten per week? op den hometrainer? :') kapot lachen gewoon..

Hangt gewoon af van je metabolisme hoor, maar dit zal ook niet eeuwig blijven duren ze :'). Verstand is niet iedereen meegegeven. Als ge veel eet en ge zit veel gaat vet zich automatisch opstapelen omdat je eigenlijk niets van vet verbrand dusja common logic. Ik heb niet echt een probleem hier, denk dat mijn metabolisme altijd al zeer snel is. Moest ik nu sporten zou ik prolly iets meer atletischer zijn dan gewoontjes :p.

Jonas89

Legacy Member
Steve- zei:
Bier, frieten, rum, pizza, chips, frisdrank, ... ik eet en drink al heel mijn leven wat ik wil en ik weeg 60 kilo. Zalig.

Is de aard van de mens he, zo ken ik er ook. Ze eten alles en komen geen gram bij.

Bij ons in de familie zijn we allemaal 'kloek' gebouwd, dus dat zit in het dna ofzo. Want proberen ook te vermageren maar is zeer moeilijk...

@SmokingNoob: waarom lachen? Is de enige manier om iets kwijt te graken hoor. Dus beetje respect hoor!!

TotallyZen

Legacy Member
StanTem zei:
TotallyZen kan beamen hoe ze erbij loopt
emoji14.png

Niet op gelet :unsure:

MrKend54l

Legacy Member
Iemand de deal van de week al gezien! Echt ongelooflijk!! Over bodemprijzen gesproken.

Destel

Legacy Member
MrKend54l zei:
Iemand de deal van de week al gezien! Echt ongelooflijk!! Over bodemprijzen gesproken.
€55,99 voor een game die al 2 jaar uit is, inderdaad ongelooflijk. Op PS3 kost hij €23,80 :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan