Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DontKnow_id

Legacy Member
Even een vraagje, ik heb vorige week bij mediamarkt een pre order gedaan van Disney Infinity 3.0. en heb 5€ voorschot gedaan.
Ik zou daar vrijdag achter gaan, maar ben nu aan het twijfelen voor Until Dawn en Metal Gear Solid, kan ik die pre order laten vallen in de winkel en gewoon iets anders pakken?
Bedankt.

Jonas89

Legacy Member
DontKnow_id zei:
Even een vraagje, ik heb vorige week bij mediamarkt een pre order gedaan van Disney Infinity 3.0. en heb 5€ voorschot gedaan.
Ik zou daar vrijdag achter gaan, maar ben nu aan het twijfelen voor Until Dawn en Metal Gear Solid, kan ik die pre order laten vallen in de winkel en gewoon iets anders pakken?
Bedankt.

dus toch geene Mad Max ?

DontKnow_id

Legacy Member
DontKnow_id zei:
Even een vraagje, ik heb vorige week bij mediamarkt een pre order gedaan van Disney Infinity 3.0. en heb 5€ voorschot gedaan.
Ik zou daar vrijdag achter gaan, maar ben nu aan het twijfelen voor Until Dawn en Metal Gear Solid, kan ik die pre order laten vallen in de winkel en gewoon iets anders pakken?
Bedankt.
Niemand?

Brent-4

Legacy Member
pamperke zei:
Is dit niet dezelfde gast van een paar pagina's terug? :)
West-Vlaming maakt parodie op 'Drank & Drugs' - Het Nieuwsblad
Jeps, das dezelfde
emoji14.png
De G Goran, tis toch gene gewone zi
emoji38.png

StanTem

Legacy Member
Gentei zei:
Jullie lachen, maar er zijn mensen in die topic die 700 en 800 euro bieden....

Goed zot.
Ik zou hééééééél graag zo'n console hebben, maar mijn vrouw wringt 7 keer mijne nek om moest ik dat kopen aan die prijs.

Gentei

Legacy Member
pffft ik vind die totaal nie mooi, de nr 0001 console (PS4 anniversary edition) is geveild tegen 85.000 pond dacht ik, originele koper had ervan afgezien en dan had Sony hem zelf gekocht lol.
De Metal Gear PS ziet er pas vet uit :D

sele

Legacy Member
Idd veel geld, voor een metal gear console zou ik wel iets extra willen betalen,maar het blijft een console e

Kennaah

Legacy Member
StanTem zei:
Goed zot.
Ik zou hééééééél graag zo'n console hebben, maar mijn vrouw wringt 7 keer mijne nek om moest ik dat kopen aan die prijs.

kheb gelezen dat het pas vanaf 9 keer gevaarlijk begint te worden.

R1TM1X

Legacy Member
StanTem zei:
Goed zot.
Ik zou hééééééél graag zo'n console hebben, maar mijn vrouw wringt 7 keer mijne nek om moest ik dat kopen aan die prijs.
Dus uw vrouw is de enige reden dat ge zelf niet goed zot zijt?

Jonas89

Legacy Member
StanTem zei:
Goed zot.
Ik zou hééééééél graag zo'n console hebben, maar mijn vrouw wringt 7 keer mijne nek om moest ik dat kopen aan die prijs.

Gohja, op den duur stopt dat nie meer met die special editions van ps4's, paar maand later brengen ze er toch eene uit. Ge kunt zo blijven special editions kopen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan