Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mutlee

Legacy Member
Ja eerste dag dat ik het had gekocht werkte live niet.
Maar normaals gezien is live een betere service.

DontKnow_id

Legacy Member
Mutlee zei:
Ik durf hier niet te veel reclame maken voor de one maar dat ding heeft ook een paar goeie features.. Zoals streamen van games naar laptop dat verbazend genoeg heel goed werkt.
Main console voor mij blijft wel de PS4 uiteraard.

Moet ik zelf nog eens proberen, ben eens benieuwd.

Mutlee

Legacy Member
Gentei zei:
Is een beetje erover he, ik heb ook een One. Ik vind de controller van de one best goed meevallen.
Ik zeg niet dat het slecht is he, klinkt mss dom maar triggers en bumpers van de ps4 controller voelen soepelder aan. Ik kan echt niet wachten op HALO, my body is ready.

Kennaah

Legacy Member
Furon zei:
Dat afgelopen week 3x te kampen had met connectivity issues? :p

Story of PSN's life.
Heeft altijd te kampen met problemen. Als ge niet kunt inloggen, dan zijn uw downloadspeeds trager dan inbel lijn.
Is het dat niet is het iets anders.

Geld vragen, dat kunnen ze nu wel. Deftig online platform dat is te moeilijk.

Ik snap niet waarom Sony niet werkt aan hun servers en verbinding :(

Mutlee zei:
Ik zeg niet dat het slecht is he, klinkt mss dom maar triggers en bumpers van de ps4 controller voelen soepelder aan. Ik kan echt niet wachten op HALO, my body is ready.
Inderdaad. Heb hetzelfde probleem met de one controller. Voelt minder goed aan in de hand en de bumpers en triggers voelen stroef aan. Ik vind de bumpers ook niet zo goed geplaatst. Voelen aan alsof ze net op de verkeerde plek zijn gezet.

Gavin

Legacy Member
Gentei zei:
Is een beetje erover he, ik heb ook een One. Ik vind de controller van de one best goed meevallen.
Was maar om te lachen zenne, ge speelt op wat ge zelf wilt. Al vindt ge uw Iphone5 het beste game platform, wat heb ik daaraan te zeggen?

Kennaah zei:
Story of PSN's life.
Het ging over dat andere netwerk.

R1TM1X

Legacy Member
Mutlee zei:
Ik zeg niet dat het slecht is he, klinkt mss dom maar triggers en bumpers van de ps4 controller voelen soepelder aan. Ik kan echt niet wachten op HALO, my body is ready.
Halo is de reden waarom ik mijn Xbox mis :(

Kennaah

Legacy Member
Gavin zei:
Was maar om te lachen zenne, ge speelt op wat ge zelf wilt. Al vindt ge uw Iphone5 het beste game platform, wat heb ik daaraan te zeggen?


Het ging over dat andere netwerk.

Ik weet het wel, maar het is wel meer story of psn's life

BuYcKi

Legacy Member
De nieuwe YouTube interface voor embedded filmpjes is nice! Eindelijk zou ik zo zeggen.. was wat verouderd aan het komen.

koolcast

Legacy Member
BuYcKi zei:
De nieuwe YouTube interface voor embedded filmpjes is nice! Eindelijk zou ik zo zeggen.. was wat verouderd aan het komen.

Heb dat nu pas door? :p
Meer als een maand geleden had ik het al:

koolcast zei:
"Lay-out" van YouTube filmpjes is aangepast. Veel strakker :)

Jonas89

Legacy Member
koolcast zei:
Ah, lol. Ik heb er toch niks speciaals voor gedaan om het eerder te krijgen.
Gewoon random dan?

denk van wel, want gisteren las ik op Twitter dat het "officieel" uit beta is

had de layout ook al vroeger

pamperke

Legacy Member
StanTem zei:
Bij mij is het ook maar sinds gisteren hoor.
Blijkbaar kreeg enkel de elite die nieuwe layout vroeger :unsure:

Nee hoor. Bij mij is't ook pas van gisteren! :)

MrKend54l

Legacy Member
Jongens jongen apen van Telenet.
Ben aan het kijken voor Telenet aan te sluiten op ons nieuw appartement maar heb totaal geen interesse in telefonie. Ik wil gewoon fiber 100 (fiber 200 is overkill voor 2 personen) en digitale TV. Vroeger bestonden enkel pakketten met digitale TV en internet, nu kan dit enkel nog met basic internet. En basic internet is dan weer veel te licht.

Of bestaat dit nog wel maar staat het gewoon zeer verscholen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan