Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonas89 zei:Best van al is een clean install, ik doe dat met mijn macbook ook altijd
Werd dat tijd zeg...Kiiilerke zei:Met pijn in het hart moet ik melden dat mijn schoon leven vanaf morgen gedaan is en ik dus terug moet gaan werken zoals de plebs ...![]()

Jonas89 zei:Once You Go Mac, You'll Never Go Back![]()


Kiiilerke zei:Met pijn in het hart moet ik melden dat mijn schoon leven vanaf morgen gedaan is en ik dus terug moet gaan werken zoals de plebs ...
voordeel dat het toch bijna weekend is
TotallyZen zei:Werd dat tijd zeg...
![]()


Kiiilerke zei:Met pijn in het hart moet ik melden dat mijn schoon leven vanaf morgen gedaan is en ik dus terug moet gaan werken zoals de plebs ...
voordeel dat het toch bijna weekend is

O, ik vond dat echt een toppertje:unsure: zei:Lone survivor (was onlangs op PS+) eens geprobeerd
wat een baggergame is me dat, na 20min afgezet

StanTem zei:Ik werk vanaf 1 september in het weekend! :applause:
Vandaag de laatste dag en dan pas vanaf 5 september geld met hopen verdienen om maar 2 dagen in de week te gaan werken![]()
Kiiilerke zei:ik vaste late ploeg -.- nooit meer Cl voetbal kunnen zien

StanTem zei:Liever dat dan altijd de vroege ze
Ik doe altijd de nacht in het weekend.
Michael.Cox zei:Windows 10 is nochtans zalig, en sneller. Ik heb wel een tweede clean install gedaan, pas toen marcheerde alles zoals het hoort.

Jonas89 zei:Ik zou toch liever de vroege doen, dan heb je de namiddag en avond nog.
Als je de namiddag hebt sta je wel mooi uur op, maar moet je constant uw klok in het oog houden.
Jonas89 zei:Ik zou toch liever de vroege doen, dan heb je de namiddag en avond nog.
Als je de namiddag hebt sta je wel mooi uur op, maar moet je constant uw klok in het oog houden.

pamperke zei:Na 4 vroeges is mijne namiddag toch ook om zeep hoor![]()
Of beginnen jullie nog vroeger?Ik werk in 2 ploegen systeem. En heb persoonlijk toch ook veel liever de vroege dan de late. Maar tegen het einde van de week voel ik het toch goed hoor. En als je dan nog eens moet verwisselen van ploeg in de week. Gisteren de late gedaan en vandaag terug de vroege en morgen werken tot 12 uur ☺pamperke zei:Na 4 vroeges is mijne namiddag toch ook om zeep hoor![]()
Brent-4 zei:Wat is 'de vroege' voor jullie? Ik doe nu 7 weken vakantiejob en start om 5u. Iedere dag dus om 4u uit men nest.
De donderdag begin je dat inderdaad al te voelenOf beginnen jullie nog vroeger?
StanTem zei:Ik begin normaal kwart voor, maar sta ook om 4 uur op.

Niks voor mij zi