Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeneralUrsus

Legacy Member
Vandaag op de rommelmarkt in Gent toch redelijk wat gevonden. Zoals altijd veel Gran Turismo's en Fifa's en dergelijke. Beste wat ik gevonden heb was Mortal Kombat Trilogy voor €1 :D Voor de PS1 met multi tab, 3 controllers en 3 memory cards heb ik €15 betaald.
Eindelijk iemand gevonden op een rommelmarkt die zijn PS1 toch voor een redelijke prijs verkoopt, meestal vragen ze daar toch €30-40 voor zelf zonder doos.
Age of Empires III kon ik ook nie laten liggen voor €1 :D De Astroboys waren €3 samen, en de PS1 accessoires €1. Batman kaartenspel was €0,50. Veel koopjes gedaan dus. :p

2mdihwl.jpg


15yg4no.jpg


wlvyug.jpg

hardstyle lover

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
Vandaag op de rommelmarkt in Gent toch redelijk wat gevonden. Zoals altijd veel Gran Turismo's en Fifa's en dergelijke. Beste wat ik gevonden heb was Mortal Kombat Trilogy voor €1 :D Voor de PS1 met multi tab, 3 controllers en 3 memory cards heb ik €15 betaald.
Eindelijk iemand gevonden op een rommelmarkt die zijn PS1 toch voor een redelijke prijs verkoopt, meestal vragen ze daar toch €30-40 voor zelf zonder doos.
Age of Empires III kon ik ook nie laten liggen voor €1 :D De Astroboys waren €3 samen, en de PS1 accessoires €1. Batman kaartenspel was €0,50. Veel koopjes gedaan dus. :p

2mdihwl.jpg


15yg4no.jpg


wlvyug.jpg

Ging jij nie enkel snes & final fantasy doen :p

Mooie aankopen man! vooral die ps1 , doosjes zien er nog goe uit

GeneralUrsus

Legacy Member
Met SNES ben ik gestopt omdat de doosjes meestal niet meer in goede staat zijn en dan vind ik het maar een vuile boel worden. :p Ben overgeschakeld naar Dreamcast ipv SNES, doosjes zijn handiger en graphics beter :D PS1 games verzamel ik alleen op de rommelmarkt als ze mij aanspreken en (extreem) goedkoop zijn zoals die Mortal Kombat. Geef er nooit meer dan €3 voor op een rommelmarkt tenzij het Final Fantasy's zijn :D De doos van de PS1 zelf is zeer goed, die van de multitap is nieuwstaat :p
Nu is het Dreamcast, PS 1, 2 en 3, Final Fantasy en Planet of the Apes.

Djesmin

Legacy Member
Op de rommelmarkt in Kruishoutem (Marolle) 3 gameboy spelletjes:
Zelda: Links Awakening
Super Mario Land: 6 Golden Coins
Mario & Yoshi
voor 2 euro 't stuk..
Weer wat entertainment voor op de trein :)

Arangh

Legacy Member
gekocht

Atari 2600 four-switch "wood veneer" version
6 spellen Ms pac man, super breakout, pole position,tennis,phoenix,space invaders
2 joysticks
2 paddles

JimmyPatterson

Legacy Member
Hoeveel voor betaald?:)

Leuk om te zien dat er steeds meer mensen Atari verzamelen; voel ik me minder alleen :p

junglist_clint

Legacy Member
ook weeral een tijdje geleden dat er nog iets bij de collectie is gevoegd.
Maar toch eindelijk een paar N64 magazines gevonden. Nog een heel deel te gaan!
Nogmaals bedankt alexat voor de levering ;)
http://i45.tinypic.com/56x5j.jpg

sluysen

Legacy Member
Toevallig op een rommelmarkt in oostende verzeilt geraakt deze namiddag (had al een vermoeden toen ik iemand met een boxed nes aan het station zag staan deze ochtend :()

Dirge Of Cerberus (FF VII) PS2 @ 3€
Addams Family pugsley's scavenger hunt SNES cart @ 5€

En een Mario pluche dat m'n vriendin gegrepen heeft in luna park (mario met rode overall en witte shirt en petje, +- 20cm )

KillingRaptor

Legacy Member
Incoming! Vandaag naar Oostende geweest, rommelmarkt gedaan die groot was en ook even de stad in geweest. :)
Was een zeer mooi dagje om dingen te kopen voor mij!

Alles van onderstaande foto komt van de rommelmarkt buiten de Microsoft Points en de Transfer Cable voor Xbox 360.
DSC_0236.jpg


Berzerk bordspel: €1
Star Wars X-Wing (PC): €1
Crash Bandicoot (PS1): €1
MediEvil 2 (PS1): €1
Zool (Mega Drive): €1
Quack Shot (Mega Drive): €1
Batman Returns (Mega Drive): €1
Gynoug (Mega Drive): €1
Xbox 360 120GB HDD: €20

Zat nog een leuk verhaal vast aan die Mega Drive games ook, de persoon die ze verkocht had een prijs gekregen van z'n vrouw waaraan ze verkocht moesten worden maar die was hij kwijtgespeeld. Die man dacht dat het gewoon videocassettes waren en heeft ze voor €1 per stuk aan me verkocht. :p

Maar mijn absolute favoriete aankoop van de dag is onderstaande! Niet gaming related maar moet hem gewoon tonen, ik vind hem echt zo vet! Voor de mensen die het niet kennen, het is een bust van Smirnov uit de Blacksad strips. Echt een goeie reeks dat.

DSC_0237.jpg


DSC_0238.jpg


DSC_0239.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Heb er €50 voor moeten betalen maar hij is elke cent waard! Zeer mooi afgewerkt en ook mooie uitdrukkingen in de gezichten van die busts.

Dustar

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Hoeveel voor betaald?:)

Leuk om te zien dat er steeds meer mensen Atari verzamelen; voel ik me minder alleen :p

Ik twijfel al langer om er ook eens eentje aan te schaffen :-)

Kenneke10

Legacy Member
@ clint , zo een 7jaar geleden een volledige collectie n64 magazine's naar t containerpark gebracht.
Woonde nog thuis en wegens plaats gebrek... had ze allemaal ( de nederlandstalige )

Ringo

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Heb er €50 voor moeten betalen maar hij is elke cent waard! Zeer mooi afgewerkt en ook mooie uitdrukkingen in de gezichten van die busts.

Mooie buste, heb zelf een aantal kaders van Blacksad hangen hier. Guarnido is echt een heel begaafde tekenaar.

KillingRaptor

Legacy Member
Ringo zei:
Mooie buste, heb zelf een aantal kaders van Blacksad hangen hier. Guarnido is echt een heel begaafde tekenaar.

Mooi om te horen dat er nog meer liefhebbers van de reeks zijn hier! Ben wel benieuwd naar die kaders, kan je er eens foto's van maken? :)

sluysen

Legacy Member
Vandaag veel te ver gefietst voor een zeer magere rommelmarkt in Eernegem (kleine
30km heen en terug zeker :sad: )

toch 7€ uitgegeven:

Donkey Kong GB cart + dustcase
Blues Brothers Jukebox adventure GB cart + dustcase
Blauwe Gb camera

Tony Hawk 3 Gamecube

Bij nader inzien had ik mss beter in mijn bed blijven liggen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan