Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Furon zei:Dat afgelopen week 3x te kampen had met connectivity issues?![]()
Mutlee zei:Ik durf hier niet te veel reclame maken voor de one maar dat ding heeft ook een paar goeie features.. Zoals streamen van games naar laptop dat verbazend genoeg heel goed werkt.
Main console voor mij blijft wel de PS4 uiteraard.
Gavin zei:Stout noemt gij dat, eerder dom IMO.
![]()
Ik zeg niet dat het slecht is he, klinkt mss dom maar triggers en bumpers van de ps4 controller voelen soepelder aan. Ik kan echt niet wachten op HALO, my body is ready.Gentei zei:Is een beetje erover he, ik heb ook een One. Ik vind de controller van de one best goed meevallen.
Furon zei:Dat afgelopen week 3x te kampen had met connectivity issues?![]()

Inderdaad. Heb hetzelfde probleem met de one controller. Voelt minder goed aan in de hand en de bumpers en triggers voelen stroef aan. Ik vind de bumpers ook niet zo goed geplaatst. Voelen aan alsof ze net op de verkeerde plek zijn gezet.Mutlee zei:Ik zeg niet dat het slecht is he, klinkt mss dom maar triggers en bumpers van de ps4 controller voelen soepelder aan. Ik kan echt niet wachten op HALO, my body is ready.
Was maar om te lachen zenne, ge speelt op wat ge zelf wilt. Al vindt ge uw Iphone5 het beste game platform, wat heb ik daaraan te zeggen?Gentei zei:Is een beetje erover he, ik heb ook een One. Ik vind de controller van de one best goed meevallen.
Het ging over dat andere netwerk.Kennaah zei:Story of PSN's life.
Halo is de reden waarom ik mijn Xbox misMutlee zei:Ik zeg niet dat het slecht is he, klinkt mss dom maar triggers en bumpers van de ps4 controller voelen soepelder aan. Ik kan echt niet wachten op HALO, my body is ready.

Gavin zei:Was maar om te lachen zenne, ge speelt op wat ge zelf wilt. Al vindt ge uw Iphone5 het beste game platform, wat heb ik daaraan te zeggen?
Het ging over dat andere netwerk.
BuYcKi zei:De nieuwe YouTube interface voor embedded filmpjes is nice! Eindelijk zou ik zo zeggen.. was wat verouderd aan het komen.

koolcast zei:"Lay-out" van YouTube filmpjes is aangepast. Veel strakker![]()
Jonas89 zei:is sinds gisteren maar officieel gelanceerd
koolcast zei:Ah, lol. Ik heb er toch niks speciaals voor gedaan om het eerder te krijgen.
Gewoon random dan?
BuYcKi zei:

StanTem zei:Bij mij is het ook maar sinds gisteren hoor.
Blijkbaar kreeg enkel de elite die nieuwe layout vroeger![]()

pamperke zei:Nee hoor. Bij mij is't ook pas van gisteren!![]()

TotallyZen zei:Ik heb het al een week ofzo langer dan jullie gepeupel![]()
ad: