Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Eerste 3DSWare game gekocht deze avond toen ik thuiskwam van het werk, het is Mutant Mudds geworden. Had de demo al gespeeld van deze en vond hem echt heel vet! Kan ik iedereen aanraden die van platformers houdt met een retrojasje. Want deze straalt gewoon retro uit!

DSC_0232.jpg

craisin

Legacy Member
Mutant Mudds is wel cool. Had de demo ook gedown'd maar er zit toch net wat te weinig in voor mij. :)

hardstyle lover

Legacy Member
Daarjuist opgehaald
Verkoper zei dat hij af en toe strepen op het scherm had, hopelijk ligt het aan vuile connectors anders zou dit wel een miskoop kunnen zijn.

Atari Jaguar + games
Sega Stick :) damn this thing is huge :)
Tomb raider 2 psx
Metal gear PSX

img0810ec.jpg


img0811tr.jpg

GeneralUrsus

Legacy Member
De Dreamcast vindt ik persoonlijk de coolste Sega console :p Heb er vandaag 1ntje kunnen kopen van Tinbie voor maar €10. Heb hem wel een beetje mogen opknappen, die zwarte strepen gaan er een beetje bij beetje uit. Desnoods plak ik er wat stickers op ofzo. :p Nu nog een AV kabel kopen en duimen dat hij werkt. :p Adviseren jullie mij om een gewone av kabel te kopen of zo een Dreamcast HDTV box?

e3drq.jpg


e8rb4x.jpg

Dennoman

Legacy Member
hardstyle lover zei:
Daarjuist opgehaald
Verkoper zei dat hij af en toe strepen op het scherm had, hopelijk ligt het aan vuile connectors anders zou dit wel een miskoop kunnen zijn.
De Jag is echt enorm berucht voor defecten. Ik zou er mijlen van weg blijven, tenzij men perfecte werking garandeert en ik hem kan testen. En dan nog, met die software library zouden ze MIJ moeten betalen om ene in huis te pakken :p

hardstyle lover

Legacy Member
Dennoman! Kvrees da je gelijk hebt
Krijg em ni in gang :( getest toen ik hem kocht en hij werkte
kom thuis & hij werkt ni neemt geen stroom CRAP!

Eerst een kapotte neo geo cd deze morgen en nu dit !

red Bulleke

Legacy Member
hardstyle lover zei:
Dennoman! Kvrees da je gelijk hebt
Krijg em ni in gang :( getest toen ik hem kocht en hij werkte
kom thuis & hij werkt ni neemt geen stroom CRAP!

Eerst een kapotte neo geo cd deze morgen en nu dit !

Lol
doet me denken aan onze allereerste retromeet bij de Vidiot. De dag voor mijn vertrek test ik mijn jag en hij werkt, bij aankomst ginder kon ik er geen leven meer in krijgen. De week nadien thuis probeer ik nogmaals en hij werkt weer :p

hardstyle lover

Legacy Member
hardstyle lover zei:
Dennoman! Kvrees da je gelijk hebt
Krijg em ni in gang :( getest toen ik hem kocht en hij werkte
kom thuis & hij werkt ni neemt geen stroom CRAP!

Eerst een kapotte neo geo cd deze morgen en nu dit !

Edit Jaguar werkt toch naar behoren :)

Blijkbaar kan je die niet aanleggen zonder dat er een spelcassette inzit
Juist es Bugsby gespeeld, ziet er toch wa beter uit dan op megadrive

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik heb zo'n Dreamcast, ook toen gekocht, professioneel afgemaakt GeneralUrsus, als ge wilt moogt ge hem hebben. Lens en zo werkt nog, moest de jouwe ooit stuk gaan...

Private Joker

Legacy Member
Een console die beter graphics weergeeft dan de Mega Drive???

hardstyle lover

Legacy Member
Jep

was gisteren bezig op Bugsby op Megadrive
dus kzeg kga em es in de jaguar steken om te testen en verschil te bekijken

Speelt toch schoonder dan op de MD
maar speelt veel soepelder op de Sega dan de Jag

red Bulleke

Legacy Member
Bugsby? 'k zou eerder Bubsy zeggen zeker? ;)
Daarbij: Voor een console die 4 maal krachtiger is dan een megadrive en 5 jaar later werd gereleased, zou 't maar erg zijn mocht er geen verschil zichtbaar zijn. Al bij al is het een matig tot zwakke console met brakke controls imho...

hardstyle lover

Legacy Member
Oh ja ti's keer iets anders
Kvind wel fun. En ja bubsy :)
Had mistypt.

Nu nog opnieuw een neo geo cd vinden vo mijn madam

hardstyle lover

Legacy Member
Vandaag van PJ het megadrive pakketje ontvangen
Thx PJ! zoals gewoonlijk weer perfect verpakt!
Ma gebruik es minder tape man :p ik maak e mij altijd kwaad op :p

En ook toegekomen
Met dank aan iemand van hier op het forum om een link te plaatsten

Boxed 6button Megadrive controller in MINT staat!

img00451bc.jpg



En ook een non retro aankoop
Risen II voor ps3

GeneralUrsus

Legacy Member
@Hardstyle Uw pic werkt niet, ofwel ligt het aan mij :p

Nog een Dreamcast bij, bedankt Sheldon Cooper :D
Profiteren van de -40% op allerlei dvd's/blu-rays/cd's :D
En de comics waren 50cent/stuk, Ghost in the Shell €2.

11hsy2p.jpg


2zqvlg4.jpg

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
foto1-4.jpg


Stuk voor stuk goeie deals :)
Heel blij dat ik Paper Mario terug heb en geen hoge prijs moeten betalen heb, hetzelfde met Final Fantasy en Golden Sun. En eindelijk een tweede GB Micro om te gebruiken ^^

Krueger F

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Heel blij dat ik Paper Mario terug heb en geen hoge prijs moeten betalen heb...
Blij dat hij goed aangekomen is ;)

Wel jaloers op die simpsons game, ben die nog nooit te koop tegengekomen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Hoezo goed aangekomen is?
Ik zoek eigenlijk meer Virtual Bart dan deze maar tis wel een leuke :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan