Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alowen85

Legacy Member
1) the witcher
2) batman arkham knight
3) ac syndicate
4) mad max

I know... Maar heb mij PERSOONLIJK het meeste mee geamuseerd. Maar een uurtje fallout achter de rug, eerste gevoel zat niet goed. Ga er deze week alsnog aan beginnen, en wie weet komt hij er alsnog tussen. Al die mensen kunnen geen ongelijk hebben denk ik. Zelfde met bloodborne..

TotallyZen

Legacy Member
Jonas89 zei:

depcruv.gif

Xhizor

Legacy Member
Alowen85 zei:
1) the witcher
2) batman arkham knight
3) ac syndicate
4) mad max

I know... Maar heb mij PERSOONLIJK het meeste mee geamuseerd. Maar een uurtje fallout achter de rug, eerste gevoel zat niet goed. Ga er deze week alsnog aan beginnen, en wie weet komt hij er alsnog tussen. Al die mensen kunnen geen ongelijk hebben denk ik. Zelfde met bloodborne..

Vind fallout ook maar overrated zunne, mensen verschillen nu éénmaal in smaak.

Xtralecherus

Legacy Member
1) The Witcher 3 (PC versie gespeeld weliswaar)
2) Wasteland 2 DC
3) Until Dawn
4) The Order
5) LEGO Jurassic World

Dat zijn dan zowat de enige games van 2015 dak gespeeld heb :p naast Helldivers nog en paar andere dak mss vergeten ben.. Nog niet zoveel games van 2015 kunnen spelen zoals Mad max, MGS V, Bloodborne, Fallout 4 (nog niet uitgespeeld..), JC3 (ooit een aanschaffen na pricedrop en bugfixes), idem voor AC:S en NFS en Batman:AK. Xenoblade Chronicles X (Wii-U) heb ik hier ook liggen sinds gisteren ;D. Slechte game dat ik gespeeld heb dit jaar was Devil's Third op de Wii-U, de sp dan toch ;p. Ahja Divinity Original Sin EE zou ik ook niet mogen vergeten ;).

En de eerste games van 2016 die ik direct wel ga spelen zijn UC4 en mss nog Dark Souls 3 en Ratchet & Clank. Voor de rest weet kijk ik wel nog uit naar Hunger (psn game) die hopelijk ook released in 2016.

MaximumOfBass

Legacy Member
Lt. ZweedVoet zei:
Mee nr huis pakken he. :D

Vrijdag inpakken om naar huis te gaan, moet vroeg gaan slapen want om 2u op om te werken. Dan zaterdagnamiddag naar mijn vriendin om daar iets mee te gaan doen en 's avonds afspreken met andere mensen. Zondag spullen pakken om naar mijn kot te gaan en nog wat bij de familie van mij of mijn vriendin te zitten en dan zo snel mogelijk naar kot of in mijn geval nu thuis zitten te kijken naar een saaie film. :sop: Het is dus niet echt de moeite voor mij om die mee te pakken in het weekend :p

R1TM1X

Legacy Member
1.fallout 4 (ondanks een vaak droppende framerate)
2. Dying light (co op topper)
3.hell divers (co op topper)
4. Farming Simulator 15 (achterlijk verslavend kutspel :p)
5. The witcher 3 (top verhaal, gameplay echt mijn ding niet)

ikbenben

Legacy Member
Voor mij persoonlijk waren er maar 2 echte toppers dit jaar en dat zijn The Witcher 3 en Fallout 4. Staan beide op gelijke hoogte voor mij, waar in de 1 iets top is is in de ander weer wat minder en omgekeerd.
Grootste teleurstelling was Project Cars voor mij.
Om toch een top 3 te hebben zal ik er The Order 1886 bij zetten.

Volgend jaar zitten er meer toppers tussen voor mij.

MaximumOfBass

Legacy Member
Heb pas sinds dit jaar mijn PS4 en nog niet zoveel nieuwe topgames (zoals Fallout 4, Until Dawn, ..) gespeeld dus ik kan nog niet echt oordelen over een top 3 van 2015. Qua gevoel zeg ik alleszins
1. Fallout 4
2. Until Dawn
3. Assassin's Creed Syndicate

Xhizor

Legacy Member
Batman, until dawn, dying light, tomb raider rising, blood borne. Allemaal nog niet gespeeld, dus vrij nutteloos dan om men top 3 door te geven. Eerlijk veel goeie games uitgekomen, maar ben toch wel veel teleurgesteld geweest. De games waarmee ik echt uren zoet was, waren dan nog free games :p

Ga gewoon men meest gehypte games van volgend jaar posten

1) hitman
2) world of tanks ( i know, maar vond het echt plezant)
3) Mass effect
4) detroit ( weet niet of die al in 2016 uit komt)

Steve-

Legacy Member
1) Bloodborne
2) Bloodborne DLC
3) The Witcher 3
4) MGSV
5) Until Dawn

Shotterke

Legacy Member
1) The Witcher 3
2) Splatoon
3) Bloodborne
4) Life is Strange
5) Rocket League

Juist buiten de top 5: Until Dawn, Fallout 4 en Ori and the Blind Forest.

Kiiilerke

Legacy Member
Kheb iets raar voorgehad :/ normaal log ik altijd automatisch in op psn maar deze ochtend moest ik mijn password ingeven :/

Xhizor

Legacy Member
Kiiilerke zei:
Kheb iets raar voorgehad :/ normaal log ik altijd automatisch in op psn maar deze ochtend moest ik mijn password ingeven :/

Toch best je paswoord veranderen dan zeker ?

Kjelleke

Legacy Member
Kiiilerke zei:
Kheb iets raar voorgehad :/ normaal log ik altijd automatisch in op psn maar deze ochtend moest ik mijn password ingeven :/
Zou da kunne zijn van die update van die app messenger daar? Heb da ook voorgehad maar dan wel op de app

MrKend54l

Legacy Member
Kiiilerke zei:
Kheb iets raar voorgehad :/ normaal log ik altijd automatisch in op psn maar deze ochtend moest ik mijn password ingeven :/
Heb dit ook al gehad. No stress
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan