Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-Ex!Tjen- zei:Iemand geselecteerd voor de beta testing van 3.0 firmware?

Teknohol1c zei:Kga heus mijn console niet gebruiken als proefproject ze...
-Ex!Tjen- zei:Iemand geselecteerd voor de beta testing van 3.0 firmware?
Ik gok dat Sony je dan wel vergoedt of zoiets mocht hun eigen software je systeem verknallen.ikbenben zei:Dat was mijn gedacht dus ook waarom ik mij niet had ingeschreven voor de beta. Voor hetzelfde geld loopt er iets mis waardoor die brickt of zo en dan sta je daar...
LazloCootmans zei:Ik gok dat Sony je dan wel vergoedt of zoiets mocht hun eigen software je systeem verknallen.

LazloCootmans zei:Ik gok dat Sony je dan wel vergoedt of zoiets mocht hun eigen software je systeem verknallen.

ikbenben zei:Ik heb dat toch nergens zwart op wit zien staan![]()

ikbenben zei:Ik heb dat toch nergens zwart op wit zien staan![]()
FROM TIME TO TIME, PROBLEMS BEYOND SCEA’S REASONABLE CONTROL MAY PREVENT OR DELAY YOUR ACCESS TO THE PROGRAM OR CAUSE THE PROGRAM OR THE BETA MATERIALS TO FAIL TO PERFORM. IN THE EVENT OF A DISPUTE REGARDING YOUR USE OF ANY OF THE BETA MATERIALS, HARDWARE, OR SOFTWARE, YOU AGREE THAT THE SOLE LIABILITY OF SCEA AND ITS AFFILIATED COMPANIES WILL BE LIMITED TO REPAIR OR REPLACEMENT OF THE BETA MATERIALS AT SCEA’S OPTION.
sele zei:Hi seledotbe,
Congratulations – we've picked you to take part in the new 3.00 System Software Beta Trial!
![]()
Idd om 18u23StanTem zei:Vandaag pas de mail gekregen?
Brent-4 zei:Hier natuurlijk weer niet... Had deze ook graag eens getest eigenlijk![]()

Oke nu kan ik u aangeven bij SonyDen_John zei:Al eens aan 't oefenen voor als v3.00 voor iedereen beschikbaar komt...
![]()