Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeneralUrsus

Legacy Member
2yjr15f.jpg


Eerste Dreamcast game :D

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Kheb 2 weken terug een dreamcast met 4 controllers en 25 games ofzo verkocht :p doh!

hardstyle lover

Legacy Member
Vandaag aangekomen

- Mortal kombat (sega cd)
- Brutal Paws of fury (sega cd)

Thx to space!

Zitten hier ook binnenkort met een verhuis & na lang overleg dit weekend ga ik enkel mijn Megadrive & sega cd Collectie meedoen & uitbreiden :)
Dus binnenkort komt mijn kleine xbox collectie te koop en Gamecube collectie

Benva1983

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
FF VIII voor PC :D :D en dan Power Rangers: the movie in een nostalgische bui gekocht op de rommelmarkt voor 20cent :p

Edit: die man waarover jullie praten, is hij een beetje bruin van huid? Redelijk veel banaandozen met games voor de gamecube, megadrive, wii, snes, nes, PS3,2,1, Xbox, Xbox 360 etc.? Indien ja, al veel mooie zaken gedaan bij hem qua Gameboy games en SNES :p in de Sega dozen nooit echt gekeken.

5p4ug2.jpg

Die kerel is idd klein beetje bruin, is een Italiaan. Hij verkoopt al zijn MD games aan 2,5 euro. Van andere consoles weet ik niet wat hij nog had enkel MD en Master System en dan 2x een PS1 met wat spelletjes in zeer slechte staat. Maar vorig jaar had hij wel een hele hoop Sega Mega CD en 32X spellen bij. Die verkocht hij ook aan 2,5 heb toen dus Sonic CD meegenomen. Ik heb nog steeds geen Mega CD kan deze moeilijk vinden dus heb ik spijtig genoeg de spellen moeten laten staan. Maar voor iemand die een Mega CD of 32X heeft kon er wel koopjes doen. Vorig jaar heb ik van hem ook Phantasy Star II gekocht.

Riki

Legacy Member
De uitbreiding van de GBA-collectie gaat onverminderd voort... en de stapel ongespeelde games ook :unsure:.

2n652zl.jpg

Yuri

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
Eerste Dreamcast game :D

:niceone:

Have fun with it. ;)

Riki zei:
De uitbreiding van de GBA-collectie gaat onverminderd voort... en de stapel ongespeelde games ook :unsure:.

2n652zl.jpg

Mooie aankoop, want die kirby's zijn niet goedkoop. :s Chance dat ik ze beide wel goedkoop compleet op de kop kunnen tikken heb...

Ingis

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
FF VIII voor PC :D :D en dan Power Rangers: the movie in een nostalgische bui gekocht op de rommelmarkt voor 20cent :p


dat is een van de beste gameboy spellen die ik ooit gespeeld heb. Geen idee hoeveel keer ik dat uitgespeeld heb.:applause::applause::love:

biotek

Legacy Member
wild arms 2 binnen , collectie compleet
1-3-4 en 5 zijn pal , 2 is US versie
5 heeft een us cover omdat de pal cover zo erg gescheurd is (zit er achter)

wild+arms.jpg

Red2048

Legacy Member
Ze komen beide van één dezelfde source voor een zacht prijs, vandaag de 2de gaan halen en is om te ruilen met een andere G&W die ik nog niet heb.

junglist_clint

Legacy Member
zolang het maar niet is om te verkopen met veel winst is het goed ;)

Yuri

Legacy Member
biotek zei:
wild arms 2 binnen , collectie compleet
1-3-4 en 5 zijn pal , 2 is US versie
5 heeft een us cover omdat de pal cover zo erg gescheurd is (zit er achter)

wild+arms.jpg

Mis enkel nog de eerste. :(

En Amerikaans kan ik niet spelen, dus ga niet kijken voor de 2de...

biotek

Legacy Member
Yuri zei:
Mis enkel nog de eerste. :(

En Amerikaans kan ik niet spelen, dus ga niet kijken voor de 2de...

ik kan ook geen amerikaanse spelen , maar ik kon het ontbreken van nummer 2 niet meer zien , naar het schijnt kan je via emulator op pc deze wel aan de praat krijgen (via cd-rom drive)

Nirron

Legacy Member
junglist_clint zei:
zolang het maar niet is om te verkopen met veel winst is het goed ;)

Mede verzamelaar heeft op de rommelmarkt in Herdersem 6 G&W gezien in de doos, maar ze waren net voor zijn neus verkocht voor €1,5 stuk..
Ik was in de buurt, maar net niet daar.. anders was het voor mij ook even moeilijk geweest.

Alhoewel ik waarschijnlijk wel een hoger bod zou hebben gedaan.

reactor

Legacy Member
Nirron zei:
Mede verzamelaar heeft op de rommelmarkt in Herdersem 6 G&W gezien in de doos, maar ze waren net voor zijn neus verkocht voor €1,5 stuk..
Ik was in de buurt, maar net niet daar.. anders was het voor mij ook even moeilijk geweest.

Alhoewel ik waarschijnlijk wel een hoger bod zou hebben gedaan.
:eek:
F*ck man.
That sucks,en ge ziet ze nog maar weinig int wild vind ik.
Zeker boxed.
Die zal balen.

Ik zou er ook nie goed van lopen.
Vermoed hij dat het een opkoper was?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan