Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
door een of andere reden krijg ik als ik naar neogaf or gamefaqs wil gaan

Deze webpagina is niet beschikbaar



ERR_CONNECTION_TIMED_OUT iemand de reden hiervan ? kan nergens meer in het huis op die sites


chrome safari zelfs internetr explorer niks werkt :s: s:s :s

StanTem

Legacy Member
Kiiilerke zei:
door een of andere reden krijg ik als ik naar neogaf or gamefaqs wil gaan

Deze webpagina is niet beschikbaar



ERR_CONNECTION_TIMED_OUT iemand de reden hiervan ? kan nergens meer in het huis op die sites


chrome safari zelfs internetr explorer niks werkt :s: s:s :s

Idem hier.

DDoS vermoed ik, zoals het PSN nu.

Gentei

Legacy Member
StanTem zei:
Zou ook kunnen. Den helft van het internet ligt hier blijkbaar uit :p

reaper zei:
Same ier, extreem veel sites die amper/zeer traag laden

Ik zit in Brussel op mijn werk, geraak overal binnen neogaf en gamefaqs....
Ik denk dat ze hier wel i-net via Belgacom hebben.

Den_John

Legacy Member
sele zei:
Oke nu kan ik u aangeven bij Sony
emoji6.png

Doe maar. Doe ineens ook de groeten van mij, ze kennen me daar goed ;)

koolcast

Legacy Member
Naughty Dog zoekt Nederlandstalige gametester | INVDR.net

De makers van onder andere The Last of Us en Uncharted zijn op zoek naar nieuwe werknemers. Zo zoeken ze ondere andere een game designer, gameplay programmer en een animator. Niets speciaal zou je zo denken, al is één vacature misschien wel op jouw lijf geschreven: Naughty Dog zoekt dringend een Nederlandstalige game tester.

Voor je je baas opbelt om te zeggen dat hij je nooit meer terug ziet, even nog dit: je moet in bezit zijn van een green card of een inwoner zijn van de Verenigde Staten en de opdracht is maar voor 6 maanden. Als je nog steeds geïnteresseerd bent in de job dan kan je op de site van Naughty Dog terecht voor de volledige jobomschrijving. Hoe je aan een green card komt vind je hier.

Is je Pools, Turks, Portugees of Catalaans toch beter dan je Nederlands? Geen probleem, het kennel van Naughty Dog zoekt ook voor deze talen een tester. Heb je zin in een avontuur en lijkt deze job je wel wat stuur dan gewoon je cv door naar [email protected] en dan maak jij misschien deel uit van het team dat The Last of Us 2 of de Uncharted-reeks ontwikkelt.

Jonas89

Legacy Member
Kiiilerke jouw ideale kans om te emigreren naar 'Murica zoals jij altijd zegt :p ^^

StanTem

Legacy Member
Kiiilerke zei:
das wa beter dan diene stront job dat ik nu heb :unsure:

Oei wa moede doen toch?
Kunt ge niet gewoon zelf uwe job kiezen? Als het u niet aanstaat, verandert ge toch gewoon?

Kiiilerke

Legacy Member
StanTem zei:
Oei wa moede doen toch?
Kunt ge niet gewoon zelf uwe job kiezen? Als het u niet aanstaat, verandert ge toch gewoon?

ja maar zo simpel is dat niet als ge bijna een jaar hebt thuis gezeten met ne schouder die naar de klote was,ze hebben allemaal schrik van mij :unsure: gelukkig is dit maar tijdelijk want anders zou ik van een brug springen ofso :unsure:

nog een reden is omdat ik op mijn vorig werk 16-17 u per uur had en nu maar fucking 11 euro...


1 jaar miserie en een mega downgrade van loon ja :unsure:

StanTem

Legacy Member
Kiiilerke zei:
ja maar zo simpel is dat niet als ge bijna een jaar hebt thuis gezeten met ne schouder die naar de klote was,ze hebben allemaal schrik van mij :unsure: gelukkig is dit maar tijdelijk want anders zou ik van een brug springen ofso :unsure:

nog een reden is omdat ik op mijn vorig werk 16-17 u per uur had en nu maar fucking 11 euro...


1 jaar miserie en een mega downgrade van loon ja :unsure:

Voor da loon kom ik mijn bed niet uit :p

Gentei

Legacy Member
Kiiilerke zei:
ja maar zo simpel is dat niet als ge bijna een jaar hebt thuis gezeten met ne schouder die naar de klote was,ze hebben allemaal schrik van mij :unsure: gelukkig is dit maar tijdelijk want anders zou ik van een brug springen ofso :unsure:

nog een reden is omdat ik op mijn vorig werk 16-17 u per uur had en nu maar fucking 11 euro...


1 jaar miserie en een mega downgrade van loon ja :unsure:

Als uw schouder naar de klote is door een arbeidsongeval, kassa kassa? Nie?

Kiiilerke

Legacy Member
was eh :( kga er altijd last van blijven hebben maar tis niet erg genoeg voor kassa kassa

pamperke

Legacy Member
Wat deed je hiervoor misschien en wat is er dan juist gebeurd? Als je er een jaar mee thuis zit lijkt mij dat toch redelijk ernstig?
En als ge't niet in de groep wilt gooien, np he. Ben gewoon wel nieuwsgierig :p

Gentei

Legacy Member
Kiiilerke zei:
was eh :( kga er altijd last van blijven hebben maar tis niet erg genoeg voor kassa kassa

Als je er altijd last van gaat hebben is er sprake van blijvende schade ik zou toch is een advocaat raadplegen. Proberen waard

stoica_dva

Legacy Member
Het testen van games klinkt leuk, maar is in werkelijkheid gewoon saaier dan saai hoor..

En voor het geld moet je het helemaal al niet doen.

koolcast

Legacy Member
stoica_dva zei:
Het testen van games klinkt leuk, maar is in werkelijkheid gewoon saaier dan saai hoor..

En voor het geld moet je het helemaal al niet doen.

FIFA testen of een titel van ND is toch nog wel iets anders :p

ikbenben

Legacy Member
Kiiilerke zei:
ja maar zo simpel is dat niet als ge bijna een jaar hebt thuis gezeten met ne schouder die naar de klote was,ze hebben allemaal schrik van mij :unsure: gelukkig is dit maar tijdelijk want anders zou ik van een brug springen ofso :unsure:

nog een reden is omdat ik op mijn vorig werk 16-17 u per uur had en nu maar fucking 11 euro...


1 jaar miserie en een mega downgrade van loon ja :unsure:

How man, kom bij Volvo Trucks in Oostakker werken. Ze zoeken nog steeds nieuwe medewerkers en ge gaat een stuk meer verdienen dan wat ge nu hebt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan