Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikbenben

Legacy Member
StanTem zei:
Haha, kom deze net tegen :rofl:

Jeroom is dan ook The King :cool:

1298395.jpg


knuffeltje.jpg


1293911.jpg


1292069.jpg


enzovoort enzovoort ....

TotallyZen

Legacy Member
Heeft er iemand al iets gekocht van PlayStation Gear?
Er staan best wel mooie T-shirts te koop.

StanTem

Legacy Member
TotallyZen zei:
Heeft er iemand al iets gekocht van PlayStation Gear?
Er staan best wel mooie T-shirts te koop.

Nee. Ik wil die sokken maar die staan al sinds het begin op uitverkocht :p
Daarnaast vind ik die grijze kersttrui ook niet mis.

TotallyZen

Legacy Member
StanTem zei:
Nee. Ik wil die sokken maar die staan al sinds het begin op uitverkocht
emoji14.png

Daarnaast vind ik die grijze kersttrui ook niet mis.
Euh, ok.
Net de dingen die ik nu niét zou kopen, maar soit...

StanTem

Legacy Member
TotallyZen zei:
Ik zie u al rondlopen...

Ieder zijn goesting zeker :unsure:

Er is wel een reden waarom ik die pull nog niet heb gekocht hé :p

Welke t-shirts zou je kopen mss?

Gentei

Legacy Member
TotallyZen zei:
Vind ik nog niet mis:

a30c804f16329b0295fb4023714eecae.jpg


e155a20821edf4cf9e24066eb44c8587.jpg

Die 2de shirt vind ik dus zalig met die tekst....
Vraagje, hoe checken jullie je maten voor online kledij?
Kben 30kg kwijt, dus nu als in winkels iets pas dan hangt het af, sommige dingen kan ik aandoen van L bv andere van XL...

StanTem

Legacy Member
Gentei zei:
Die 2de shirt vind ik dus zalig met die tekst....
Vraagje, hoe checken jullie je maten voor online kledij?
Kben 30kg kwijt, dus nu als in winkels iets pas dan hangt het af, sommige dingen kan ik aandoen van L bv andere van XL...

Da's altijd ne gok...
We kopen veel online kleding voor de kinderen en daar is het ook altijd gokken :p
Gelukkig is het in de meeste gevallen goed.

Gentei

Legacy Member
StanTem zei:
Da's altijd ne gok...
We kopen veel online kleding voor de kinderen en daar is het ook altijd gokken :p
Gelukkig is het in de meeste gevallen goed.

Tja... Ik wil die hoodie van AC en ben aan het twijfelen, heb hier een hoody van Superdry liggen die XL is, past perfect, en een andere van toen ik dikker was van XXL die nu te groot is...

MaTi

Legacy Member
Vraagje:

welke games neemt game mania terug voor acties? Allemaal of is er een lijst van?

StanTem

Legacy Member
Tinolicus zei:
Vraagje:

welke games neemt game mania terug voor acties? Allemaal of is er een lijst van?

Staat toch in de voorwaarden?
In principe alles, maar ze moeten minstens een bepaalde waarde hebben.
Daarnaast mogen ze games weigeren en dat hangt dan af van winkel tot winkel...

Een lijst is er dus niet, maar zolang je geen 'oude' FIFA inwisselt en je game minstens de waarde heeft die gevraagd is, zal je geen problemen hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan