Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nervevar zei:ps1 versie? want daar heb ik veel plezier mee gehad

Alexat zei:Enigste wat ik altijd kan denken bij een hoopje ps1 games is "hoeveel Fifa's of race games kan iemand hebben"

. Of mensen die nog gekopieerde PS1 games verkopen. Liefst hoop ik natuurlijk ook iets oudere games tegen te komen, of games voor de Saturn/Dreamcast maar dat is ijdele hoop.Benva1983 zei:Dat is ook hetgeen ik me telkens afvraag. Weer een Fifa of weer een Gran Turismo...net alsof iedereen vroeger dezelfde games kocht, ik heb een hekel aan Fifa. Of mensen die nog gekopieerde PS1 games verkopen. Liefst hoop ik natuurlijk ook iets oudere games tegen te komen, of games voor de Saturn/Dreamcast maar dat is ijdele hoop.
JimmyPatterson zei:Welkom op het forum
Leuk om iemand van in de buurt te zien!![]()
Benva1983 zei:In de buurt vanwaar ben je dan?
Ik heb 1x het geluk gehad op Dreamcast games tegen te komen. Heb er echter maar 1 meegenomen (Phantasy Star Online) de rest was in zeer slechte staat. Neen Zelfs bij opkopers zie ik het nooit. Mijn DC games komen allemaal uit de UK.
