Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lemme

Legacy Member
Volgens mij is Whop/Whoppa goedkoper dan enkel internet + tv. Moet je eens nakijken.

Eikel Father

Legacy Member
MrKend54l zei:
Klopt inderdaad. Idioot maar goed

In principe krijg je de vaste lijn gratis, ik gebruikte dat ervoor ook nooit, tot ik die Triiiing app op men gsm had. Nu bel ik er continu mee in de dal uren, best handig xD

Jonas89

Legacy Member
TotallyZen aan het werk

[video=youtube;nI--b0q-KDY]https://www.youtube.com/watch?v=nI--b0q-KDY[/video]

StanTem

Legacy Member
Lol :p

[video=youtube;jRimxlajYG0]https://www.youtube.com/watch?v=jRimxlajYG0[/video]

Xhizor

Legacy Member
Jonas89 zei:
TotallyZen aan het werk

[video=youtube;nI--b0q-KDY]https://www.youtube.com/watch?v=nI--b0q-KDY[/video]

HHahahah machtig gespeeld

Maar zou niet zo vlug kruipen op die kabelbaan, is daar zelfs al een dode gevallen. Volgens mij is die kabelbaan zelfs niet meer eens wettelijk in orde :p

BuYcKi

Legacy Member
Voor de mensen met iPhones onder ons:
Ik had eerst die iCloud Photo Library ingeschakeld, maar nu terug uitgeschakeld (teveel foto's en dan moet je betalen..). Nu heb ik alle foto's van mijn iPhone in de nieuwe Photos app geïmporteerd, maar.. In iTunes staat ook aan 'Synchroniseer volledige Photos bibliotheek'. En wat gebeurd er dan? Ik krijg natuurlijk dubbele foto's, waarschijnlijk omdat hij deze niet linkt aan elkaar.

Nu is de vraag: werkt het bij iemand dat nieuwe foto's via iTunes naar de Photos bibliotheek gaan? Of gaat dit nooit zo werken?

Thx.

stoica_dva

Legacy Member
Xhizor zei:
HHahahah machtig gespeeld

Maar zou niet zo vlug kruipen op die kabelbaan, is daar zelfs al een dode gevallen. Volgens mij is die kabelbaan zelfs niet meer eens wettelijk in orde :p

Ik denk niet dat die kabelbaan nog operationeel zou zijn mocht ze niet wettelijk in orde zijn..

We leven hier niet in Ivoorkust hé.

Gentei

Legacy Member
MrKend54l zei:
Jongens jongen apen van Telenet.
Ben aan het kijken voor Telenet aan te sluiten op ons nieuw appartement maar heb totaal geen interesse in telefonie. Ik wil gewoon fiber 100 (fiber 200 is overkill voor 2 personen) en digitale TV. Vroeger bestonden enkel pakketten met digitale TV en internet, nu kan dit enkel nog met basic internet. En basic internet is dan weer veel te licht.

Of bestaat dit nog wel maar staat het gewoon zeer verscholen?

Vroeger had ik een groovyshake dat was vroeger basic internet + tv.
Nu heb je dat niet meer, ben overgestapt deze jaar naar Woppa of hoe het ook noemt Fiber i-net, digitale tv en een gratis telefoonlijn.
op zich valt het mee eigenlijk je betaalt 79 euro per maand voor internet en tv die telefoonlijn heb ik maar ik doe er geen reet mee...

StanTem

Legacy Member
Gentei zei:
die telefoonlijn heb ik maar ik doe er geen reet mee...

Idem.
Whoppa (met vaste telefoon) komt goedkoper uit dan internet + tv apart. Keuze is dan snel gemaakt.

Gentei

Legacy Member
Snap eigenlijk niet dat ze nog een telefoonlijn aanbieden, een gsm abbo is goedkoper per maand dan een telefoonlijn....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan