:unsure:
Legacy Member
Brent-4 zei:Opstaan is hier eigenlijk om 4u10 om precies te zijn
En diegene die goed zot zijn bij ons kunnen ook om 3u30 beginnenNiks voor mij zi
kheb dat als studentenjob gedaan.
Ben ik blij dat ik er vanaf ben

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brent-4 zei:Opstaan is hier eigenlijk om 4u10 om precies te zijn
En diegene die goed zot zijn bij ons kunnen ook om 3u30 beginnenNiks voor mij zi

:unsure: zei:kheb dat als studentenjob gedaan.
Ben ik blij dat ik er vanaf ben![]()
Blijkbaar heeft ze dat dan opgevat als liever niet 
Kan nu ook al niet klagen 
Brent-4 zei:Wat is 'de vroege' voor jullie? Ik doe nu 7 weken vakantiejob en start om 5u. Iedere dag dus om 4u uit men nest.
De donderdag begin je dat inderdaad al te voelenOf beginnen jullie nog vroeger?

pamperke zei:Bij ons is de vroege van 5u48 tot 13u48. Ik moet dan om half 5 opstaan aangezien ik toch een 40-tal minuten moet rijden nog. En 't is een werkweek van 7 dagen (ook weekends en feestdagen).
Vooral dat weekend dat er halfweg in zit maakt het zwaar om er 7 te doen vind ik. Er zijn altijd sociale verplichtingen waar je moeilijk onder uit kan waardoor je wat later in je bed ligt en dat wreekt hem direct bij mij.
We doen nu bij wijze van proef wel een jaar een ander systeem. 4 vroeges en 3 lates, en de week daarop dan 3 vroeges en 4 lates. Dus nog steeds 7 dagen aan een stuk maar ik vind het 1000 keer beter te doen![]()
Valt dus al bij al nog goed mee eigenlijk.pamperke zei:Na 4 vroeges is mijne namiddag toch ook om zeep hoor![]()


Het probleem is dat mensen even laat gaan slapen zoals ze met de dag zouden staan. Ja natuurlijk voel je het dan. Als je om 8 a 9 uur in je bed kruipt dan zal je geen problemen hebben hoor. Bij ploegen moet je gewoon uw leven aanpassen simple as that.Xhizor zei:Altijd op tijd in je bed kruipen rond 21-22 uur en normaal gezien mag je daar geen problemen mee hebben. Doe nu al 9 jaar de vroege en zou het echt niet zien zitten om de late ploeg te doen
Edit zie net dat je 7 dagen aan een stuk werkt, das een heel ander systeem. Ge kan moeilijk 7dagen op 7 op kinder uren in je bed kruipoen
Sommige van men collega's gaan ook pas slapen rond 12 uur, dan verbaast het me ook niet dat ge moe bent![]()
Jornax zei:Iets ouder misschien, maar heb je Chuck al gezien? Onlangs ontdekt via Netflix (staat er integraal op) en was toch aangenaam verrast. Mix van light comedy met wat actie en drama (beetje spionage genre), toffe muziek ook. Ik heb de volledige reeks op enkele weken gezien, doe ik toch niet vaak![]()

MrKend54l zei:Het probleem is dat mensen even laat gaan slapen zoals ze met de dag zouden staan. Ja natuurlijk voel je het dan. Als je om 8 a 9 uur in je bed kruipt dan zal je geen problemen hebben hoor. Bij ploegen moet je gewoon uw leven aanpassen simple as that.
Met de dag om 8u beginnen en om 11u gaan slapen. Dan moet je met de vroege die om 6uur begint om 9 uur gaan slapen.
Blijkbaar?BuYcKi zei:Ben ik hier de enige met kantooruren?
![]()
Brent-4 zei:Ik wou wel eens een weekske om 3u30 beginnen maar geen 7 weken aan één stuk ziBlijkbaar heeft ze dat dan opgevat als liever niet
Als ge dan begint kunt ge ze wel 'scheppen'Kan nu ook al niet klagen
![]()
Michael.Cox zei:'k Heb zo het gevoel dat er heel wat vuiligheid bij een upgrade achterblijft, waardoor er van alles conflicteert. Na de volledige clean install heb ik nog geen enkel probleem gevonden. Zeker doen dus!
:unsure: zei:110€ per dag uiteindelijk

Michael.Cox zei:'k Heb zo het gevoel dat er heel wat vuiligheid bij een upgrade achterblijft, waardoor er van alles conflicteert. Na de volledige clean install heb ik nog geen enkel probleem gevonden. Zeker doen dus!
BuYcKi zei:Ben ik hier de enige met kantooruren?
![]()
.StanTem zei:Liever dat dan altijd de vroege ze
Ik doe altijd de nacht in het weekend.
schredy zei:Upgrade van 8.1, en alles loopt vlot hier. Veel verschil is er eigenlijk niet tussen 8.1 en 10, dus ik vermoed dat de vuiligheid van de upgrade redelijk beperkt blijft. Van 7 naar 10 zal het wel wat erger zijn.
Jonas89 zei:2 nieuwe games op iOS/Android die wat gerelateerd zijn met hun grote broers:
-Lara Croft Go, wel 4,99€. Zoals Hitman Go