Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
@sluysen: op welke rommelmarkt was je overigens gisteren in Oostende? Ik zag dat er twee waren, eentje in de Torhoutsesteenweg ofzo en die waar ik was in Mariakerke (dat was een grote).

sluysen

Legacy Member
Ook in Mariakerke. Ik wist er eigenlijk niet van, anders had ik niet eerst heel het stad afgelopen. Was daar pas tegen 3u ofzo, toevallig gezien toen ik op weg was naar m'n grootouders.

Die op de Torhoutsesteenweg is iedere week fzo, das gewoon op de parking van de wereldwinkel, 99% kans dat er nooit retro ligt :D

KillingRaptor

Legacy Member
Ah gelukkig dat we niet naar die zijn geweest dan. :p
Wij waren om 10u30 ofzo op die in Mariakerke, stonden maar twee opkopers maar die hebben hun ronde niet gedaan denk ik. Veel goedkoop spul gevonden en nog eens allemaal in perfecte staat bijna. Eerste kraam was al prijs, PlayStation games aan €1 per stuk en in nieuwstaat bijna.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Van een maat een N64 gekregen met twee boxed games. Starcraft en Mario 64

Claudio VO

Legacy Member
2 nieuwe DC controllers gekocht . nu nog even kijken om hem een vast plekje te geven aan de TV . wordt even sleutelen voor een deftige opstelling. maw eerst werken , dan spelen .

sluysen

Legacy Member
Straks een "oude" dell laptop gaan ophalen bij een maat. Hopelijk kan ik meer big box games installeren op XP dan op vista/7

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Starcraft 64 is enkel in Australië PAL verschenen. Vreemd dat gij daar aangeraakt zijt?

hardstyle lover

Legacy Member
@ Sluysen

You need a car Bro :p

Blij dak nie ben opgestaan om naar eernegem te gaan kijken
Daarjuist es zonder cash gewoon met de schoonouders iets gaan drinken op terras hier in wingene, bleek er een Gigantische rommelmarkt te zijn waar ik niets van af wist

Stond er 1ne ook met Snes games & een bananendoos vol MD games aan 2 euro per stuk of 25 voor de hele doos
Maar ben ze misgelopen door heen en terug naar de bank te lopen

Ook enorm veel PS2 , maar morgn gaat mijn ps2 collectie de deur uit dus moest ik daar zelfs niet naar kijken :p

Yuri

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Van een maat een N64 gekregen met twee boxed games. Starcraft en Mario 64

Starcraft PAL boxed is één van de heilige gralen van N64. Zoals Pinky al zei, enkel heel beperkt in Australië uitgekomen. De carts only halen al zotte prijzen, dus laat staan voor een boxed versie... Dus is zeker ééntje voor in uw collectie te houden, tenzij je geld nodig hebt, maar dan nog...

Dus ge hebt wel een leuke en zotte maat, zenne. :p

Benva1983

Legacy Member
Gisteren naar avondrommelmarkt geweest in Hasselt... totaal niets gevonden! ::doh:

Vooral weer veel Fifa's, er stond wel zo een opkoper maar die had niks speciaals bij. Dan maar iets anders meegenomen, geen retro games maar ook vrij retro. Was deze kwijt!

12453218.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Benva1983 zei:
Gisteren naar avondrommelmarkt geweest in Hasselt... totaal niets gevonden! ::doh:

Vooral weer veel Fifa's, er stond wel zo een opkoper maar die had niks speciaals bij. Dan maar iets anders meegenomen, geen retro games maar ook vrij retro. Was deze kwijt!

12453218.jpg

Heb die vroeger ook nog gehad! Jurassic Park dinosaurussen zijn best wel van goede kwaliteit ook vind ik.

space79

Legacy Member
net een rommelmarktje gedaan in Maasmechelen (op aanraden van een forumlid :woohoo: ) en had eindelijk nog eens prijs op een rommelmarkt.
kerel had een bananendoos vol md spellen (2 andere dozen met md had hij vorige week verkocht :doh: ) die allemaal van een videotheek komen. Alle doosjes en covers zijn mint na wat kuiswerk (hebben hoogstwaarschijnlijk de videotheek nooit verlaten). Het enige jammere, geen handleidingen :cry:
Resultaat...6 nieuwe spellen voor de collectie en nog 2 extra spellen (nba hangtime en rise of the robots) meegenomen juist omdat ze zo perfekte acclaim doosjes hebben om bv de meestal dure spellen (met zo'n doosje) uit men collectie te verbeteren...gives me a total of 5 mint acclaim boxes out of 8 games :evil:
2,50/stuk en elk (buiten img) is zelfs zonder manual meer waard dan 2,50

P1000573.jpg

Nirron

Legacy Member
Nintendo NES

- Action Set (Console + controllers enorm geel, maar vervangbaar)

Playstation

- Bloody Roar
- Rock & Roll Racing 2
- Duke Nukem Land of the Babes

ironhorn

Legacy Member
space79 zei:
net een rommelmarktje gedaan in Maasmechelen (op aanraden van een forumlid :woohoo: ) en had eindelijk nog eens prijs op een rommelmarkt.
kerel had een bananendoos vol md spellen (2 andere dozen met md had hij vorige week verkocht :doh: ) die allemaal van een videotheek komen. Alle doosjes en covers zijn mint na wat kuiswerk (hebben hoogstwaarschijnlijk de videotheek nooit verlaten). Het enige jammere, geen handleidingen :cry:
Resultaat...6 nieuwe spellen voor de collectie en nog 2 extra spellen (nba hangtime en rise of the robots) meegenomen juist omdat ze zo perfekte acclaim doosjes hebben om bv de meestal dure spellen (met zo'n doosje) uit men collectie te verbeteren...gives me a total of 5 mint acclaim boxes out of 8 games :evil:
2,50/stuk en elk (buiten img) is zelfs zonder manual meer waard dan 2,50

P1000573.jpg

daar heb ik (en nog een forum lid, die me voor was) er ook enkele tussen gevonden :)

dit weekend niets echt retro gevonden, plants vs zombies voor de ds (5 euro) en een pokemon monopoly spel voor 2 euro :)

nervevar

Legacy Member
Niet echt retro maar toch een mooie vondst

Free record shop in hulst, 1ste keer dat ik GC en PSX games bij de 2dehands zag staan.
Jump superstars en Jump Ultimate stars aan 5€elk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan