StanTem
Legacy Member
MrKend54l zei:Familie of thuis daar kan je over twisten. Maar een Belgische tv-soap kijken is een must!
Ik heb onlangs mijn eigen soap gehad...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrKend54l zei:Familie of thuis daar kan je over twisten. Maar een Belgische tv-soap kijken is een must!


Steve- zei:Het zal dan eerder Fargo en pakweg Arctic Monkeys zijn bij mij. Maar niet fucking Thuis en Adele e.![]()
Fuck soaps en fuck die melige brol van Adele en andere typische radiozangeresjes. Pas op het kan nog erger, ge kunt naar Coldplay of U2 luisteren ook.
daar ken ik zelf meer nummers uit het hoofd 
Het scheelt dat artic Monkeys niet commercieel zijnSteve- zei:Het zal dan eerder Fargo en pakweg Arctic Monkeys zijn bij mij. Maar niet fucking Thuis en Adele e.![]()
Fuck soaps en fuck die melige brol van Adele en andere typische radiozangeresjes. Pas op het kan nog erger, ge kunt naar Coldplay of U2 luisteren ook.
Heeft niks met commercieel of niet commercieel te maken. Geen idee waar dat vandaan komt. En Werchter, nog zoiets kut.MrKend54l zei:Het scheelt dat artic Monkeys niet commercieel zijn![]()
Alex turner met zijn vunzige vetkuif. Heb ze 2 jaar geleden op Werchter gezien, midden in het concert was Alex ineens van kledij gaan wisselen en zijn haar terug gaan goedleggen.
Was een machtig optreden dat wel.

50Euro zei:Wanneer is nu die dance battle in thuis?!
https://media.giphy.com/media/3o8doNYmUonAk3gGYw/giphy.gif
Steve- zei:Sheeeeiiiit, zo een slechte smaak. Ik verschiet er van dat de meesten hier geen Xbox One gekocht hebben ipv een PS4.![]()
StanTem zei:Zélfs mensen met een slechte smaak weten beter hé...
Kennaah zei:De post zijn toch een bende incompetente randdebielen die niets kennen van klantenservice.
Postbode doet zijn werk niet en ik mag langer op mijn pakket wachten. Geweldig.
Klantendienst stuurt mij naar kantoor x en kantoor x terug na de klantendienst. Geweldig werk hoor mannen. Zegt gewoon ineens dat ge geen fuck geeft om uw klanten.
StanTem zei:PostNL is nog veel slechter. Bende incompetente randdebielen...
Met Bpost de laatste jaren geen enkel probleem gehad. Met dat Hollands bedrijf daarentegen...
Tja, als ge soms ziet wa volk ze daar allemaal aanvaarden weet ge dat ge ni veel moet verwachten.StanTem zei:PostNL is nog veel slechter. Bende incompetente randdebielen...
Met Bpost de laatste jaren geen enkel probleem gehad. Met dat Hollands bedrijf daarentegen...