Benva1983
Legacy Member
JimmyPatterson zei:Zonhoven![]()
Ha, Zonhoven dat is zeer vlakbij inderdaad.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JimmyPatterson zei:Zonhoven![]()
Voor de PS1 met multi tab, 3 controllers en 3 memory cards heb ik €15 betaald.
De Astroboys waren €3 samen, en de PS1 accessoires €1. Batman kaartenspel was €0,50. Veel koopjes gedaan dus.
GeneralUrsus zei:Vandaag op de rommelmarkt in Gent toch redelijk wat gevonden. Zoals altijd veel Gran Turismo's en Fifa's en dergelijke. Beste wat ik gevonden heb was Mortal Kombat Trilogy voor €1Voor de PS1 met multi tab, 3 controllers en 3 memory cards heb ik €15 betaald.
Eindelijk iemand gevonden op een rommelmarkt die zijn PS1 toch voor een redelijke prijs verkoopt, meestal vragen ze daar toch €30-40 voor zelf zonder doos.
Age of Empires III kon ik ook nie laten liggen voor €1De Astroboys waren €3 samen, en de PS1 accessoires €1. Batman kaartenspel was €0,50. Veel koopjes gedaan dus.
![]()
![]()
![]()
![]()

Ben overgeschakeld naar Dreamcast ipv SNES, doosjes zijn handiger en graphics beter
PS1 games verzamel ik alleen op de rommelmarkt als ze mij aanspreken en (extreem) goedkoop zijn zoals die Mortal Kombat. Geef er nooit meer dan €3 voor op een rommelmarkt tenzij het Final Fantasy's zijn
De doos van de PS1 zelf is zeer goed, die van de multitap is nieuwstaat
GeneralUrsus zei:Nu is het Dreamcast

)

JimmyPatterson zei:Hoeveel voor betaald?
Leuk om te zien dat er steeds meer mensen Atari verzamelen; voel ik me minder alleen![]()

KillingRaptor zei:Heb er €50 voor moeten betalen maar hij is elke cent waard! Zeer mooi afgewerkt en ook mooie uitdrukkingen in de gezichten van die busts.
Ringo zei:Mooie buste, heb zelf een aantal kaders van Blacksad hangen hier. Guarnido is echt een heel begaafde tekenaar.

ad: )