Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kennaah zei:kheb gelezen dat het pas vanaf 9 keer gevaarlijk begint te worden.

R1TM1X zei:Dus uw vrouw is de enige reden dat ge zelf niet goed zot zijt?

Jonas89 zei:Gohja, op den duur stopt dat nie meer met die special editions van ps4's, paar maand later brengen ze er toch eene uit. Ge kunt zo blijven special editions kopen![]()
StanTem zei:'t Is een unieke console hé. De rest van die speciale edities smijten ze naar uwe kop.


DontKnow_id zei:Even een vraagje, ik heb vorige week bij mediamarkt een pre order gedaan van Disney Infinity 3.0. en heb 5€ voorschot gedaan.
Ik zou daar vrijdag achter gaan, maar ben nu aan het twijfelen voor Until Dawn en Metal Gear Solid, kan ik die pre order laten vallen in de winkel en gewoon iets anders pakken?
Bedankt.
DontKnow_id zei:
StanTem zei:Eens bellen naar de winkel hé.
Ik heb er geen ervaring mee.
DontKnow_id zei:Dacht dat er al iemand ervaring had hiermee.
Brent-4 zei:Nog mensen veel problemen met Windows 10?
Niks anders dan miserie hier iedere dag... Wifi werkt langs geen kanten (op alle andere apparaten wel), blokkeert om de haverklap en alles gaat zoo traag
Hopelijk brengt een systeemherstel beterschap...
Brent-4 zei:Nog mensen veel problemen met Windows 10?
Niks anders dan miserie hier iedere dag... Wifi werkt langs geen kanten (op alle andere apparaten wel), blokkeert om de haverklap en alles gaat zoo traag
Hopelijk brengt een systeemherstel beterschap...
Brent-4 zei:Nog mensen veel problemen met Windows 10?
Niks anders dan miserie hier iedere dag... Wifi werkt langs geen kanten (op alle andere apparaten wel), blokkeert om de haverklap en alles gaat zoo traag
Hopelijk brengt een systeemherstel beterschap...

Mijn volgende wordt normaal gezien een Mac, ben die miserie altijd kotsbeuJonas89 zei:Once You Go Mac, You'll Never Go Back![]()
Werkte anders nog perfect, tot die upgrade...Jonas89 zei:Once You Go Mac, You'll Never Go Back![]()

Michael.Cox zei:Windows 10 is nochtans zalig, en sneller. Ik heb wel een tweede clean install gedaan, pas toen marcheerde alles zoals het hoort.
Kennaah zei:Omdat ge dan te arm zijt voor iets anders te kunnen kopen![]()
en dan is het meestal door er een nieuw snufje (retina ofzo) en werkt de mac nog goedBrent-4 zei:Mijn volgende wordt normaal gezien een Mac, ben die miserie altijd kotsbeuEnkele weken ferm getwijfeld toen de MacBook Pro in promotie stond.![]()
Wel nog "wachten" tot mijn Vaio er de brui aan geeft. Moet toch nog een tijdje meegaanWerkte anders nog perfect, tot die upgrade...
. Sindsdien koop ik geen merk PC meer, want dat is gewoon bucht. Idem voor mijn laptop die samengesteld is, veel beter als dienen brol van acer en consoorten. Werkt ook nog steeds perfect na een 5 tal jaar lol enkel dat de batterij 21% van zijn capaciteit verloren heeft.Michael.Cox zei:Windows 10 is nochtans zalig, en sneller. Ik heb wel een tweede clean install gedaan, pas toen marcheerde alles zoals het hoort.
StanTem zei:Ga ik volgende week ook eens doen, want hier werkt ook de helft niet.