Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jersy

Legacy Member
MrKend54l zei:
You made my day xD altijd eerst uw hardware checken
emoji14.png

moet wel zeggen
zo'n downgrade ging verbazend goed (en snel)

Xtralecherus

Legacy Member
Moest het nu GTA: Vice City geweest zijn i.p.v. SA, zou het toch al beter geslaagd zijn :p

MrKend54l

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Moest het nu GTA: Vice City geweest zijn i.p.v. SA, zou het toch al beter geslaagd zijn
emoji14.png
San Andreas was dus wel DE game. Vice city... Fucking GTA 3 in een disco setting.

Gentei

Legacy Member
Ik vind GTA V tot nu toe toch wel de max. San Andreas vond ik maar meh, en vice city was wel cava.

Brent-4

Legacy Member
De soundtrack van vice city was gewoon :love: Meeste uurtjes op gespeeld van alle GTA-games :)

Xhizor

Legacy Member
vice city vond ik nu echt eens een zeer slechte gta, nu gta in zen geheel vind 'k nogal ferm overroepen. Daarmee zeg 'k niet dat het een slechte game is. Dat spel wordt aanzien als één van de beste games ooit. Volgens mij is dat toch zeker het geval niet.

Gun fights trekken op niks ( In gta 5 kon je eigenlijk de crosshair gewoon niet zien, ge moest eerst in de settings zelf gaan. Dan nog was het moeilijk zichtbaar)
Free aimen voelde heel slecht aan, dan maar met semi auto aim gespeeld.( kan best mikken, in alle mp shooters haal ik boven de 21% accuracy. Zeg 'k niet om te stoefen is gewoon om aan te tonen dat de franchise gta op dat vlak gewoon slecht is.
Melee combat is er eigenlijk niet gewoon een knopje indrukken

Verhaal vond ik ook ferm ondermaats, humor was wel goed. Is ook de reden waarom 'k telkens een gta haal op release.

Paar dagen geleden sleeping dogs gekocht en dat spel is kwa gameplay en verhaal stukken beter dan gta 4 en gta 5 gecombineerd. Da is toch mijn mening er over.

Mocht gta terug de gangster sfeer ingaan zijn ze weer op de juiste koers voor mij. Dan nog wat melee combat erin steken en goeie gunfights. Want dat is het die me vooral stoort in gta. :)

Kijk maar naar mafia die game had goeie gunfights, dan heb ik het vooral op mafia 1. Herinner me dat ik een vijand raakte in de voet die achter een auto stond. Die liet hem vallen van de pijn en zo kon ik het afmaken. Wat het helemaal zou afmaken dat je met krachtige geweren bepaalde lichaamsdelen zou kunnen afschieten. Stel je voor met een shotgun iemand zen been er af schieten. Klinkt gruwelijk om zoiets in een video game te steken, maar geloof me het zou de gameplay echt stukken beter maken :p

Xhizor

Legacy Member
Bezig triad wars aan het downloaden, is een online versie van sleeping dogs zeer benieuwd. Wel enkel beschikbaar op pc, maar tis mogelijk om met een controller te spelen :)

Alles is gratis

pamperke

Legacy Member
Ik vind precies de thread van no man's sky niet meer? Search helpt mij ook niet, wat raar is...

MaximumOfBass

Legacy Member
pamperke zei:
Ik vind precies de thread van no man's sky niet meer? Search helpt mij ook niet, wat raar is...

Search werkt bij mij zelden de laatste tijd ...

Xtralecherus

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Search werkt bij mij zelden de laatste tijd ...

Probeer eens via google "site:9lives.be/forum no man's sky" zonder aanhalingstekens natuurlijk. Dat zou moeten werken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan