Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
Kiiilerke zei:
ede gij bloodbone eigelijk wel ? :unsure:
Nee maar ik kan wel de soundtrack checken op yewtube
emoji14.png

Steve-

Legacy Member
Dan hebt ge toch niet goed geluisterd denk ik. De soundtrack van TW3 is verre van slecht, maar ook allesbehalve speciaal. Ga maar eens luisteren naar de muziek van bossfights uit BB. Gehrman vind ik prachtig, maar ook Father Gascoigne, Rom en uit de DLC zijn Ludwig en Maria fantastisch. Vooral dat 2de deel van Ludwig. :drool:

Nuja, ge hebt hier al meermaals laten weten dat TW3 veel beter is dan BB en dat kunt ge onmogelijk opmaken uit filmkes op youtube. Dus ik weet niet goed wat ik met uw mening moet aanvangen.

Xhizor

Legacy Member
Steve- zei:
Dan hebt ge toch niet goed geluisterd denk ik. De soundtrack van TW3 is verre van slecht, maar ook allesbehalve speciaal. Ga maar eens luisteren naar de muziek van bossfights uit BB. Gehrman vind ik prachtig, maar ook Father Gascoigne, Rom en uit de DLC zijn Ludwig en Maria fantastisch. Vooral dat 2de deel van Ludwig. :drool:

Nuja, ge hebt hier al meermaals laten weten dat TW3 veel beter is dan BB en dat kunt ge onmogelijk opmaken uit filmkes op youtube. Dus ik weet niet goed wat ik met uw mening moet aanvangen.

Hhahhaha is me ook al opgevallen :p

Shotterke

Legacy Member
Ik heb TW3 en Bloodborne (en Ori) gespeeld en voor mij is TW3 de terechte GOTY. Enkel de combat en soundtrack van Bloodborne zijn beter. Op alle andere vlakken (verhaal, gfx, content, features ...) is TW3 gewoon beter dan Bloodborne. Ook vind ik dat Ori die beste art award verdiende en zeker niet moet onderdoen voor Bloodborne.

TheCeet

Legacy Member
[video=youtube;zh0tL5fYgfQ]https://www.youtube.com/watch?v=zh0tL5fYgfQ[/video]

Teknohol1c

Legacy Member
Steve- zei:
Nuja, ge hebt hier al meermaals laten weten dat TW3 veel beter is dan BB en dat kunt ge onmogelijk opmaken uit filmkes op youtube. Dus ik weet niet goed wat ik met uw mening moet aanvangen.

Simpel, gewoon negeren want hij weet het werkelijk altijd beter. Zelfs wanneer iemand een game tot op het bot heeft uitgespeeld en hij het nog ni eens heeft aangeraakt.
Sebiet is het hier The Order all over again...

Iemand die alle resultaten heeft van de awards?

Steve-

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Simpel, gewoon negeren want hij weet het werkelijk altijd beter. Zelfs wanneer iemand een game tot op het bot heeft uitgespeeld en hij het nog ni eens heeft aangeraakt.
Sebiet is het hier The Order all over again...

Iemand die alle resultaten heeft van de awards?
Ik heb het al willen merken. En ik ga er inderdaad beter over stoppen of ik word hier nog voor fanboy uitgescholden door een andere fanboy.
emoji14.png


Mijn mening is dus duidelijk. BB GotY voor mij. Vanwege de combat, de soundtrack, het algemene (level)design, de lore, en de hoge replay value. Ik speel deze waarschijnlijk nog tot Dark souls 3 uitkomt volgend jaar. Dat lijken mij genoeg redenen en die hoef ik niet te verdedigen tegenover iemand die het spel nooit aangeraakt heeft.

Here are all the winners of The Game Awards 2015 | GamesRadar

MrKend54l

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Simpel, gewoon negeren want hij weet het werkelijk altijd beter. Zelfs wanneer iemand een game tot op het bot heeft uitgespeeld en hij het nog ni eens heeft aangeraakt.
Sebiet is het hier The Order all over again...

Iemand die alle resultaten heeft van de awards?
Manneke alstublieft eh seg..

Ik snap het ook niet. Ik check de bossfights op yewtube. Ik zeg dat ik persoonlijk de soundtrack van TW3 beter vindt.
Dan zeg ik al heel lang dat TW3 goty is. Gisteren werd dit bevestigd door thegameawards. Maar mijn mening is niks waard omdat ik BB zelf nooit gespeeld heb?
Heb hij f4, BB, TW3 en super Mario maker gespeeld?

Teknohol1c

Legacy Member
MrKend54l zei:
Manneke alstublieft eh seg..

Ik snap het ook niet. Ik check de bossfights op yewtube. Ik zeg dat ik persoonlijk de soundtrack van TW3 beter vindt.
Dan zeg ik al heel lang dat TW3 goty is. Gisteren werd dit bevestigd door thegameawards. Maar mijn mening is niks waard omdat ik BB zelf nooit gespeeld heb?
Heb hij f4, BB, TW3 en super Mario maker gespeeld?

Manneke, gaat ge hier ook weer u gelijk moeten hebben? Suck it and deal with it.
FF een soundtrack op YouTube beluisteren of de soundtrack beleven tijdens de momenten waarvoor hij geschreven is, is een wereld van verschil. Als ge ook dit gaat tegenspreken, zijde het ni waard om verder mee in discussie te gaan.
Uw mening is inderdaad geen fluit waard als je de game niet gespeeld hebt.
Verder, net IETS meer moeite in uw tekst steken aub, het trekt op gene bal en kga het echt ni gaan ontcijferen wa ge verder nog allemaal wilt zeggen.

MrKend54l zei:
Ice cube wel. Je zou beter daar naar luisteren
emoji14.png

Real niggaz do real things ;)

Nog maar es een teken dat ge het ALTIJD beter moet weten als een ander zijn persoonlijke mening. Iets van opdringen enzo?

Kennaah

Legacy Member
Furon zei:
Bloodborne is weldegelijk een meesterwerk hoor. De uitstekende reviews en lovende meningen van de spelers zijn meer dan terecht. Op vlak van gameplay, art direction en overall design gewoon de absolute top van 2015. Het is zeker geen mindere titel dan MGSV en The Witcher 3.
Dat het bij sommige GotY award uitreikingen niet met de hoofdprijzen gaat lopen is omdat het minder toegankelijk is dan de andere genomineerden, waardoor de jury hun subjectieve keuze op een andere titel valt, zoals een TW3 of een Fallout 4.
Dus net zoals subjectieve manier waarop iedereen klaagt dat bloodborne wel overal de beste in is?

Al die awards zijn subjectief.
Jullie mogen bloodborne oprecht het beste spel vinden en de andere games als generiek noemen. Net zoals de jury daar bloodborne niet het beste spel mag vinden en de anderen een pak beter vinden.

MrKend54l

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Manneke, gaat ge hier ook weer u gelijk moeten hebben? Suck it and deal with it.
FF een soundtrack op YouTube beluisteren of de soundtrack beleven tijdens de momenten waarvoor hij geschreven is, is een wereld van verschil. Als ge ook dit gaat tegenspreken, zijde het ni waard om verder mee in discussie te gaan.
Uw mening is inderdaad geen fluit waard als je de game niet gespeeld hebt.
Verder, net IETS meer moeite in uw tekst steken aub, het trekt op gene bal en kga het echt ni gaan ontcijferen wa ge verder nog allemaal wilt zeggen.



Nog maar es een teken dat ge het ALTIJD beter moet weten als een ander zijn persoonlijke mening. Iets van opdringen enzo?

Ik zeg net dat ik de bossfights bekeken heb op YouTube, en dus ook het geluid heb gehoord. Dus buiten dat ik niet de controle had heb ik het dus wel degelijk beleefd.

Los daarvan zeg jij nu tegen mij dat je enkel maar de beste game uit een lijst mag kiezen als je alle games gespeeld hebt. Daarom was mijn vraag welke games hij dan effectief gespeeld had uit de genomineerden. Ik heb alle games buiten bloodborne gespeeld van de GOTY genomineerden hoor. En om het met uw termen te zeggen, ja ik heb ze tot het bot uitgespeeld (Mario maker niet).

Ik ben inderdaad van mening dat the witcher 3 terecht game of the year is. Dat hij terecht genomineerd was voor beste soundtrack en terecht de beste RPG is.


En ik wil Jonas helemaal nergens toe dwingen. Ik geef hem enkel advies. En dat dan nog op een grappige toon. Je mag ook de humor of het niet serieuze karakter van een post inzien.

Teknohol1c

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ik zeg net dat ik de bossfights bekeken heb op YouTube, en dus ook het geluid heb gehoord. Dus buiten dat ik niet de controle had heb ik het dus wel degelijk beleefd.

Los daarvan zeg jij nu tegen mij dat je enkel maar de beste game uit een lijst mag kiezen als je alle games gespeeld hebt. Daarom was mijn vraag welke games hij dan effectief gespeeld had uit de genomineerden. Ik heb alle games buiten bloodborne gespeeld van de GOTY genomineerden hoor. En om het met uw termen te zeggen, ja ik heb ze tot het bot uitgespeeld (Mario maker niet).

Ik ben inderdaad van mening dat the witcher 3 terecht game of the year is. Dat hij terecht genomineerd was voor beste soundtrack en terecht de beste RPG is.


En ik wil Jonas helemaal nergens toe dwingen. Ik geef hem enkel advies. En dat dan nog op een grappige toon. Je mag ook de humor of het niet serieuze karakter van een post inzien.

Zonder controle beleef je de game niet zoals je ze zou spelen. Tot zover uw discussie-waarde
Ik zeg niks over hoe een game moet verkozen worden etc. Ik zeg enkel dat als jij BB niet in uw handen en ps4 hebt gehad uw mening daarover geen fluit waard is. Verder moet je me geen woorden in de vingers leggen.
Op vlak van wat ik ken van The Witcher, vind ik het ook wel verdiend. Maar ik ken de andere spellen niet of niet goed genoeg dus ik kan onmogelijk zeggen of dat de terechte winnaar was. Er is wel degelijk een verschil ;)

Kennaah

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Manneke, gaat ge hier ook weer u gelijk moeten hebben? Suck it and deal with it.
FF een soundtrack op YouTube beluisteren of de soundtrack beleven tijdens de momenten waarvoor hij geschreven is, is een wereld van verschil. Als ge ook dit gaat tegenspreken, zijde het ni waard om verder mee in discussie te gaan.
Uw mening is inderdaad geen fluit waard als je de game niet gespeeld hebt.
Verder, net IETS meer moeite in uw tekst steken aub, het trekt op gene bal en kga het echt ni gaan ontcijferen wa ge verder nog allemaal wilt zeggen.



Nog maar es een teken dat ge het ALTIJD beter moet weten als een ander zijn persoonlijke mening. Iets van opdringen enzo?

Ge zou ook kunnen zeggen dat als een soundtrack enkel goed is wanneer hij in de context geplaatst wordt niets speciaal is?
Als hij wel speciaal zou zijn is hij altijd goed en zelfs buiten de plekken waar je hem zou moeten horen?

Bijvoorbeeld he.

MrKend54l

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Zonder controle beleef je de game niet zoals je ze zou spelen. Tot zover uw discussie-waarde
Ik zeg niks over hoe een game moet verkozen worden etc. Ik zeg enkel dat als jij BB niet in uw handen en ps4 hebt gehad uw mening daarover geen fluit waard is. Verder moet je me geen woorden in de vingers leggen.
Op vlak van wat ik ken van The Witcher, vind ik het ook wel verdiend. Maar ik ken de andere spellen niet of niet goed genoeg dus ik kan onmogelijk zeggen of dat de terechte winnaar was. Er is wel degelijk een verschil ;)

Dat klopt wat je zegt. Maar ik ben toch van mening dat de beleving van de muziek hetzelfde is of je nu speelt of niet. Ik kan mij toch serieus inleven als ik gameplay video's kijk.

Ik heb ook nooit gezegd dat bloodborne slecht is. Integendeel ik denk dat mocht the witcher 3 er niet geweest zijn, bloodborne met een groot verschil gewonnen had.

We kunnen ook discussiëren of Mario maker daar op zijn plaats stond
emoji14.png
ik bedoel dat is een prachtige en leuke game. Maar is hij echt een GOTY nominatie waard?

Even een zijnoot. Ik wou daarnet even uw Trophy/ game list raadplegen maar blijkbaar is deze privé? En ik heb u blijkbaar ook niet als vriend, ik dacht voorheen wel. Maar misschien heb je mij verwijderd? :(

Teknohol1c

Legacy Member
Kennaah zei:
Ge zou ook kunnen zeggen dat als een soundtrack enkel goed is wanneer hij in de context geplaatst wordt niets speciaal is?
Als hij wel speciaal zou zijn is hij altijd goed en zelfs buiten de plekken waar je hem zou moeten horen?

Bijvoorbeeld he.
Ha, ik snap u volledig. Maar persoonlijk vind ik dat niet.
Da's voor mij hetzelfde als filmmuziek. In de film kan die epic zijn, gewoon op disc kan ik daar niet naar luisteren. En naar mijn bescheiden mening moet een soundtrack potten breken waar hij voor geschreven is.

Aah, da forum begint er hier als maar beter uit te zien. All hail extra forum-options
emoji13.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan