Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sele zei:Volgen jullie een dieet?
Jonas89 zei:2 jaar bezig, 0,0 resultaat
En laat bijna alles; max. 1 frisdrank/dag, 2l water/dag, 2 keer per week hometrainer, veel minder eten dan vroeger...
Loop er zelf soms duizelig van van weinig te eten![]()
![]()
).Ge staat inderdaad wel vet. Of is dat zodat de Turken ook een kans hebben koersen te winnen?sele zei:Ik ben al 5weken bezig en +5 kilo
Ik eet meer koekjes en drink veel alcohol en sport niet en toch bij komen![]()
Ik sta zeker nog altijd scherper dan uMrKend54l zei:Ge staat inderdaad wel vet. Of is dat zodat de Turken ook een kans hebben koersen te winnen?
,die Turken koersen nor alleen in China en das alles,ze hebben al 3maand geen koersen meer geredenIk sta momenteel op 65kg. En die Turken zijn ook maar habbekratsers eh. Kunnen hier op het vaste land nog niet eens met een kermiskoers mee.sele zei:Ik sta zeker nog altijd scherper dan u,die Turken koersen nor alleen in China en das alles,ze hebben al 3maand geen koersen meer gereden
Toch 1 iemand met dezelfde verontwaardiging als mij...Teknohol1c zei:Bon, dringend tijd voor ne girls-corner hier me dunkt.
Lol Ben ;-)
TotallyZen zei:Toch 1 iemand met dezelfde verontwaardiging als mij...

Ochotogere...StanTem zei:Voor u zou een AA-hoekje ook niet misstaan![]()

Pffff, tis niet omdat ik een pintje kan verzetten dat ik naar den AA moet é.StanTem zei:Ge moet u niet schamen, da's volledig anoniem![]()
TotallyZen zei:Pffff, tis niet omdat ik een pintje kan verzetten dat ik naar den AA moet é.
Komaan, waar vind ik hier wat steun tegenover die vermagergoeroes!!!
![]()
+1Gentei zei:Alles beneden de 30% alcohol is voor mietjes.....
Steve- zei:Vermageren is kaka?

Teknohol1c zei:Lol Ben ;-)

Gentei zei:Alles beneden de 30% alcohol is voor mietjes.....
Teknohol1c zei:
Steve- zei:Vermageren is kaka?



Smokingnoob zei:vind al die dieet shit hier enorm grappig, nog nooit op mijn voeding moeten letten en zal wss nooit gebeuren.. (en niet dik ofzo, zelfs geen buikje)
Zou me niet kunnen inbeelden dat ik zou moeten sporten of letten op voeding, of niet eten wat ik wil
Lijkt er dan nog op dat er hier echt wel een paar zijn, hilarisch gwn als ik da lees.. 1 blikje frisdrank per dag? 1x frieten per week? op den hometrainer? :') kapot lachen gewoon..