Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikbenben

Legacy Member
StanTem zei:
Even een speciale vraag van de firma:

Welke Belgische band vinden de 9lives forumbezoekers jong, hip en trendy en is het meest populair op ons forum onder de community?

Voor mij persoonlijk :

- Hooverphonic
- Arsenal
- SX
- Channel Zero
- Admiral Freebe
- Buscemi
- Daan
- Goose

en de Confetti's :unsure:

halovision

Legacy Member
De iets minder bekende bands om er een paar te noemen :
- Sarah Ferri
- Tout Va Bien
- SX
- Harvey Quinnt

StanTem

Legacy Member
Jonas89 zei:
Volgens mijn bronnen was het toch bij TotallyZen ?

Gij weet niet wat wij hebben afgesproken :p

reaper zei:
Twas toch bij Goldrusher?

Ah, da kan ook. Iemand die al iets gekocht heeft van hem, heeft zijn adres. Als we daar eens allemaal samen aan zijn deur staan mee wa gerief? :rofl:

Jonas89

Legacy Member
StanTem zei:
Ah, da kan ook. Iemand die al iets gekocht heeft van hem, heeft zijn adres. Als we daar eens allemaal samen aan zijn deur staan mee wa gerief? :rofl:

ik heb zwijgplicht :cool:

Destel

Legacy Member
ikbenben zei:
Voor mij persoonlijk :

- Hooverphonic
- Arsenal
- SX
- Channel Zero
- Admiral Freebe
- Buscemi
- Daan
- Goose

en de Confetti's :unsure:

Grootendeels mee eens, qua rockbands mag er van mij nog Balthazar, Wallace Vanborn, Triggerfinger, Creature With The Atomn Brain en Raketkanon bij.

EDIT: uiteraard ook Deus, The Van Jets, The Sore Losers, Mintzkov, Millionaire, etc. ... Maar ik ga een te lange lijst opleveren.

Xhizor

Legacy Member
T'hof van commerce en hooverphonic, luc devos. Maar luister wel niet zoveel naar muziek van eigen bodem. Meeste artiesten dat sommige mensen hier opnoemen ken ik totaal niet :)

Nu ben al blij dat er hier geen gasten tussen zitten die drank en drugs bij hun favorieten zetten

MrKend54l

Legacy Member
Xhizor zei:
Nu ben al blij dat er hier geen gasten tussen zitten die drank en drugs bij hun favorieten zetten

Dat komt uit Nederland
emoji14.png

Ronnie flex is een meester overigens.

Jornax

Legacy Member
Nu we het toch over Tapatalk hebben, weet iemand of het mogelijk is om de volgorde te veranderen van de verschillende tabs (trending, subforums, timeline, unread, ...) waarin ze verschijnen in het main menu van een forum? Zit op Android met app versie 5.1.1. Ik ga praktisch iedere keer naar de subscribed tab wanneer ik Tapatalk gebruik en op den duur vind ik het wel een klein beetje vervelend dat ik die tabs altijd naar links moet slepen om aan die knop te geraken. Dat terwijl ik altijd instantly naar de trending & timeline tab kan navigeren zonder dat ik die ooit gebruik :p

pamperke

Legacy Member
StanTem zei:
Even een speciale vraag van de firma:

Welke Belgische band vinden de 9lives forumbezoekers jong, hip en trendy en is het meest populair op ons forum onder de community?

Raketkanon!
Maar ik vrees dat die niet hip en trendy zijn eigenlijk, dan moet je meer iets a la intergalactic lovers hebben denk ik.

Jonas89

Legacy Member
StanTem zei:
Even een speciale vraag van de firma:

Welke Belgische band vinden de 9lives forumbezoekers jong, hip en trendy en is het meest populair op ons forum onder de community?

G Goran

Xhizor

Legacy Member
MrKend54l zei:
Hip-hop, nederhop, belgian rap of hip-hop is toch zalige muziek?

Niet als de tekst zwaar marginaal is :/

En iemand die politie agenten uit schijt en het publiek aanmoedigt dat ook te doen vind ik verre van een meester zunne. Heeft eerder iets weg van een zeer zielig persoon

En ja g goran dat is pas een meester :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan