Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fraze

Legacy Member
August

/ Backlog maandje

September

Metal Gear Solid V – September 1 - Pre-order
FIFA 16 – September 22 - Pre-order

October

Uncharted: The Nathan Drake Collection – October 9 - Perfect kerstcadeau, als het indd grafisch geupdate is
Rainbow Six Siege – October 13 - Reviews afwachten
Assassin's Creed Syndicate – October 23 - Misschien insta-buy, afwachten

November

Need for Speed – November 3 - Twijfelgeval, reviews afwachten
Call of Duty: Black Ops 3 – November 6 - Misschien
Fallout 4 – November 10 - Instabuy, pre-order
Rise of the Tomb Raider – November 10 - Twijfelgeval, afwachten
Star Wars Battlefront – November 17 - Instabuy, Pre-order

December

Just Cause 3 – December 1 - Reviews afwachten
Hitman – December 8 - Misschien (als het zoals bloodmoney is instabuy)

Majin-Luffy

Legacy Member
August
Until Dawn – reviews afwachten
One Piece - Pirate Warriors 3 - day one

September
Mad Max – later misschien, pricedrop
Metal Gear Solid V – day one
Tearaway Unfolded – pricedrop

October
Disgaea 5: Alliance of Vengeance – day one
Rock Band 4 - day one (+ guitar)
Uncharted: The Nathan Drake Collection – price drop
Rainbow Six Siege - reviews afwachten
Assassin's Creed Syndicate – day one
Dragon Quest - Heroes - blablabla titel - day one
Tales of Zestria - price drop

November
Fallout 4 – reviews afwachten
Star Wars Battlefront – reviews afwachten , of maandje wachten tot alle bugs weg zijn

December
Just Cause 3 – day one
Xenoblade Chronicles X – day one

Persona 5 - TBA 2015?
No Man's Sky – TBA 2015

als ik dan kijk naar 2016 wordt het nog een duurder jaar dan dit jaar ;.;

Majin-Luffy

Legacy Member
Gentei zei:
Uuuuhm xenoblade chronicles is dat geen Wii spel? Of komt deze naar PS?

Neen enkel Wii U (kwam van 3DS in februari dit jaar (EU))
de enige Wii U - titel die ik dit jaar nog wil.

Gentei

Legacy Member
Gavin zei:

Jersy zei:
25 mil consoles in +- anderhalf jaar
not bad, not bad at all :)

en dat zonder echte exclusieve system sellers

Snap niet dat mensen dit nog altijd verbazend vinden...?
Ten éérste een PS4 kost "maar" 399 euro wat eigenlijk in mijn ogen "goedkoop" is.
Je gaat nooit een degelijk pc systeem kunnen bouwen voor 399€.

Nog altijd, een sony playstation, wie kent dat niet....
Zelfs ten tijden van de éérste Playstation was Playstation al populair.
Hell zelfs toen ik mijn éérste console ging kopen kocht ik een Playstation 3 ipv een xbox 360, waarom? omdat Playstation meer bekend was.
Daarom ook dat meer mensen kiezen voor Playstation ipv Xbox, zelfs een maat van mij dat nog nooit een console had kocht een paar maand terug een PS4.

TotallyZen

Legacy Member
Het trophy hunting is bij mij thuis plots exponentieel gestegen.

47d9894402fb154afb579feb668a65cc.jpg


Theoretisch dan toch...

Jersy

Legacy Member
Gentei zei:
Snap niet dat mensen dit nog altijd verbazend vinden...?
Ten éérste een PS4 kost "maar" 399 euro wat eigenlijk in mijn ogen "goedkoop" is.
Je gaat nooit een degelijk pc systeem kunnen bouwen voor 399€.

Nog altijd, een sony playstation, wie kent dat niet....
Zelfs ten tijden van de éérste Playstation was Playstation al populair.
Hell zelfs toen ik mijn éérste console ging kopen kocht ik een Playstation 3 ipv een xbox 360, waarom? omdat Playstation meer bekend was.
Daarom ook dat meer mensen kiezen voor Playstation ipv Xbox, zelfs een maat van mij dat nog nooit een console had kocht een paar maand terug een PS4.

sja, het aantal verkochte ps4' consoles is groter dan het aantal verkochte ps2 consoles, in hetzelfde tijdsframe.
dus ja is wel redelijk verbazend, gezien ps2 nog altijd best verkopende console ooit is
ook gezien de concurentie nu groter is dan toen in de tijd en dat nu iedereen kan "gamen" op een tablet of smartphone

Gentei

Legacy Member
Jersy zei:
sja, het aantal verkochte ps4' consoles is groter dan het aantal verkochte ps2 consoles, in hetzelfde tijdsframe.
dus ja is wel redelijk verbazend, gezien ps2 nog altijd best verkopende console ooit is
ook gezien de concurentie nu groter is dan toen in de tijd en dat nu iedereen kan "gamen" op een tablet of smartphone

Lol gamen op smartphone of tablet.....das echt nie gamen ze.

MrKend54l

Legacy Member
Gentei zei:
Lol gamen op smartphone of tablet.....das echt nie gamen ze.
Wat is het dan?
emoji14.png

Je zou verschieten hoe groot het aandeel van games is op tablets en smartphone's. Sega is niet voor niks overgestapt naar dit platform.

CoxM

Legacy Member
't Is gamen ja, op een tablet of smartphone, daar kunnen we niet onderuit.

Het is wel een feit dat 'andere' gamers daarop zullen spelen. Mensen die een pc of console gewoon zijn, zullen in de meeste gevallen niet naar een tablet overschakelen. Daarom zal dat ook geen immens grote impact op de verkoopcijfers van de PS4 hebben. Dat hij goedkoper is daarentegen zeker wel.

Mutlee

Legacy Member
Ik ben stout geweest en een xbox one gekocht met mijn ecocheques.

Waar de controller van de x360 beter was als die van de ps3, is nu de controller van de ps4 toch veel beter dan die van de one..
Vooral rb en lb drukken echt slecht in.

TotallyZen

Legacy Member
Achja, dat zijn zo van die vergissingen die je maar 1 keer in een leven maakt hé...

Mutlee

Legacy Member
Ik durf hier niet te veel reclame maken voor de one maar dat ding heeft ook een paar goeie features.. Zoals streamen van games naar laptop dat verbazend genoeg heel goed werkt.
Main console voor mij blijft wel de PS4 uiteraard.

Jonas89

Legacy Member
Mutlee zei:
Ik durf hier niet te veel reclame maken voor de one maar dat ding heeft ook een paar goeie features.. Zoals streamen van games naar laptop dat verbazend genoeg heel goed werkt.
Main console voor mij blijft wel de PS4 uiteraard.

En hun online service
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan