Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jersy

Legacy Member
true detective speelt al weken op canvas, deze week de 2 laatste episodes
seizoen 1 is echt een aanrader, zalig goed vind ik

Jersy

Legacy Member
op telenet play staan ze ook
of bezien via ooit gemist
of de iets minder legale manier

keuze genoeg!
:)

Jonas89

Legacy Member
Jersy zei:
op telenet play staan ze ook
of bezien via ooit gemist
of de iets minder legale manier

keuze genoeg!
:)

dat weet ik ook wel :p zal de tv-gids van canvas eens in de gaten moeten houden. Want opnemen is nog altijd het gemakkelijkst

BuYcKi

Legacy Member
Gisteren toevallig de eerste aflevering gezien. Zit inderdaad wel goed in elkaar!


Andere series mogen ook worden gepost, in de 20min range zoek ik er nog een paar nieuwe..

de hamster

Legacy Member
Luther is redelijk zalig op Netflix. Wel maar iets van een 10 episodes in totaal, maar Idris Elba is een eindbaas.

Xhizor

Legacy Member
de hamster zei:
Luther is redelijk zalig op Netflix. Wel maar iets van een 10 episodes in totaal, maar Idris Elba is een eindbaas.

Zalige acteur, verlang al naar het einde van de maand. Prime zend dan een film uit met hem als psycho zo'n rollen zijn gewoon op zen lijf geschreven :p

Jersy

Legacy Member
uitbreiding star wars themagebieden in orlando en annaheim
the ppl go nutz!

[video=youtube;SyQcJa68dHQ]https://www.youtube.com/watch?list=PLCRHG7EIFlDqTT1TW0oUCRLI7lskGTwAU&v=SyQcJa68dHQ[/video]

ziet er wel fucking nice uit :p

Symbiot

Legacy Member
Voor de mensen die bij Telenet (of elders) zijn en nog een telemeter limiet hebben, hoe doen jullie dat voor de gratis PSPlus games te downloaden? Zijn soms tientallen GB groot, niet te doen met een limiet van 100GB.
Toch niet meer van deze tijd he downloadlimieten, zelfs al heb ik slechts "Basic Internet".

Sinds enkele weken trotse eigenaar van een PS4 en heb dan ook maar direct PSPlus bijgenomen, vandaar mijn vraag!

StanTem

Legacy Member
Symbiot zei:
Voor de mensen die bij Telenet (of elders) zijn en nog een telemeter limiet hebben, hoe doen jullie dat voor de gratis PSPlus games te downloaden? Zijn soms tientallen GB groot, niet te doen met een limiet van 100GB.
Toch niet meer van deze tijd he downloadlimieten, zelfs al heb ik slechts "Basic Internet".

Sinds enkele weken trotse eigenaar van een PS4 en heb dan ook maar direct PSPlus bijgenomen, vandaar mijn vraag!

Die abonnementen zijn inderdaad niet meer van deze tijd. Daarom dat heel wat mensen Whop of Whoppa hebben.
Ik kan 500GB downloaden in de piekuren en onbeperkt in de daluren. En zit je boven die 500GB in de piekuren, dan kan je nog aan een deftige snelheid verder surfen zonder bij te moeten betalen.

Is er veel prijsverschil? Het loont mss de moeite een ander abonnement te nemen.

Jan-9102

Legacy Member
Symbiot zei:
Voor de mensen die bij Telenet (of elders) zijn en nog een telemeter limiet hebben, hoe doen jullie dat voor de gratis PSPlus games te downloaden? Zijn soms tientallen GB groot, niet te doen met een limiet van 100GB.
Toch niet meer van deze tijd he downloadlimieten, zelfs al heb ik slechts "Basic Internet".

Sinds enkele weken trotse eigenaar van een PS4 en heb dan ook maar direct PSPlus bijgenomen, vandaar mijn vraag!
Weinig problemen mee en ik heb ook Basic Internet.

Symbiot

Legacy Member
StanTem zei:
Die abonnementen zijn inderdaad niet meer van deze tijd. Daarom dat heel wat mensen Whop of Whoppa hebben.
Ik kan 500GB downloaden in de piekuren en onbeperkt in de daluren. En zit je boven die 500GB in de piekuren, dan kan je nog aan een deftige snelheid verder surfen zonder bij te moeten betalen.

Is er veel prijsverschil? Het loont mss de moeite een ander abonnement te nemen.

Ja is vrij schandalig bij Telenet, enige abonnementen zonder limiet zijn Whoppa (€75) of Fiber 200 Internet (€70).
Zal er mee moeten leven tot ze eindelijk is beslissen van dit af te schaffen veronderstel ik, want ben verder wel tevreden van mijn Internet + Tv abo.

Driveclub PSPlus editie is bvb. al 15GB, GOW Ascension voor PS3 35GB (!)... zal dus grotendeels 's nachts of op het einde van de maand downloaden worden.

StanTem

Legacy Member
Haha, leuk filmke :D

[video=youtube;icN6rblqYRg]https://www.youtube.com/watch?v=icN6rblqYRg[/video]

Li1quid

Legacy Member
Ik wil wel komen maar geen idee hoe ik dit aan mijn moeder verkocht krijg
emoji14.png


'Mag ik de auto lenen om naar mijn internet PlayStation vrienden te rijden? :unsure: '
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan