Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jersy

Legacy Member
mja die anniversary console is blijkbaar wel "uniek"
er zijn er maar 13000 van gemaakt wereldwijd en elke console is genummerd

is dus iets voor de echte collectors i guess

StanTem

Legacy Member
Kennaah zei:
kheb gelezen dat het pas vanaf 9 keer gevaarlijk begint te worden.

Ah, nog die chance. Zou ik? :p

R1TM1X zei:
Dus uw vrouw is de enige reden dat ge zelf niet goed zot zijt?

Nee, ik heb het er zelf niet voor over ook :p
Alhoewel ik er wel 800 euro aan zou durven uitgeven, omdat je er sowieso winst op kunt maken.

Jonas89 zei:
Gohja, op den duur stopt dat nie meer met die special editions van ps4's, paar maand later brengen ze er toch eene uit. Ge kunt zo blijven special editions kopen :p

't Is een unieke console hé. De rest van die speciale edities smijten ze naar uwe kop.

Jonas89

Legacy Member
StanTem zei:
't Is een unieke console hé. De rest van die speciale edities smijten ze naar uwe kop.

Smijten naar uw kop ? ook afdokkenmans ze :p

Gohja, ieder zijn uitgave's hé. ik zou zoiets totaal niet kunnen kopen, al is het zelf de normale prijs :p

DontKnow_id

Legacy Member
DontKnow_id zei:
Even een vraagje, ik heb vorige week bij mediamarkt een pre order gedaan van Disney Infinity 3.0. en heb 5€ voorschot gedaan.
Ik zou daar vrijdag achter gaan, maar ben nu aan het twijfelen voor Until Dawn en Metal Gear Solid, kan ik die pre order laten vallen in de winkel en gewoon iets anders pakken?
Bedankt.

upke

tichke

Legacy Member
DontKnow_id zei:
Dacht dat er al iemand ervaring had hiermee.

Ik ben vrij zeker van wel. Die 5 euro doen ze enkel om te vermijden dat mensen pre-orders maken zonder ze te komen ophalen.
Jouw exemplaar gaan ze dan gewoonweg in de rekken leggen.

Ik had ooit een pre-order van 3 exemplaren (denk dat het met Project Cars was) en achteraf maar 2 meegenomen. Geen probleem van gemaakt.

Brent-4

Legacy Member
Nog mensen veel problemen met Windows 10?

Niks anders dan miserie hier iedere dag... Wifi werkt langs geen kanten (op alle andere apparaten wel), blokkeert om de haverklap en alles gaat zoo traag :angry:

Hopelijk brengt een systeemherstel beterschap...

Shotterke

Legacy Member
Brent-4 zei:
Nog mensen veel problemen met Windows 10?

Niks anders dan miserie hier iedere dag... Wifi werkt langs geen kanten (op alle andere apparaten wel), blokkeert om de haverklap en alles gaat zoo traag :angry:

Hopelijk brengt een systeemherstel beterschap...

Hier eigenlijk niets van problemen en mijn pc werkt nog sneller dan ervoor.
Voor de wifi zou ik eens de laatste drivers downloaden, drivers uninstallen en de nieuwe installen en kijken of dat helpt.

Gentei

Legacy Member
Brent-4 zei:
Nog mensen veel problemen met Windows 10?

Niks anders dan miserie hier iedere dag... Wifi werkt langs geen kanten (op alle andere apparaten wel), blokkeert om de haverklap en alles gaat zoo traag :angry:

Hopelijk brengt een systeemherstel beterschap...

Ik heb mooi windows 7 op mijn pc laten staan, ik vertrouw die win 10 nog niet helemaal.

Jonas89

Legacy Member
Brent-4 zei:
Nog mensen veel problemen met Windows 10?

Niks anders dan miserie hier iedere dag... Wifi werkt langs geen kanten (op alle andere apparaten wel), blokkeert om de haverklap en alles gaat zoo traag :angry:

Hopelijk brengt een systeemherstel beterschap...

Once You Go Mac, You'll Never Go Back ;)

Brent-4

Legacy Member
Jonas89 zei:
Once You Go Mac, You'll Never Go Back ;)
Mijn volgende wordt normaal gezien een Mac, ben die miserie altijd kotsbeu
emoji14.png
Enkele weken ferm getwijfeld toen de MacBook Pro in promotie stond.

Wel nog "wachten" tot mijn Vaio er de brui aan geeft. Moet toch nog een tijdje meegaan :) Werkte anders nog perfect, tot die upgrade...

CoxM

Legacy Member
Windows 10 is nochtans zalig, en sneller. Ik heb wel een tweede clean install gedaan, pas toen marcheerde alles zoals het hoort.

Brent-4

Legacy Member
Michael.Cox zei:
Windows 10 is nochtans zalig, en sneller. Ik heb wel een tweede clean install gedaan, pas toen marcheerde alles zoals het hoort.

Eerst die drivers eens proberen en daarna waarschijnlijk ook nog een clean install doen. Fingers crossed!

Jonas89

Legacy Member
Kennaah zei:
Omdat ge dan te arm zijt voor iets anders te kunnen kopen :p

T'is nu niet dat je elke week een nieuwe computer (mac) koopt, meestal doe ik er 4-5 jaar mee :) en dan is het meestal door er een nieuw snufje (retina ofzo) en werkt de mac nog goed

Xtralecherus

Legacy Member
Brent-4 zei:
Mijn volgende wordt normaal gezien een Mac, ben die miserie altijd kotsbeu
emoji14.png
Enkele weken ferm getwijfeld toen de MacBook Pro in promotie stond.

Wel nog "wachten" tot mijn Vaio er de brui aan geeft. Moet toch nog een tijdje meegaan :) Werkte anders nog perfect, tot die upgrade...

Kan aan van alles liggen de laptop zelf, instellingen, resource management, driver conflicten, spyware etc. Ik blijf gewoon nog bij Win7. Bij mijn nieuwe pc binnen 2-3jaar zal ik misschien eens win10 proberen tegen dan is dat al performanter en zijn de meeste bugs hopelijk weg. In heel mijn leven heb ik eigenlijk nooit zware problemen gehad met windows behalve mijn eerste PC een packard bell met Win ME, die het later begeven heeft door de frustraties dat ik kreeg van win ME :D. Sindsdien koop ik geen merk PC meer, want dat is gewoon bucht. Idem voor mijn laptop die samengesteld is, veel beter als dienen brol van acer en consoorten. Werkt ook nog steeds perfect na een 5 tal jaar lol enkel dat de batterij 21% van zijn capaciteit verloren heeft.

StanTem

Legacy Member
Michael.Cox zei:
Windows 10 is nochtans zalig, en sneller. Ik heb wel een tweede clean install gedaan, pas toen marcheerde alles zoals het hoort.

Ga ik volgende week ook eens doen, want hier werkt ook de helft niet.

CoxM

Legacy Member
StanTem zei:
Ga ik volgende week ook eens doen, want hier werkt ook de helft niet.

'k Heb zo het gevoel dat er heel wat vuiligheid bij een upgrade achterblijft, waardoor er van alles conflicteert. Na de volledige clean install heb ik nog geen enkel probleem gevonden. Zeker doen dus!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan