Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


KillingRaptor zei:Starcraft PAL? Wist niet dat die hier was verschenen...


Sheldon Cooper zei:Van een maat een N64 gekregen met twee boxed games. Starcraft en Mario 64

Benva1983 zei:Gisteren naar avondrommelmarkt geweest in Hasselt... totaal niets gevonden! ::doh:
Vooral weer veel Fifa's, er stond wel zo een opkoper maar die had niks speciaals bij. Dan maar iets anders meegenomen, geen retro games maar ook vrij retro. Was deze kwijt!
![]()
) en had eindelijk nog eens prijs op een rommelmarkt.

space79 zei:net een rommelmarktje gedaan in Maasmechelen (op aanraden van een forumlid) en had eindelijk nog eens prijs op een rommelmarkt.
kerel had een bananendoos vol md spellen (2 andere dozen met md had hij vorige week verkocht :doh: ) die allemaal van een videotheek komen. Alle doosjes en covers zijn mint na wat kuiswerk (hebben hoogstwaarschijnlijk de videotheek nooit verlaten). Het enige jammere, geen handleidingen
Resultaat...6 nieuwe spellen voor de collectie en nog 2 extra spellen (nba hangtime en rise of the robots) meegenomen juist omdat ze zo perfekte acclaim doosjes hebben om bv de meestal dure spellen (met zo'n doosje) uit men collectie te verbeteren...gives me a total of 5 mint acclaim boxes out of 8 games
2,50/stuk en elk (buiten img) is zelfs zonder manual meer waard dan 2,50
![]()

