Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krueger F

Legacy Member
My mistake, ik heb een tijdje terug een paper mario voor de GC verkocht aan junglist_clint...

Idd, virtual bart staat ook nog op mijn verlanglijstje.

hardstyle lover

Legacy Member
HAAA the x-files

ik hem die een tijd terug ook opnieuw aangeschaft!
Vroeger veel uren op versleten! love that game

hardstyle lover

Legacy Member
@ Sheldon
Laat es weten of hij e bikke leuk is :)
nog nooit gespeeld eigenlijk, maar kzoek ze nu we op Megadrive
Maar virtual bart blijft nog onbereikbaar :(

kunkknuckle

Legacy Member
voor de master system

zillion 2 boxed

voor de NES

Teenage Mutant Hero Turtles boxed
Kid Icarus

Alexat

Legacy Member
img_1237.jpg


img_1240.jpg

Eindelijk Mario Kart DS pak!

Benva1983

Legacy Member
Hallo iedereen, dit is mijn eerste post op dit forum. Ik verzamel ook Retro games. Maar de laatste tijd wandel ik vaak bijna empty handed weg van een rommelmarkt. Omdat er ofwel alleen maar crap te vinden is, of vaak staan er van die pipo's waarbij je de prijzen nog niet eens durft vragen.

Afgelopen weekend eindelijk nog wat koopjes kunnen doen.

fc3ed7f3.jpg

2232a5e1.jpg

f568cf25.jpg

0d9fb738.jpg


De GC en XBOX game waren van iemand uit de familie, niet van de rommelmarkt.

Ligt het aan mij, dat ps1 games op rommelmarkten vaak in minder of zelfs slechte staat zijn?

Den_Hidde

Legacy Member
Hoi, welkom op het forum alvast !
Leuke aankopen toch. Die ps1 games dat hangt er wat van af, soms zijn ze in zeer goede staat en soms ook niet is een beetje het geluk van de dag. Het goede is dat je ps1 nog vaak tegenkomt op rommelmarkten :D

KillingRaptor

Legacy Member
Ik kom persoonlijk toch liever wat oudere dingen tegen dan PS1, maar dat is helemaal uit den boze de laatste tijd (of het is bij opkopers). Soms heb ik nog eens geluk maar niet vaak meer.
Maar inderdaad, PS1 vind je gelukkig nog aardig wat van. Alleen jammer dat het vaak crapgames zijn ook. :p

Alexat

Legacy Member
Enigste wat ik altijd kan denken bij een hoopje ps1 games is "hoeveel Fifa's of race games kan iemand hebben"

KillingRaptor

Legacy Member
Alexat zei:
Enigste wat ik altijd kan denken bij een hoopje ps1 games is "hoeveel Fifa's of race games kan iemand hebben"

Haha, dat heb ik ook al heel vaak zitten denken. :D

Benva1983

Legacy Member
Dat is ook hetgeen ik me telkens afvraag. Weer een Fifa of weer een Gran Turismo...net alsof iedereen vroeger dezelfde games kocht, ik heb een hekel aan Fifa :-). Of mensen die nog gekopieerde PS1 games verkopen. Liefst hoop ik natuurlijk ook iets oudere games tegen te komen, of games voor de Saturn/Dreamcast maar dat is ijdele hoop.

KillingRaptor

Legacy Member
Benva1983 zei:
Dat is ook hetgeen ik me telkens afvraag. Weer een Fifa of weer een Gran Turismo...net alsof iedereen vroeger dezelfde games kocht, ik heb een hekel aan Fifa :-). Of mensen die nog gekopieerde PS1 games verkopen. Liefst hoop ik natuurlijk ook iets oudere games tegen te komen, of games voor de Saturn/Dreamcast maar dat is ijdele hoop.

Dreamcast is inderdaad enorm moeilijk te vinden op rommelmarkten. Zelf nog nooit gezien, zelfs niet bij opkopers.

Benva1983

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Welkom op het forum:)

Leuk om iemand van in de buurt te zien! :D

In de buurt vanwaar ben je dan?

Ik heb 1x het geluk gehad op Dreamcast games tegen te komen. Heb er echter maar 1 meegenomen (Phantasy Star Online) de rest was in zeer slechte staat. Neen Zelfs bij opkopers zie ik het nooit. Mijn DC games komen allemaal uit de UK.

JimmyPatterson

Legacy Member
Benva1983 zei:
In de buurt vanwaar ben je dan?

Ik heb 1x het geluk gehad op Dreamcast games tegen te komen. Heb er echter maar 1 meegenomen (Phantasy Star Online) de rest was in zeer slechte staat. Neen Zelfs bij opkopers zie ik het nooit. Mijn DC games komen allemaal uit de UK.


Zonhoven :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan