Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrKend54l zei:Tw3 soundtrack > all
MrKend54l zei:Manneke alstublieft eh seg..
Ik snap het ook niet. Ik check de bossfights op yewtube. Ik zeg dat ik persoonlijk de soundtrack van TW3 beter vindt.
Dan zeg ik al heel lang dat TW3 goty is. Gisteren werd dit bevestigd door thegameawards. Maar mijn mening is niks waard omdat ik BB zelf nooit gespeeld heb?
Heb hij f4, BB, TW3 en super Mario maker gespeeld?

Steve- zei:Ja maar ik vind oprecht dat die soundtrack goed is buiten het spel ook. Grappig, van TW3 heb ik een cd gekregen maar die staat nooit op, als ik er eentje had van BB dan zou ik die regelmatig insteken in de auto.
Ik heb trouwens nooit gezegd dat TW3 geen GotY verdient, ik heb gezegd dat het een schande is dat BB geen enkele fucking award gekregen heeft. En dat voor zo een meesterwerk. Het spel heeft imo alles wat een topgame moet hebben, ja zelfs een verhaal. Ik hoor u al afkomen. Geen verhaal? Wel ge moet anders The Paleblood Hunt eens lezen. De volledige lore van BB in een tekst van 102 pagina's gegoten.
En mannekes, ik ben een MGS fanboy he, hoort ge mij MGSV hier verdedigen? Ik heb genoten van dat spel, maar ik kan niet ontkennen dat TW3 en BB nu eenmaal beter waren. Het heeft wel mijn 2de favoriete soundtrack, dat wel en op vlak van gameplay vind ik het ook beter dan TW3. FO4 heb ik nog niet gespeeld, en ik ben er van overtuigd dat dat een topper is, maar ik zie dat spel niet beter doen dan die 3 andere.
. MGS V heb ik hier ook liggen maar nog niet op gespeeld. Had ff de x360 binnen geleeched rgh anyway en daar ffkes op gespeeld ik vond het tof maar ik ga deze nog niet direct spelen ;p had game wel al op preorder staan dus
. En kheb ook teveel games liggen dak er koppijn van krijg van wat ik allemaal nog moet spelen :f.50Euro zei:Tony Hawk's Pro Skater 5 GOTY! Als die game geen brokken gemaakt heeft..
MrKend54l zei:Ik zeg het bloodborne heeft gewoon de pech dat het in het zelfde jaar, en het zelfde genre is dan the witcher 3.
Zoals ik het zie is the witcher 3 game of the year. Daarnaast heeft cd project red een meesterlijke prestatie neergezet dus krijgen ze verdient de award voor beste studio. En the witcher 3 is ook de beste RPG van 2015.
En nu gooi je zelf met geen verhaal terwijl ik dat helemaal niet zegintegendeel ik weet dat bloodborne wel degelijk een verhaal heeft.![]()
![]()
Dit is een beetje zoals messi en Ronaldo. Ronaldo is een topper. Maar messi is net dat tikkeltje beter. Bloodborne is goed, maar tw3 is net dat tikkeltje beter.![]()
MrKend54l zei:Ik zeg het bloodborne heeft gewoon de pech dat het in het zelfde jaar, en het zelfde genre is dan the witcher 3.
Zoals ik het zie is the witcher 3 game of the year. Daarnaast heeft cd project red een meesterlijke prestatie neergezet dus krijgen ze verdient de award voor beste studio. En the witcher 3 is ook de beste RPG van 2015.
En nu gooi je zelf met geen verhaal terwijl ik dat helemaal niet zegintegendeel ik weet dat bloodborne wel degelijk een verhaal heeft.![]()
![]()
Dit is een beetje zoals messi en Ronaldo. Ronaldo is een topper. Maar messi is net dat tikkeltje beter. Bloodborne is goed, maar tw3 is net dat tikkeltje beter.![]()
Tw3 is al GOTY hoor. En beste RPG van 2015.nokeyboard zei:Net zoals uw reactie in tw3 topic indertijd. Ge zijt eigenlijk echt zo een fanboy met maar 1 visie, de uwe.
Troost u, tw3 wordt toch sowieso goty.
Sheldon Cooper zei:Persoonlijke GOTY
1. Fallout 4
2. Until Dawn
3. The Witcher 3
Eervolle vermeldingen voor Dying Light en Rocket League
TotallyZen zei:1. Fallout 4
2. Batman: Arkham Knight
3. The Witcher 3
4. Until Dawn
5. Everybody's gone to the rapture.