Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
mijne zware achtergrond is weg daar kunde da terug veranderen ? kvind et ni meer

edit:nvm kheb het

altijd zwart want mijne kop doet zeer van die witte achtergrond

koolcast

Legacy Member
Waarom terug een zo 'smal', ik het over de post berichten, lijkt me toch smaller dan gisteren?

Edit: En de persoon van het meeste recente bericht in een thread wordt niet altijd correct weergegeven.

knipselu3pzt.png


Schermafbeelding met naam komen niet overeen.

halovision

Legacy Member
Nu blijft iedere topic rood highlighted staan en weet je zo niet meer dewelke je al bezocht hebt.

StanTem

Legacy Member
Kiiilerke zei:
altijd zwart want mijne kop doet zeer van die witte achtergrond

Had ik vroeger ook. Nu vind ik de witte precies beter.

koolcast zei:
Edit: En de persoon van het meeste recente bericht in een thread wordt niet altijd correct weergegeven.

Schermafbeelding met naam komen niet overeen.

Werd al doorgegeven.
Op de hoofdpagina van het forum klopt het wel. In de subfora niet.

halovision zei:
Nu blijft iedere topic rood highlighted staan en weet je zo niet meer dewelke je al bezocht hebt.

Zie je wel. Er staat een icoontje voor het ongelezen topic (om naar het eerste ongelezen bericht te gaan).
Maar ook ik vind het vervelend en werd deze morgen al doorgegeven.

Graag feedback in het juiste topic melden aub, dan zien we niets over het hoofd.
https://www.beyondgaming.be/archive...na-aanpassingen-donderdag-20-augustus.1010197

MaximumOfBass

Legacy Member
Kennaah zei:
This magic.
Verkocht en toch nog kunnen spelen :o

Euhm, kleine typo :D

Nieuwe updat vind ik wel proper, is in mijn ogen goede vooruitgang, misschien iets te vet (of groot) lettertype in de menu's, maar voor de rest geslaagd.

BuYcKi

Legacy Member
Gebruik op iPhone altijd light-skin, op Mac (groter scherm) de dark-skin.

Brent-4

Legacy Member
Ik kan mij precies niet inloggen op de front... :unsure: Wel leuk dat je opnieuw kan reageren, heb ik wel gemist eigenlijk :)

pamperke

Legacy Member
Wel een geslaagde update vind ik. De light skin staat mij echt aan nu.
Alleen spijtig dat gelezen threads in't vet blijven staan. Da's precies iets dat bij elke update terugkeert :)

Jersy

Legacy Member
deze update is echt wel nice
heel mooi om te lezen eigenlijk
enkel de threads die vet blijven, als ze dat fixen, is het voor eerst in jaren eigenlijk es een fucking nice update :)

Xhizor

Legacy Member
MrKend54l zei:
Zal straks de light skin eens moeten testen dan .

Vroeger ook altijd dark genomen, maar deze verise van de light skinn bevalt me wel

Wel nen geslaagde update, als het goed is mag het ook eens gezegd worden :D

Nariwari

Legacy Member
Brent-4 zei:
Ik kan mij precies niet inloggen op de front... :unsure: Wel leuk dat je opnieuw kan reageren, heb ik wel gemist eigenlijk :)

Doen, he! Dat we net zo'n gezellige boel krijgen op de front als hier. :) Persoonlijk lees ik supergraag comments op actualiteit (behalve als het HLN-niveau is). :p

Lukt inloggen ondertussen? Cookies verwijderd etc?

Brent-4

Legacy Member
Nariwari zei:
Doen, he! Dat we net zo'n gezellige boel krijgen op de front als hier. :) Persoonlijk lees ik supergraag comments op actualiteit (behalve als het HLN-niveau is). :p

Lukt inloggen ondertussen? Cookies verwijderd etc?

Nope, lukt nog steeds niet om in te loggen (en ja alles verwijderd)... Ofwel is mijn wachtwoord verkeerd, maar de link om een nieuw aan te vragen marcheert niet hier. Wordt telkens doorverwezen naar dezelfde pagina.

Nariwari

Legacy Member
Brent-4 zei:
Nope, lukt nog steeds niet om in te loggen (en ja alles verwijderd)... Ofwel is mijn wachtwoord verkeerd, maar de link om een nieuw aan te vragen marcheert niet hier. Wordt telkens doorverwezen naar dezelfde pagina.

Hmm, als je kan inloggen op het forum, dan zou je normaal gezien ook moeten kunnen inloggen op front. Kan je nog eens in een andere webbrowser proberen? Als dat niet zou werken, dan geef ik het door.

Gentei

Legacy Member
Als er iemand een witte PS4 wilt + 5 games, ik veroop de mijne in buy & sell
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan