Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
halovision zei:Nu blijft iedere topic rood highlighted staan en weet je zo niet meer dewelke je al bezocht hebt.
Kiiilerke zei:altijd zwart want mijne kop doet zeer van die witte achtergrond
koolcast zei:Edit: En de persoon van het meeste recente bericht in een thread wordt niet altijd correct weergegeven.
Schermafbeelding met naam komen niet overeen.
halovision zei:Nu blijft iedere topic rood highlighted staan en weet je zo niet meer dewelke je al bezocht hebt.
Kennaah zei:This magic.
Verkocht en toch nog kunnen spelen![]()

Kga het eens moeten checken op mijn pc, aangezien ik steeds TapaTalk gebruik...BuYcKi zei:Fuck het forum is nice geworden..
![]()
MrKend54l zei:Zal straks de light skin eens moeten testen dan .

Brent-4 zei:Ik kan mij precies niet inloggen op de front...Wel leuk dat je opnieuw kan reageren, heb ik wel gemist eigenlijk
![]()
Persoonlijk lees ik supergraag comments op actualiteit (behalve als het HLN-niveau is). 
Nariwari zei:Doen, he! Dat we net zo'n gezellige boel krijgen op de front als hier.Persoonlijk lees ik supergraag comments op actualiteit (behalve als het HLN-niveau is).
Lukt inloggen ondertussen? Cookies verwijderd etc?
Brent-4 zei:Nope, lukt nog steeds niet om in te loggen (en ja alles verwijderd)... Ofwel is mijn wachtwoord verkeerd, maar de link om een nieuw aan te vragen marcheert niet hier. Wordt telkens doorverwezen naar dezelfde pagina.
Gentei zei:Als er iemand een witte PS4 wilt + 5 games, ik veroop de mijne in buy & sell