Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentei

Legacy Member
Eindelijk.
De 1ste bieder van 2dehands had afgehaakt.
Vandaag is de ps4 dan toch weg.
Het waren nochtans 2 dames die hem kwamen afhalen.
Zij een ps4 en 5 games, ik een triootje voor de 1ste keer. Iedereen blij.

Teknohol1c

Legacy Member
Wa zever is da nu weer? Beta testing van een firmware?
Wat zijn de nieuwigheden die het zo zot maken dat het eerst dient getest te worden door het plebs?
Stabiliteitsverbeteringen van de console?
Kga heus mijn console niet gebruiken als proefproject ze...

ikbenben

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Kga heus mijn console niet gebruiken als proefproject ze...

Dat was mijn gedacht dus ook waarom ik mij niet had ingeschreven voor de beta. Voor hetzelfde geld loopt er iets mis waardoor die brickt of zo en dan sta je daar...

RiCOManiaC

Legacy Member
-Ex!Tjen- zei:
Iemand geselecteerd voor de beta testing van 3.0 firmware?

Jup ik in ieder geval. Moet zeggen dat het me wel heel goed bevalt. Het streamen van games kan nu via YouTube, ik heb nu 10GB cloud opslag (ipv van 1GB), de nieuwe community hub bevalt me ook wel. Tis gemakkelijk voor als je bv een party wil maken met je PSN-vrienden, dan post je dat daar en iedereen is op de hoogte.

LazloCootmans

Legacy Member
ikbenben zei:
Dat was mijn gedacht dus ook waarom ik mij niet had ingeschreven voor de beta. Voor hetzelfde geld loopt er iets mis waardoor die brickt of zo en dan sta je daar...
Ik gok dat Sony je dan wel vergoedt of zoiets mocht hun eigen software je systeem verknallen.

ikbenben

Legacy Member
LazloCootmans zei:
Ik gok dat Sony je dan wel vergoedt of zoiets mocht hun eigen software je systeem verknallen.

Ik heb dat toch nergens zwart op wit zien staan ;)

Xhizor

Legacy Member
LazloCootmans zei:
Ik gok dat Sony je dan wel vergoedt of zoiets mocht hun eigen software je systeem verknallen.

Ben je wel effe je playstation kwijt, en is ook nog niet bewezen dat je niet zelf ga mogen opdraaien voor de kosten. Sony heeft niet echt een al te hoge reputatie op dat vlak (toch niet in mijn ogen)

Maar goed ben wel blij dat ze een beta houden, hoe meer ze het kunnen testen hoe minder kans ik heb op ernstige problemen :p

LazloCootmans

Legacy Member
ikbenben zei:
Ik heb dat toch nergens zwart op wit zien staan ;)

True, true. Ik weet niet of er iets in de service voorwaarden staat over of zulke tests op eigen risico zijn. Zo niet, dan denk ik dat Sony het niet zou kunnen maken dat een update een paar PlayStations naar de eeuwige jachtvelden verjaagt zonder daar enige verdere hulp bij te voorzien. Kwestie van de klant tevreden te houden hé :)

Brent-4

Legacy Member
ikbenben zei:
Ik heb dat toch nergens zwart op wit zien staan ;)

https://www.playstation.com/en-us/legal/ps_public_beta_test_program/

Puntje 11:
FROM TIME TO TIME, PROBLEMS BEYOND SCEA’S REASONABLE CONTROL MAY PREVENT OR DELAY YOUR ACCESS TO THE PROGRAM OR CAUSE THE PROGRAM OR THE BETA MATERIALS TO FAIL TO PERFORM. IN THE EVENT OF A DISPUTE REGARDING YOUR USE OF ANY OF THE BETA MATERIALS, HARDWARE, OR SOFTWARE, YOU AGREE THAT THE SOLE LIABILITY OF SCEA AND ITS AFFILIATED COMPANIES WILL BE LIMITED TO REPAIR OR REPLACEMENT OF THE BETA MATERIALS AT SCEA’S OPTION.

sele

Legacy Member
Hi seledotbe,

Congratulations – we've picked you to take part in the new 3.00 System Software Beta Trial!
:niceone:

Brent-4

Legacy Member
Hier natuurlijk weer niet... Had deze ook graag eens getest eigenlijk :)

BuYcKi

Legacy Member
Brent-4 zei:
Hier natuurlijk weer niet... Had deze ook graag eens getest eigenlijk :)

Binnen paar weken toch? Maakt toch niet uit?
:p

Snap niet dat je dat zou willen, 3.0 en er is niets groot gewijzigd.. Moest het nu test Windows 10 zijn, akkoord.

Jimmypop

Legacy Member
Hier ook mail gekregen maar heb mijn ps4 nog niet terug uit garantie
emoji24.png

Den_John

Legacy Member
Al eens aan 't oefenen voor als v3.00 voor iedereen beschikbaar komt...

n2l75w.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan