Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StanTem

Legacy Member
R1TM1X zei:
In de goeie oude tijd verkochten ze die toch ook in België?

Zoals hier gezegd nu ook nog, maar geef mij maar het Belgisch gerief, want met al dat geouwehoer... :p

R1TM1X

Legacy Member
StanTem zei:
Zoals hier gezegd nu ook nog, maar geef mij maar het Belgisch gerief, want met al dat geouwehoer...
emoji14.png
Aangezien ze nog bestaan moet het geouwehoer meevallen
emoji14.png

StanTem

Legacy Member
R1TM1X zei:
Aangezien ze nog bestaan moet het geouwehoer meevallen
emoji14.png

Zal ook niet zo heel lang meer duren. Het aantal abonnees gaat iedere keer achteruit. Da's ook de reden waarom ze bij jaarabonnementen met gratis games naar uwe kop smijten.

R1TM1X

Legacy Member
StanTem zei:
Zal ook niet zo heel lang meer duren. Het aantal abonnees gaat iedere keer achteruit. Da's ook de reden waarom ze bij jaarabonnementen met gratis games naar uwe kop smijten.
Pfff hopelijk wel, game magazines zijn nochtans de enige magazines die ik maand na maand kan blijven lezen.

Korte nieuwsfeitennlees ik wel op het internet maar lange re en previews niet.

StanTem

Legacy Member
R1TM1X zei:
Pfff hopelijk wel, game magazines zijn nochtans de enige magazines die ik maand na maand kan blijven lezen.

Korte nieuwsfeitennlees ik wel op het internet maar lange re en previews niet.

Idem hier.
Voor reviews enzo kijk ik ook liever in een boekje :p

Waar is de tijd dat ik voor het 9lives magazine schreef :cry:

LazloCootmans

Legacy Member
StanTem zei:
Da's goed mogelijk
emoji14.png


Heb er eens met mijne kop ingestaan en sindsdien ging het bergaf :cry:
Hebben we zicht op de forumcijfers sinds die foto's van uw bbq online gingen?

StanTem

Legacy Member
TotallyZen zei:
Begrijpelijk...

Nog chance da gij hier uwe kop niet als avatar staan hebt, of het was direct gepasseerd...

LazloCootmans zei:
Hebben we zicht op de forumcijfers sinds die foto's van uw bbq online gingen?

Fenomenaal de hoogte in, maar dat ligt aan Speedy zijne lekkere kop :unsure:

Teknohol1c

Legacy Member
StanTem zei:
Da's goed mogelijk
emoji14.png


Heb er eens met mijne kop ingestaan en sindsdien ging het bergaf :cry:
Ik herinner mij dat je vorig jaar een foto van jezelf (met sonyhoedje) hier als avatar had. 't is toen ook redelijk bergaf gegaan met 9lives he...

TotallyZen

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ik herinner mij dat je vorig jaar een foto van jezelf (met sonyhoedje) hier als avatar had. 't is toen ook redelijk bergaf gegaan met 9lives he...
Haha, nice1 makker!

StanTem

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ik herinner mij dat je vorig jaar een foto van jezelf (met sonyhoedje) hier als avatar had. 't is toen ook redelijk bergaf gegaan met 9lives he...

Heb dat meer dan een jaar gehad voor het bergaf ging.
Was het niet op het moment dat gij terug wat actiever begon te worden dat het de verkeerde richting uitging?

Jonas89

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ik herinner mij dat je vorig jaar een foto van jezelf (met sonyhoedje) hier als avatar had. 't is toen ook redelijk bergaf gegaan met 9lives he...

forums

TotallyZen

Legacy Member
Begin nu net te denken, was de hack niet op het moment dat Speedy naar Australië ging?
Met 35 hippies in den outback op hun PC's...
Just thinking out loud here...

pamperke

Legacy Member
Weet er iemand nog ne wijze film die op netflix staat om met mijn madam naar te kijken? Liefst met wat spanning zodat ik niet in slaap val :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan