Xhizor
Legacy Member
StanTem zei:PostNL is nog veel slechter. Bende incompetente randdebielen...
Met Bpost de laatste jaren geen enkel probleem gehad. Met dat Hollands bedrijf daarentegen...
Tja als ge ziet dat die mannen van nederland ver de andere kant van belgie zo'n 200 pakjes moeten gaan leveren, vind ik het niet vreemd dat er soms iets mis gaat. Denk dat de fout eerder ligt bij de internetwinkels zelf en ook bij de consument die gewoon alles zo snel mogelijk geleverd wil zien

Alles wordt hier toch geleverd door postnl, soms wel een dag later. Maar dan zat er meestal een feestdag tussen of een staking

