Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
Jersy zei:
holy shit bijna mijn ps4 gebricked
stond in sleep mode, maar er was nog een game actief waarvan de bluray inzat
had al onmiddellijk op eject geklikt om mgs in te steken

ps4 was not amused
3 keer storage check moeten doen :/
Heb ik ook al paar keer gehad dat ik bij hem te verplaatsen in sleep mode per ongeluk op eject duw.
Gewoon storage check, niks aan de hand.

Gentei

Legacy Member
Wel een bad ass PS4 moet ik toegeven.
Ziet er echt veel beter uit dan de gewone versies.
Ook leuk dat de eject- en aan/uit knop nu echt fysieke knoppen zijn.
No more eject disk uit zijn eigen.
685285ec12d7cfb6cba996f20540321d.jpg

b95f3d594e15eebdb67c8bbcd5c643a6.jpg

Destel

Legacy Member
Jersy zei:
holy shit bijna mijn ps4 gebricked
stond in sleep mode, maar er was nog een game actief waarvan de bluray inzat
had al onmiddellijk op eject geklikt om mgs in te steken

ps4 was not amused
3 keer storage check moeten doen :/
Hoezo? Ik heb al zo vaak rechtstreeks op de eject-knop geduwd terwijl hij in stand-by stond. Bij mij start hij dan gewoon op alsof je op de powerknop geduwd hebt, en de disc komt er uit. Als de disc een game was die opgeschort stond, dan sluit hij die game gewoon af. In 't ergste geval heb ik dan niet gesaved ...

Enige keren dat ik storage check moet doen, is wanneer de PS4 niet wordt afgesloten voor hij van de stroom gaat (hebben een tripletje met knop voor alles van multimedia in de woonkamer - de huisgenoten hebben niet altijd door dat de PS4 niet volledig uit staat).

Destel

Legacy Member
Ben op zoek naar simpele racers met split-screen op PS4. Ik weet dat dat niet gaat met DriveClub / Project Cars / The Crew, maar blijkbaar zijn er een paar (arcade?)racers in de store geslopen:

Vector Unit Racing Bundle (€8,99 ipv €14,99), da's basically de bundel van de volgende 2 games (die ook apart te koop en in solden staan):
Beach Buggy Racing (momenteel €5,99 ipv €9,99)
RipTide GP2 (momenteel €4,19 ipv €6,99)


Iemand ervaring mee? €8,99 voor 2 arcaderacers met splitscreen lijkt me geen slechte deal, maar ik ken de titels totaal niet. Mss is er maar 1 v/d 2 echt de moeite? Of sucken ze compleet? :p

MrKend54l

Legacy Member
Destel zei:
Ben op zoek naar simpele racers met split-screen op PS4. Ik weet dat dat niet gaat met DriveClub / Project Cars / The Crew, maar blijkbaar zijn er een paar (arcade?)racers in de store geslopen:

Vector Unit Racing Bundle (€8,99 ipv €14,99), da's basically de bundel van de volgende 2 games (die ook apart te koop en in solden staan):
Beach Buggy Racing (momenteel €5,99 ipv €9,99)
RipTide GP2 (momenteel €4,19 ipv €6,99)


Iemand ervaring mee? €8,99 voor 2 arcaderacers met splitscreen lijkt me geen slechte deal, maar ik ken de titels totaal niet. Mss is er maar 1 v/d 2 echt de moeite? Of sucken ze compleet?
emoji14.png
Driveclub en games zoals riptide gp2 in 1 zin noemen. Je moet het maar durven.
Persoonlijk denk ik niet dat rijden met beach buggy's of waterscooters zo leuk is hoor. Toch zeker niet als je games zoals driveclub gewend bent. Ook al is het in split screen.

Destel

Legacy Member
MrKend54l zei:
Driveclub en games zoals riptide gp2 in 1 zin noemen. Je moet het maar durven.
Persoonlijk denk ik niet dat rijden met beach buggy's of waterscooters zo leuk is hoor. Toch zeker niet als je games zoals driveclub gewend bent. Ook al is het in split screen.
Tgoh, ik weet het niet ... Pure (racen/tricks met quads) vond ik vrij leuk (maar da's PS3 en zonder split-screen). Ik zoek zeker geen autorace-vervanger, maar een racer om snel samen met huisgenoten te kunnen spelen.

Geen idee of er voor de rest nog racers met split-screen zijn.

Brent-4

Legacy Member
Jonas89 zei:
Jezus, wat een ravage van het onweer in WVL...
Ja idd, twas de moeite in de streek... Hier viel het gelukkig nog mee. Zat nog maar een uurke in mijn bed toen ik wakker werd van een enorm lawaai
emoji14.png

Xhizor

Legacy Member
Iedere seconde nen bliksem. Vorige keer da dat gebeurde stond heel het dorpscentrum onder water. Onze dieren staan ook dicht bij een beek, dus toch maar eens opgestaan

2 dagen schoon weer en dan heb je weer zo'n gezeik. En vanavond zou het weer een erge onweer zijn ?

Gentei

Legacy Member
Ale mijn witte ps4 wordt morgen verkocht tegen 375 euro.
Was ook mijn min. Prijs
Veel mensen vinden dit te veel geld voor een ps4, controller en 5 games wtf?
Ps4 moet nog 1 jaar worden....
Ikzelf persoonlijk vind het geen slechte deal en zou onmiddelijk ervoor gaan.

Jonas89

Legacy Member
Fantastische game op de iPad :bow:

[video=youtube;Dk9uEH7chX8]https://www.youtube.com/watch?v=Dk9uEH7chX8[/video]

Xhizor

Legacy Member
Gentei zei:
Ale mijn witte ps4 wordt morgen verkocht tegen 375 euro.
Was ook mijn min. Prijs
Veel mensen vinden dit te veel geld voor een ps4, controller en 5 games wtf?
Ps4 moet nog 1 jaar worden....
Ikzelf persoonlijk vind het geen slechte deal en zou onmiddelijk ervoor gaan.

Is te zien hoe oud die games zijn, want sommige titels kan je al voor een prikje kopen. Persoonlijk vind ik het eigenlijk ook geen zo'n goeie deal, tenzij er nog een garantie bij zit

Gentei

Legacy Member
Xhizor zei:
Is te zien hoe oud die games zijn, want sommige titels kan je al voor een prikje kopen. Persoonlijk vind ik het eigenlijk ook geen zo'n goeie deal, tenzij er nog een garantie bij zit

Ps4 moet nog een jaar oud worden....wat denk je nu zelf hoeveel garantie erbij zit....

Teknohol1c

Legacy Member
Gentei zei:
Ps4 moet nog een jaar oud worden....wat denk je nu zelf hoeveel garantie erbij zit....
Ni.op letten jong, negeer dat gewoon. 375 is voor de koper een mooie deal.
Pak nu nog u 5 games aan gemiddeld 15 of 20€, da's dan nog 275 tot 300 voor de console waar nog een jaar garantie op zit. Dat is niet slecht! Vooral als de controller ook nog un goede staat is :-)
Maar je zal er altijd overal (en steeds meer) hebben die verwachten alles voor een appel en een ei te krijgen

MrKend54l

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ni.op letten jong, negeer dat gewoon. 375 is voor de koper een mooie deal.
Pak nu nog u 5 games aan gemiddeld 15 of 20€, da's dan nog 275 tot 300 voor de console waar nog een jaar garantie op zit. Dat is niet slecht! Vooral als de controller ook nog un goede staat is :-)
Maar je zal er altijd overal (en steeds meer) hebben die verwachten alles voor een appel en een ei te krijgen
Bwa als je voor 399 een nieuwe kan kopen die niet zoals een op hol geslagen stofzuiger klinkt. Dan is voor mij de keuze wel snel gemaakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan