Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schredy

Legacy Member
Iedere gamer kijkt toch wel naar hét eSports programma op de vlaamse tv, waar je coole game gear kan winnen?

Blokken!

Steve-

Legacy Member
Het zal dan eerder Fargo en pakweg Arctic Monkeys zijn bij mij. Maar niet fucking Thuis en Adele e.
emoji14.png


Fuck soaps en fuck die melige brol van Adele en andere typische radiozangeresjes. Pas op het kan nog erger, ge kunt naar Coldplay of U2 luisteren ook.

Jonas89

Legacy Member
Steve- zei:
Het zal dan eerder Fargo en pakweg Arctic Monkeys zijn bij mij. Maar niet fucking Thuis en Adele e.
emoji14.png


Fuck soaps en fuck die melige brol van Adele en andere typische radiozangeresjes. Pas op het kan nog erger, ge kunt naar Coldplay of U2 luisteren ook.

naast Adele hoor ik graag Lana Del Rey :bow: :cool: daar ken ik zelf meer nummers uit het hoofd :p

MrKend54l

Legacy Member
Steve- zei:
Het zal dan eerder Fargo en pakweg Arctic Monkeys zijn bij mij. Maar niet fucking Thuis en Adele e.
emoji14.png


Fuck soaps en fuck die melige brol van Adele en andere typische radiozangeresjes. Pas op het kan nog erger, ge kunt naar Coldplay of U2 luisteren ook.
Het scheelt dat artic Monkeys niet commercieel zijn
emoji14.png

Alex turner met zijn vunzige vetkuif. Heb ze 2 jaar geleden op Werchter gezien, midden in het concert was Alex ineens van kledij gaan wisselen en zijn haar terug gaan goedleggen.
Was een machtig optreden dat wel.

Steve-

Legacy Member
MrKend54l zei:
Het scheelt dat artic Monkeys niet commercieel zijn
emoji14.png

Alex turner met zijn vunzige vetkuif. Heb ze 2 jaar geleden op Werchter gezien, midden in het concert was Alex ineens van kledij gaan wisselen en zijn haar terug gaan goedleggen.
Was een machtig optreden dat wel.
Heeft niks met commercieel of niet commercieel te maken. Geen idee waar dat vandaan komt. En Werchter, nog zoiets kut.
emoji14.png

Steve-

Legacy Member
Sheeeeiiiit, zo een slechte smaak. Ik verschiet er van dat de meesten hier geen Xbox One gekocht hebben ipv een PS4. :s

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

StanTem

Legacy Member
Steve- zei:
Sheeeeiiiit, zo een slechte smaak. Ik verschiet er van dat de meesten hier geen Xbox One gekocht hebben ipv een PS4. :s

Zélfs mensen met een slechte smaak weten beter hé...

Kennaah

Legacy Member
De post zijn toch een bende incompetente randdebielen die niets kennen van klantenservice.
Postbode doet zijn werk niet en ik mag langer op mijn pakket wachten. Geweldig.
Klantendienst stuurt mij naar kantoor x en kantoor x terug na de klantendienst. Geweldig werk hoor mannen. Zegt gewoon ineens dat ge geen fuck geeft om uw klanten.

StanTem

Legacy Member
Kennaah zei:
De post zijn toch een bende incompetente randdebielen die niets kennen van klantenservice.
Postbode doet zijn werk niet en ik mag langer op mijn pakket wachten. Geweldig.
Klantendienst stuurt mij naar kantoor x en kantoor x terug na de klantendienst. Geweldig werk hoor mannen. Zegt gewoon ineens dat ge geen fuck geeft om uw klanten.

PostNL is nog veel slechter. Bende incompetente randdebielen...

Met Bpost de laatste jaren geen enkel probleem gehad. Met dat Hollands bedrijf daarentegen...

Kennaah

Legacy Member
StanTem zei:
PostNL is nog veel slechter. Bende incompetente randdebielen...

Met Bpost de laatste jaren geen enkel probleem gehad. Met dat Hollands bedrijf daarentegen...

Het ergste van al is ik heb dit probleem al enkele keren gehad. Ik heb aan de klantendienst ook al duidelijk gemaakt dat ik niet meer in het fabeltje geloof dat ze er werk van gaan maken.

Belt die postbode gewoon op en zegt dat hij terug moet langst gaan. Nee liever met een bende debielen een dossier onderzoeken.

Nu is het nog straffer en moet ik de afzender contacteren om het probleem aan te kaarten. Hun postbode is een onbekwaamde aap en dan moet de verzender het gaan oplossen. Straffe mannen daar.

Teknohol1c

Legacy Member
StanTem zei:
PostNL is nog veel slechter. Bende incompetente randdebielen...

Met Bpost de laatste jaren geen enkel probleem gehad. Met dat Hollands bedrijf daarentegen...
Tja, als ge soms ziet wa volk ze daar allemaal aanvaarden weet ge dat ge ni veel moet verwachten.
Vorige week is er zo ene bij mij opt werk langs gekomen. Ventje had nog ne grotere air dan de gemiddelde Antwerpenaar... "Ej! Ge zijt ne koerier ze, niet de fucking prins van timboektoetoe..."
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan