Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Steve-

Legacy Member
Ja maar ik vind oprecht dat die soundtrack goed is buiten het spel ook. Grappig, van TW3 heb ik een cd gekregen maar die staat nooit op, als ik er eentje had van BB dan zou ik die regelmatig insteken in de auto.

Ik heb trouwens nooit gezegd dat TW3 geen GotY verdient, ik heb gezegd dat het een schande is dat BB geen enkele fucking award gekregen heeft. En dat voor zo een meesterwerk. Het spel heeft imo alles wat een topgame moet hebben, ja zelfs een verhaal. Ik hoor u al afkomen. Geen verhaal? Wel ge moet anders The Paleblood Hunt eens lezen. De volledige lore van BB in een tekst van 102 pagina's gegoten.

En mannekes, ik ben een MGS fanboy he, hoort ge mij MGSV hier verdedigen? Ik heb genoten van dat spel, maar ik kan niet ontkennen dat TW3 en BB nu eenmaal beter waren. Het heeft wel mijn 2de favoriete soundtrack, dat wel en op vlak van gameplay vind ik het ook beter dan TW3. FO4 heb ik nog niet gespeeld, en ik ben er van overtuigd dat dat een topper is, maar ik zie dat spel niet beter doen dan die 3 andere.

TotallyZen

Legacy Member
Ik vind Fallout 4 GOTY.
tumblr_m85e0xJ6CZ1rqfhi2o1_400.gif

Xhizor

Legacy Member
MrKend54l zei:
Tw3 soundtrack > all

MrKend54l zei:
Manneke alstublieft eh seg..

Ik snap het ook niet. Ik check de bossfights op yewtube. Ik zeg dat ik persoonlijk de soundtrack van TW3 beter vindt.
Dan zeg ik al heel lang dat TW3 goty is. Gisteren werd dit bevestigd door thegameawards. Maar mijn mening is niks waard omdat ik BB zelf nooit gespeeld heb?
Heb hij f4, BB, TW3 en super Mario maker gespeeld?

Lol in het vervolg je persoonlijke mening dan niet uiten als een feit zou ook al veel helpen :p

Btw vind ook die soundtrack beter van the witcher, maar dat is een kwestie van persoonlijk smaak. En het is gewoon lomp om daar rond een hele discussie te starten. Is net een discussie tussen kleuters welke kleur er beter zou zijn :/

MrKend54l

Legacy Member
Steve- zei:
Ja maar ik vind oprecht dat die soundtrack goed is buiten het spel ook. Grappig, van TW3 heb ik een cd gekregen maar die staat nooit op, als ik er eentje had van BB dan zou ik die regelmatig insteken in de auto.

Ik heb trouwens nooit gezegd dat TW3 geen GotY verdient, ik heb gezegd dat het een schande is dat BB geen enkele fucking award gekregen heeft. En dat voor zo een meesterwerk. Het spel heeft imo alles wat een topgame moet hebben, ja zelfs een verhaal. Ik hoor u al afkomen. Geen verhaal? Wel ge moet anders The Paleblood Hunt eens lezen. De volledige lore van BB in een tekst van 102 pagina's gegoten.

En mannekes, ik ben een MGS fanboy he, hoort ge mij MGSV hier verdedigen? Ik heb genoten van dat spel, maar ik kan niet ontkennen dat TW3 en BB nu eenmaal beter waren. Het heeft wel mijn 2de favoriete soundtrack, dat wel en op vlak van gameplay vind ik het ook beter dan TW3. FO4 heb ik nog niet gespeeld, en ik ben er van overtuigd dat dat een topper is, maar ik zie dat spel niet beter doen dan die 3 andere.

Ik zeg het bloodborne heeft gewoon de pech dat het in het zelfde jaar, en het zelfde genre is dan the witcher 3.
Zoals ik het zie is the witcher 3 game of the year. Daarnaast heeft cd project red een meesterlijke prestatie neergezet dus krijgen ze verdient de award voor beste studio. En the witcher 3 is ook de beste RPG van 2015.

En nu gooi je zelf met geen verhaal terwijl ik dat helemaal niet zeg
emoji14.png
integendeel ik weet dat bloodborne wel degelijk een verhaal heeft.
emoji14.png


Dit is een beetje zoals messi en Ronaldo. Ronaldo is een topper. Maar messi is net dat tikkeltje beter. Bloodborne is goed, maar tw3 is net dat tikkeltje beter.
emoji14.png

Xtralecherus

Legacy Member
Voor de één is dit GOTY of beste game of weet ik veel. Het is allemaal subjectief. Ik vond The Witcher 3 dan ook één van de betere games dit jaar iig veel beter als Fallout 4. BB heb ik hier liggen nog niet gespeeld dus kan ik onmogelijk iets over zeggen maar bon algemeen gezegd wat het dit jaar imo niet zo'n nen vette :p. MGS V heb ik hier ook liggen maar nog niet op gespeeld. Had ff de x360 binnen geleeched rgh anyway en daar ffkes op gespeeld ik vond het tof maar ik ga deze nog niet direct spelen ;p had game wel al op preorder staan dus :p. En kheb ook teveel games liggen dak er koppijn van krijg van wat ik allemaal nog moet spelen :f.

50Euro

Legacy Member
Tony Hawk's Pro Skater 5 GOTY! Als die game geen brokken gemaakt heeft..

Xtralecherus

Legacy Member
50Euro zei:
Tony Hawk's Pro Skater 5 GOTY! Als die game geen brokken gemaakt heeft..

Yup de game was iig goed in brokken maken in de gameplay en al toppie ;p.

Xhizor

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ik zeg het bloodborne heeft gewoon de pech dat het in het zelfde jaar, en het zelfde genre is dan the witcher 3.
Zoals ik het zie is the witcher 3 game of the year. Daarnaast heeft cd project red een meesterlijke prestatie neergezet dus krijgen ze verdient de award voor beste studio. En the witcher 3 is ook de beste RPG van 2015.

En nu gooi je zelf met geen verhaal terwijl ik dat helemaal niet zeg
emoji14.png
integendeel ik weet dat bloodborne wel degelijk een verhaal heeft.
emoji14.png


Dit is een beetje zoals messi en Ronaldo. Ronaldo is een topper. Maar messi is net dat tikkeltje beter. Bloodborne is goed, maar tw3 is net dat tikkeltje beter.
emoji14.png

Leer nu eerst eens een keer dat mensen allemaal een verschillende smaak hebben, na talloze discussies wil jij dat maar niet beseffen. Krijg er echt het vliegend schijt van

nokeyboard

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ik zeg het bloodborne heeft gewoon de pech dat het in het zelfde jaar, en het zelfde genre is dan the witcher 3.
Zoals ik het zie is the witcher 3 game of the year. Daarnaast heeft cd project red een meesterlijke prestatie neergezet dus krijgen ze verdient de award voor beste studio. En the witcher 3 is ook de beste RPG van 2015.

En nu gooi je zelf met geen verhaal terwijl ik dat helemaal niet zeg
emoji14.png
integendeel ik weet dat bloodborne wel degelijk een verhaal heeft.
emoji14.png


Dit is een beetje zoals messi en Ronaldo. Ronaldo is een topper. Maar messi is net dat tikkeltje beter. Bloodborne is goed, maar tw3 is net dat tikkeltje beter.
emoji14.png



Net zoals uw reactie in tw3 topic indertijd. Ge zijt eigenlijk echt zo een fanboy met maar 1 visie, de uwe.

Troost u, tw3 wordt toch sowieso goty.

MrKend54l

Legacy Member
nokeyboard zei:
Net zoals uw reactie in tw3 topic indertijd. Ge zijt eigenlijk echt zo een fanboy met maar 1 visie, de uwe.

Troost u, tw3 wordt toch sowieso goty.
Tw3 is al GOTY hoor. En beste RPG van 2015.
Daar is heel deze discussie bij begonnen.

Steve-

Legacy Member
Als BB multiplatform was zou ik het nog wel eens willen zien eigenlijk.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Persoonlijke GOTY

1. Fallout 4
2. Until Dawn
3. The Witcher 3

Eervolle vermeldingen voor Dying Light en Rocket League

TotallyZen

Legacy Member
1. Fallout 4
2. Batman: Arkham Knight
3. The Witcher 3
4. Until Dawn
5. Everybody's gone to the rapture.

MaximumOfBass

Legacy Member
Ik wil naar mijn kot, maar mijn vriendin houdt me thuis zodat ik niet kan gamen :angry::sad:

MrKend54l

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Persoonlijke GOTY

1. Fallout 4
2. Until Dawn
3. The Witcher 3

Eervolle vermeldingen voor Dying Light en Rocket League



TotallyZen zei:
1. Fallout 4
2. Batman: Arkham Knight
3. The Witcher 3
4. Until Dawn
5. Everybody's gone to the rapture.
coat.gif


Sorry jongens maar de mijne is toch
1) The Witcher 3
2) Batman Arkham Knight
3) Fallout 4

Kiiilerke

Legacy Member
2015

1.BloodBorne
2.The witcher 3
3.Batman


2016

1.uncharted
2.uncharted
3.uncharted
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan