LazloCootmans
Legacy Member
Medewerker voor?ikbenben zei:How man, kom bij Volvo Trucks in Oostakker werken. Ze zoeken nog steeds nieuwe medewerkers en ge gaat een stuk meer verdienen dan wat ge nu hebt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Medewerker voor?ikbenben zei:How man, kom bij Volvo Trucks in Oostakker werken. Ze zoeken nog steeds nieuwe medewerkers en ge gaat een stuk meer verdienen dan wat ge nu hebt![]()
LazloCootmans zei:Medewerker voor?
ikbenben zei:How man, kom bij Volvo Trucks in Oostakker werken. Ze zoeken nog steeds nieuwe medewerkers en ge gaat een stuk meer verdienen dan wat ge nu hebt![]()
StanTem zei:Verdient dat ginder zo goed toch?

StanTem zei:Dat geldt hier ook voor mij![]()


Productie van wagens/trucks verdient ALTIJD goed.StanTem zei:Verdient dat ginder zo goed toch?
ikbenben zei:Héhé
Als je info wilt (of uit interesse) kan ik het u altijd pm'en![]()

TotallyZen zei:Productie van wagens/trucks verdient ALTIJD goed.
TotallyZen zei:Het nadeel (heb ik altijd gevonden) is de werkonzekerheid.

Das jammer genoeg de enige in BelgiëR1TM1X zei:Welke goeie gamemagazines bestaan er tegenwoordig nog?
Chief is al meer dan een jaar gedaan en 9lives blijkbaar ook
En in de lokale krantenwinkel hadden ze enkel gameplay (vroeger pc gameplay)
R1TM1X zei:Welke goeie gamemagazines bestaan er tegenwoordig nog?
Chief is al meer dan een jaar gedaan en 9lives blijkbaar ook
En in de lokale krantenwinkel hadden ze enkel gameplay (vroeger pc gameplay)
StanTem zei:Nee ze, ik zit goed waar ik ben. Zeker nu, ik werk 2 dagen per week en heb nu meer dan dat ik 5 dagen in de week ga werken. Zou zot zijn om te veranderen![]()

R1TM1X zei:Welke goeie gamemagazines bestaan er tegenwoordig nog?
Chief is al meer dan een jaar gedaan en 9lives blijkbaar ook
En in de lokale krantenwinkel hadden ze enkel gameplay (vroeger pc gameplay)
Chief is ook digitaal gegaan maar lees niet graag lange artikels digitaal.Jonas89 zei:Ik kijk af en toe naar Invader, alleen digitaal en gratis
R1TM1X zei:Blijkbaar bestaat power unlimited ook nog. Zal eens moeten zoeken waar ze deze nog verkopen.
In de goeie oude tijd verkochten ze die toch ook in België?StanTem zei:Da's hollands hé.
Nog steeds hoorR1TM1X zei:In de goeie oude tijd verkochten ze die toch ook in België?

R1TM1X zei:Blijkbaar bestaat power unlimited ook nog. Zal eens moeten zoeken waar ze deze nog verkopen.
Is dat met bier en bbq?!Gentei zei:In de Delhaize zie ik die staan.
Gaan er mensen van hier naar FoM lan dit weekend?