Gentei
Legacy Member
StanTem zei:Goed bezig! Ge zijt er precies wel strenger op geworden, want lachen mag blijkbaar niet meer
12 kg hier nu en net 12 weken bezig.
Kwas cool aan het doen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
StanTem zei:Goed bezig! Ge zijt er precies wel strenger op geworden, want lachen mag blijkbaar niet meer
12 kg hier nu en net 12 weken bezig.

StanTem zei:Goed bezig! Ge zijt er precies wel strenger op geworden, want lachen mag blijkbaar niet meer
12 kg hier nu en net 12 weken bezig.

sele zei:Volgen jullie een dieet?
Jonas89 zei:2 jaar bezig, 0,0 resultaat
En laat bijna alles; max. 1 frisdrank/dag, 2l water/dag, 2 keer per week hometrainer, veel minder eten dan vroeger...
Loop er zelf soms duizelig van van weinig te eten![]()
![]()
Jonas89 zei:2 jaar bezig, 0,0 resultaat
En laat bijna alles; max. 1 frisdrank/dag, 2l water/dag, 2 keer per week hometrainer, veel minder eten dan vroeger...
Loop er zelf soms duizelig van van weinig te eten![]()
![]()
Gentei zei:Hometrainer elke dag of 5 dagen met 30mim.

koolcast zei:H.I.I.T, bijvoorbeeld 10 keer 1 minuut sprinten opgevolgd door 30 seconde wandelen, geeft meer en sneller resultaat dan langdurige cardio op relatief laag inspanningsniveau![]()
Gentei zei:Ja maar niet aan te raden voor mensen zonder goede conditie....
Ik doe momenteel ook niets van sport
kzou beter terug iets doen mja tijd hé
. Het is niet zo dat ik echt dik ben alleen mijn buik mag er toch een 3 tal kilo af. Mss iets minder cola/chips/koeken vreten, kzit ook wel veel dusja
.Gentei zei:Wat eet je wel?
Hometrainer elke dag of 5 dagen met 30mim.
ikbenben zei:Te weinig eten is ook niet goed. Je moet het juiste aantal voedingsstoffen binnen hebben om gezond te zijn.
Best is ook van uw maaltijden te spreiden over meerdere kleine maaltijden per dag ipv 2 waarmee je je vol eet.
Tussendoortjes als zelf gemaakte soep of een stuk fruit is ook zeer goed.
Ik ben nu toch al 2kg kwijt op ongeveer 2 weken. Ben totaal gestopt met snoepen en chips eten.
Beweging is gewoon die die ik heb op mijn werk.

Kiiilerke zei:2 keer 30 min das niks ehwa doede als werk ? neerzitten of bewegend
Jonas89 zei:Meestal Appel/banaan/kiwi in de plaats
Mijn warme maaltijd is altijd een normale portie. 1 frisdrank blikje per dag (en is meestal zero/light). Frieten max. 1 per week.
Hometrainer is 2X per week 30 min. (soms iets langer) Redelijke weerstand. zweet toch redelijk goed.
Gohja, eigenlijk moeten de kilo's er niet perse af. Belangrijkste is dat ik gezonder leef dan vroeger.
Wat doe je van werk?Kiiilerke zei:sinds ik terug werk ben ik al 4 kilo kwijt op 2 weken![]()
Kiiilerke zei:wandelenheel veel wandelen in een magazijn