Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
StanTem zei:
Idem.
Whoppa (met vaste telefoon) komt goedkoper uit dan internet + tv apart. Keuze is dan snel gemaakt.
Nu moet ik wel nog een vaste telefoon kopen
emoji14.png

|Kiara|

Legacy Member
Is de camera een leuke accessoire? Voor zover ik weet kan het gebruikt worden voor de playroom, raving rabbits en just dance. Het zou voornamelijk voor mijn zoontje van 5 zijn. Just dance vindt hij bijvoorbeeld erg leuk, maar ik durf niet mijn gsm in zijn handen te duwen :p

Jonas89

Legacy Member
TotallyZen zei:
Fallout Shelter is vanaf heden beschikbaar voor Android gebruikers.

In het begin zeer plezant maar na een tijd pokkesaai, eenmaal je een goede basis hebt is het poepsimpel.

De laatste update van de game heb ik niet meer gespeeld, dus kan mss enige verandering inzitten...

TotallyZen

Legacy Member
Jonas89 zei:
De laatste update van de game heb ik niet meer gespeeld, dus kan mss enige verandering inzitten...

In een artikel gelezen dat de attacks op uw Vault veel brutaler zijn geworden ofzo...

Proto

Legacy Member
Ik had vault "De 069" gemaakt. Iedereen non stop met elkaar laten kweken. Ze zijn ondertussen allemaal al gestorven.

Xhizor

Legacy Member
Gentei zei:
Snap eigenlijk niet dat ze nog een telefoonlijn aanbieden, een gsm abbo is goedkoper per maand dan een telefoonlijn....

Tis te zien welk soort abonnement zeker, en voor mensen die hun gsm totaal niet gebruiken moeten eigenlijk niet kijken naar een goedkoop abonnement. Kunnen ze zowel een abonnement pakken die voor hun het meest interessant is.

Men gsm gebruik ik misschien eens om de 3 jaar, overdrijf nu echt niet. Heb het enkel om eens te bellen naar den touring als ik in panne sta met men wagen.:)

pamperke

Legacy Member
Kan er iemand eens iets aanraden om te bekijken op netflix? De meeste "bekende" series heb ik wel gezien maar ik ben er van overtuigd dat er nog verborgen gems zijn die ik moet bekijken :)

:unsure:

Legacy Member
pamperke zei:
Kan er iemand eens iets aanraden om te bekijken op netflix? De meeste "bekende" series heb ik wel gezien maar ik ben er van overtuigd dat er nog verborgen gems zijn die ik moet bekijken :)

kheb gisteren Sharknado 1 gezien op netflix.





ik raad het niet aan



:puke:

Jornax

Legacy Member
pamperke zei:
Kan er iemand eens iets aanraden om te bekijken op netflix? De meeste "bekende" series heb ik wel gezien maar ik ben er van overtuigd dat er nog verborgen gems zijn die ik moet bekijken :)

Iets ouder misschien, maar heb je Chuck al gezien? Onlangs ontdekt via Netflix (staat er integraal op) en was toch aangenaam verrast. Mix van light comedy met wat actie en drama (beetje spionage genre), toffe muziek ook. Ik heb de volledige reeks op enkele weken gezien, doe ik toch niet vaak :D

ikbenben

Legacy Member
pamperke zei:
Kan er iemand eens iets aanraden om te bekijken op netflix? De meeste "bekende" series heb ik wel gezien maar ik ben er van overtuigd dat er nog verborgen gems zijn die ik moet bekijken :)

Mr. Robot
True Detective

pamperke

Legacy Member
pamperke zei:
Nope, chuck ken ik nog niet. Vanavond eens checken :)

Ok, bezig met de eerste aflevering en ongeveer 20 minuten in toch al een paar keer goed moeten lachen
"Please, not the computer!" :D

ikbenben zei:
Mr. Robot
True Detective
Mr Robot ken ik ook niet, zal ik ook eens een aflevering van bekijken.
True Detective heb ik een paar afleveringen van gezien en dat vond ik echt wel te zwaar om te blijven volgen. Als ik de vroegen had kon ik daar dus geen aflevering van uit kijken. Straffen toebak! (Maar ik snap wel waarom mensen deze super vinden)

/edit: Mr Robot staat blijkbaar niet op Netflix :(

StanTem

Legacy Member
Ik ben momenteel bezig met Ripper Street, maar da's al redelijk gekend.

Jersy

Legacy Member
1388447301379037254.png


custom ps4 bij battlefront release
not bad :love:

in de bundel ook oude games

The bundle also includes Star Wars Battlefront Deluxe Edition, as well as a digital voucher to download four classic Star Wars titles – Super Star Wars, Star Wars: Racer Revenge, Star Wars: Jedi Starfighter and Star Wars Bounty Hunter – playable for the first time on PS4, and sporting enhanced graphics and Trophy support.

Kennaah

Legacy Member
De console zelf vind ik niet zo super, gewoon darth vader op gezet.
In de controller is duidelijk meer moeite gestoken. Hopelijk komt die apart uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan