Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Symbiot zei:
Voor de mensen die bij Telenet (of elders) zijn en nog een telemeter limiet hebben, hoe doen jullie dat voor de gratis PSPlus games te downloaden? Zijn soms tientallen GB groot, niet te doen met een limiet van 100GB.
Toch niet meer van deze tijd he downloadlimieten, zelfs al heb ik slechts "Basic Internet".

Sinds enkele weken trotse eigenaar van een PS4 en heb dan ook maar direct PSPlus bijgenomen, vandaar mijn vraag!

's Nachts..
:)

StanTem

Legacy Member
Li1quid zei:
Ik wil wel komen maar geen idee hoe ik dit aan mijn moeder verkocht krijg
emoji14.png


'Mag ik de auto lenen om naar mijn internet PlayStation vrienden te rijden? :unsure: '

Allez man, verman u eens :p

Gentei

Legacy Member
Symbiot zei:
Voor de mensen die bij Telenet (of elders) zijn en nog een telemeter limiet hebben, hoe doen jullie dat voor de gratis PSPlus games te downloaden? Zijn soms tientallen GB groot, niet te doen met een limiet van 100GB.
Toch niet meer van deze tijd he downloadlimieten, zelfs al heb ik slechts "Basic Internet".

Sinds enkele weken trotse eigenaar van een PS4 en heb dan ook maar direct PSPlus bijgenomen, vandaar mijn vraag!

Hoeveel betaal je eigenlijk per maand voor basic internet?

Li1quid zei:
Ik wil wel komen maar geen idee hoe ik dit aan mijn moeder verkocht krijg
emoji14.png


'Mag ik de auto lenen om naar mijn internet PlayStation vrienden te rijden? :unsure: '

How about, mag ik de auto lenen om naar een bbq te gaan van een paar "vrienden"

Xhizor

Legacy Member
Gentei zei:
Hoeveel betaal je eigenlijk per maand voor basic internet?



How about, mag ik de auto lenen om naar een bbq te gaan van een paar "vrienden"

Zou er inderdaad al meer op trekken :p

tichke

Legacy Member
Symbiot zei:
Voor de mensen die bij Telenet (of elders) zijn en nog een telemeter limiet hebben, hoe doen jullie dat voor de gratis PSPlus games te downloaden? Zijn soms tientallen GB groot, niet te doen met een limiet van 100GB.
Toch niet meer van deze tijd he downloadlimieten, zelfs al heb ik slechts "Basic Internet".

Sinds enkele weken trotse eigenaar van een PS4 en heb dan ook maar direct PSPlus bijgenomen, vandaar mijn vraag!

Als je meer dan 100GB download op de maand dan is het probleem (ook al zijn limieten niet van deze tijd, krijg dat maar eens verkocht aan TLN) dat je niet het juiste packet hebt.
Ik heb ook basic internet, en ik heb GB's met hopen over op het einde van de maand, maar ik download buiten enkele (zelfs niet elke maand) digitale games op mijn PS4 niks anders.

Maar inderdaad, zolang Telenet en Proximus alles bepalen zal in Belgie ni veel veranderen (de meeste alternatieven zijn nog altijd TLN/Px/Voo oplossingen ;))

Symbiot

Legacy Member
Gentei zei:
Hoeveel betaal je eigenlijk per maand voor basic internet?

Basic Internet alleen is rond de €26. Heb combi Internet + Tv voor €51.69 per maand.
Best wel snel genoeg voor dagelijks gebruik etc. geen klachten daarover, hoop gewoon dat ze nu hun prijzen een tijdje niet verhogen :p

Symbiot

Legacy Member
tichke zei:
Als je meer dan 100GB download op de maand dan is het probleem (ook al zijn limieten niet van deze tijd, krijg dat maar eens verkocht aan TLN) dat je niet het juiste packet hebt.
Ik heb ook basic internet, en ik heb GB's met hopen over op het einde van de maand, maar ik download buiten enkele (zelfs niet elke maand) digitale games op mijn PS4 niks anders.

Maar inderdaad, zolang Telenet en Proximus alles bepalen zal in Belgie ni veel veranderen (de meeste alternatieven zijn nog altijd TLN/Px/Voo oplossingen ;))

Ja klopt wel, ik heb ook meer dan genoeg over normaal gezien, maar had ook nooit PS Plus tot nu toe.
Maar cava het lukt wel, gewoon wat strategisch mee omgaan.

tichke

Legacy Member
Symbiot zei:
Ja klopt wel, ik heb ook meer dan genoeg over normaal gezien, maar had ook nooit PS Plus tot nu toe.
Maar cava het lukt wel, gewoon wat strategisch mee omgaan.

En eerlijk de meeste PS+ games zijn geen tientalle GB's. Dat en het feit dat er maar 2/3 van die games per maand zijn.
Als je al je games digitaal koopt dan zit je wel al snel met een probleem.

StanTem

Legacy Member
Aanpassingen aan de website (met 'nieuw' forum):

Website zal morgenvroeg een uurtje offline gaan tussen 5 en 6.

Bij deze wat er morgen online gaat voor 9lives:

- Nieuwe forum layout light & dark – responsive
- Login actief op de front website – zelfde login als het forum.
- Comments actief op de front website
- Rating actief op de reviews

TotallyZen

Legacy Member
StanTem zei:
Aanpassingen aan de website (met 'nieuw' forum):

Website zal morgenvroeg een uurtje offline gaan tussen 5 en 6.

Bij deze wat er morgen online gaat voor 9lives:

- Nieuwe forum layout light & dark – responsive
- Login actief op de front website – zelfde login als het forum.
- Comments actief op de front website
- Rating actief op de reviews
Oh no....

Kennaah

Legacy Member
StanTem zei:
Aanpassingen aan de website (met 'nieuw' forum):

Website zal morgenvroeg een uurtje offline gaan tussen 5 en 6.

Bij deze wat er morgen online gaat voor 9lives:

- Nieuwe forum layout light & dark – responsive
- Login actief op de front website – zelfde login als het forum.
- Comments actief op de front website
- Rating actief op de reviews

Da wilt dus zeggen dat we weer kunnen klagen over lay out en we deze maand niet meer op het forum gaan kunnen?

Jonas89

Legacy Member
TotallyZen zei:

Kennaah zei:
Da wilt dus zeggen dat we weer kunnen klagen over lay out en we deze maand niet meer op het forum gaan kunnen?

Als het goed gedaan is, geen reden tot paniek.

Wel tijd voor update vind ik, forum ziet er zo 2010 uit. Zeker met sommige delen die verlaten zijn en moderators die met de noorderzon vertrokken zijn. Al gaat dit nog niet veranderen zeker ?

Kennaah

Legacy Member
Jonas89 zei:
Als het goed gedaan is, geen reden tot paniek.

Wel tijd voor update vind ik, forum ziet er zo 2010 uit. Zeker met sommige delen die verlaten zijn en moderators die met de noorderzon vertrokken zijn

Met de voorgeschiedenis van updates hier, is er net wel reden tot paniek.
Het forum is enkel maar lelijker en doder geworden na iedere update.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan