Gentei
Legacy Member
Teknohol1c zei:Ni.op letten jong, negeer dat gewoon. 375 is voor de koper een mooie deal.
Pak nu nog u 5 games aan gemiddeld 15 of 20€, da's dan nog 275 tot 300 voor de console waar nog een jaar garantie op zit. Dat is niet slecht! Vooral als de controller ook nog un goede staat is
Maar je zal er altijd overal (en steeds meer) hebben die verwachten alles voor een appel en een ei te krijgen
true, vandaag nog een bod gekregen van 300 euro

MrKend54l zei:Bwa als je voor 399 een nieuwe kan kopen die niet zoals een op hol geslagen stofzuiger klinkt. Dan is voor mij de keuze wel snel gemaakt.
Mijn witte is geen stofzuiger wtf?
nie verwaren met kiiilerke zijn stofzuiger hé....



