Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StanTem

Legacy Member
sele zei:
Volgen jullie een dieet?

Jonas89 zei:
2 jaar bezig, 0,0 resultaat

En laat bijna alles; max. 1 frisdrank/dag, 2l water/dag, 2 keer per week hometrainer, veel minder eten dan vroeger...

Loop er zelf soms duizelig van van weinig te eten :( :(

Ik doe zoals Gentei zegt Weight Watchers. Sporten doe ik niet. Moet wel veel wandelen op het werk en mijne kleine doe ik nu met de fiets naar school ('t is wel maar 500 meter ver :p).
Ik eet nog dagelijks ongezonde dingen zoals ne koek en wekelijks gaan we om frieten. Ben verwonderd dat het daarmee nog altijd vrij vlot gaat.

Ik weeg mij elke maandag en afgelopen week ben ik 1,2 kg afgevallen.

MrKend54l

Legacy Member
sele zei:
Ik ben al 5weken bezig en +5 kilo

Ik eet meer koekjes en drink veel alcohol en sport niet en toch bij komen :unsure:
Ge staat inderdaad wel vet. Of is dat zodat de Turken ook een kans hebben koersen te winnen?

sele

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ge staat inderdaad wel vet. Of is dat zodat de Turken ook een kans hebben koersen te winnen?
Ik sta zeker nog altijd scherper dan u :),die Turken koersen nor alleen in China en das alles,ze hebben al 3maand geen koersen meer gereden

MrKend54l

Legacy Member
sele zei:
Ik sta zeker nog altijd scherper dan u :),die Turken koersen nor alleen in China en das alles,ze hebben al 3maand geen koersen meer gereden
Ik sta momenteel op 65kg. En die Turken zijn ook maar habbekratsers eh. Kunnen hier op het vaste land nog niet eens met een kermiskoers mee.

TotallyZen

Legacy Member
StanTem zei:
Voor u zou een AA-hoekje ook niet misstaan
emoji14.png
Ochotogere... :)

TotallyZen

Legacy Member
StanTem zei:
Ge moet u niet schamen, da's volledig anoniem :unsure:
Pffff, tis niet omdat ik een pintje kan verzetten dat ik naar den AA moet é.

Komaan, waar vind ik hier wat steun tegenover die vermagergoeroes!!!

emoji14.png

Gentei

Legacy Member
TotallyZen zei:
Pffff, tis niet omdat ik een pintje kan verzetten dat ik naar den AA moet é.

Komaan, waar vind ik hier wat steun tegenover die vermagergoeroes!!!

emoji14.png

Alles beneden de 30% alcohol is voor mietjes.....

Smokingnoob

Legacy Member
vind al die dieet shit hier enorm grappig, nog nooit op mijn voeding moeten letten en zal wss nooit gebeuren.. (en niet dik ofzo, zelfs geen buikje)
Zou me niet kunnen inbeelden dat ik zou moeten sporten of letten op voeding, of niet eten wat ik wil :)

Lijkt er dan nog op dat er hier echt wel een paar zijn, hilarisch gwn als ik da lees.. 1 blikje frisdrank per dag? 1x frieten per week? op den hometrainer? :') kapot lachen gewoon..

Steve-

Legacy Member
Bier, frieten, rum, pizza, chips, frisdrank, ... ik eet en drink al heel mijn leven wat ik wil en ik weeg 60 kilo. Zalig.

Gentei

Legacy Member
Smokingnoob zei:
vind al die dieet shit hier enorm grappig, nog nooit op mijn voeding moeten letten en zal wss nooit gebeuren.. (en niet dik ofzo, zelfs geen buikje)
Zou me niet kunnen inbeelden dat ik zou moeten sporten of letten op voeding, of niet eten wat ik wil :)

Lijkt er dan nog op dat er hier echt wel een paar zijn, hilarisch gwn als ik da lees.. 1 blikje frisdrank per dag? 1x frieten per week? op den hometrainer? :') kapot lachen gewoon..

Tja man kijk ik woog tegen de 130 kg, en op die moment moet ge ne keuze maken, ofwel doe je verder en zit ge tegen als je 35 jaar bent met serieuze gezondheidsproblemen of je deed er iets aan. Ik ging voor nr. 2 en over mijn alcohol opmerking ik drink gwn geen bier maar alleen sterke drank
emoji3.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan