Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LazloCootmans

Legacy Member
ikbenben zei:
How man, kom bij Volvo Trucks in Oostakker werken. Ze zoeken nog steeds nieuwe medewerkers en ge gaat een stuk meer verdienen dan wat ge nu hebt ;)
Medewerker voor?

StanTem

Legacy Member
ikbenben zei:
How man, kom bij Volvo Trucks in Oostakker werken. Ze zoeken nog steeds nieuwe medewerkers en ge gaat een stuk meer verdienen dan wat ge nu hebt ;)

Verdient dat ginder zo goed toch?

ikbenben

Legacy Member
StanTem zei:
Verdient dat ginder zo goed toch?

"Zo goed"...als arbeider verdien je er zeker niet slecht ;)
Ik heb wel een promotiefunctie en zit in een hogere looncategorie en met de 11 jaar anciënniteit verdiend dit zeker niet slecht "voor wat ik maar moet doen".

TotallyZen

Legacy Member
StanTem zei:
Verdient dat ginder zo goed toch?
Productie van wagens/trucks verdient ALTIJD goed.
Het nadeel (heb ik altijd gevonden) is de werkonzekerheid. Fabrieken die sluiten her en der en is zéér verbonden aan de globale economie.
Bv C&H in Zedelgem die landbouwvoertuigen maakt.
Het 1ne jaar doen ze 200 aanwervingen, het jaar erna moeten er 500 doppen. (Aantallen zijn niet correct, ter info).

StanTem

Legacy Member
ikbenben zei:
Héhé :p
Als je info wilt (of uit interesse) kan ik het u altijd pm'en ;)

Nee ze, ik zit goed waar ik ben. Zeker nu, ik werk 2 dagen per week en heb nu meer dan dat ik 5 dagen in de week ga werken. Zou zot zijn om te veranderen :p

TotallyZen zei:
Productie van wagens/trucks verdient ALTIJD goed.

Da's een feit. Net zoals de metaalindustrie.

R1TM1X

Legacy Member
Welke goeie gamemagazines bestaan er tegenwoordig nog?
Chief is al meer dan een jaar gedaan en 9lives blijkbaar ook :(

En in de lokale krantenwinkel hadden ze enkel gameplay (vroeger pc gameplay)

ikbenben

Legacy Member
TotallyZen zei:
Het nadeel (heb ik altijd gevonden) is de werkonzekerheid.

Niet van toepassing bij Volvo Trucks Oostakker, trust me ;)

Wij zijn de grootste van de hele trucks groep en hebben het grootste deel van de productie. Binnenkort is er weer een productiestijging én hebben we een deel van de productie van Zweden overgenomen!
Uiteraard is het wel zo dat hoe minder anciënniteit je hebt dat je grotere kans hebt op afdanking indien de markt een beetje zakt. Maar hoe dat het er nu uitziet zal dat momenteel niet snel gebeuren.

LazloCootmans

Legacy Member
R1TM1X zei:
Welke goeie gamemagazines bestaan er tegenwoordig nog?
Chief is al meer dan een jaar gedaan en 9lives blijkbaar ook :(

En in de lokale krantenwinkel hadden ze enkel gameplay (vroeger pc gameplay)
Das jammer genoeg de enige in België

Jonas89

Legacy Member
R1TM1X zei:
Welke goeie gamemagazines bestaan er tegenwoordig nog?
Chief is al meer dan een jaar gedaan en 9lives blijkbaar ook :(

En in de lokale krantenwinkel hadden ze enkel gameplay (vroeger pc gameplay)

Ik kijk af en toe naar Invader, alleen digitaal en gratis

ikbenben

Legacy Member
StanTem zei:
Nee ze, ik zit goed waar ik ben. Zeker nu, ik werk 2 dagen per week en heb nu meer dan dat ik 5 dagen in de week ga werken. Zou zot zijn om te veranderen :p

Das waar, was het al vergeten. Ik zou het ook wel weten moest ik maar 2 dagen in de week moeten werken :)

R1TM1X zei:
Welke goeie gamemagazines bestaan er tegenwoordig nog?
Chief is al meer dan een jaar gedaan en 9lives blijkbaar ook :(

En in de lokale krantenwinkel hadden ze enkel gameplay (vroeger pc gameplay)

Na OPM Benelux heb ik een jaar OPM UK genomen als abonnement. Niet slecht maar ik had veel liever OPM Benelux dus ik ga mijn abo niet meer verlengen.

R1TM1X

Legacy Member
Blijkbaar bestaat power unlimited ook nog. Zal eens moeten zoeken waar ze deze nog verkopen.

Gentei

Legacy Member
R1TM1X zei:
Blijkbaar bestaat power unlimited ook nog. Zal eens moeten zoeken waar ze deze nog verkopen.

In de Delhaize zie ik die staan.

Gaan er mensen van hier naar FoM lan dit weekend?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan