Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
wou ook nog naar die rommelmarkt gaan... :D Welke mario packs heb je nog bij gekocht?

Alexat

Legacy Member
Mario 25th Ann DSi XL
Mario Kart DS (eerst DS, zoek ik echt al lang)
Zwarte Mario Kart Wii hier op het forum

GeneralUrsus

Legacy Member
Toch wel 1 van de vetste dingen dat ik op een rommelmarkt gekocht heb :D De rest ook allemaal op de rommelmarkt gevonden voor zeer kleine prijzen.

ftllid.jpg


4zuqv8.jpg


bits07.jpg

Yuri

Legacy Member
Hoeveel voor betaald? :)

Das zot voor zoiets te vinden op rommelmarkt. :p

En dan zit kenneke online te zoeken voor deze dingen... :p

GeneralUrsus

Legacy Member
Mevrouw vroeg er €8 voor, dus heb ik deze zonder twijfel meegenomen :D

KillingRaptor

Legacy Member
Damn, not bad, de goeie rommelmarktvondsten bestaan dus nog altijd. Ze beginnen goed te minderen hier in West-Vlaanderen.

sluysen

Legacy Member
Dafuuuq :wtf:

M-M-M-Mega deal :D
GC of PS2 versie? kan zo niet meteen het verschil zien :p

nervevar

Legacy Member
Die mis ik nog altijd... heb de doos niet van die >< en de staat is wel heel goed zie ik.

Is de ps2 versie, de GC is geel.

Kenneke10

Legacy Member
Heel mooie koop , tja ik doe geen rommelmarkten, heb er wel al een stuk of 4 staan .

GeneralUrsus

Legacy Member
Was op een rommelmarkt in Semmerzake letterlijk het eerste standje :p Ik moet er wel bij zeggen; de rommelmarkt begon om 7u en ik stond daar ook om 7u. Moest ik daar om 9u zijn toegekomen was het ook gegarandeerd weg :p De staat van de controller en doos is echt bijna als nieuw, ligt gewoon nog wat stof op zoals je op de foto beetje kan zien langs de zijkanten.

profsteenmarter

Legacy Member
lang geleden dat ik nog eens op een rommelmarkt ben geweest en ook lang geleden dat ik nog iets game related heb gekocht (school,gesukkeld met gezondheid en vooral bezig geweest met uitbreiden vinyl collectie).
atari woody gekocht gisteren op de rommel markt van genk! wel zonder controllers en games, 5 euro's

Kenneke10

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
Was op een rommelmarkt in Semmerzake letterlijk het eerste standje :p Ik moet er wel bij zeggen; de rommelmarkt begon om 7u en ik stond daar ook om 7u. Moest ik daar om 9u zijn toegekomen was het ook gegarandeerd weg :p De staat van de controller en doos is echt bijna als nieuw, ligt gewoon nog wat stof op zoals je op de foto beetje kan zien langs de zijkanten.

De waarde van zo een controller is zeker 4a5 maal zoveel waard, onlangs heeft silverhawk ook eentje gekocht heeft er 80€ voor gegeven ( gamecube versie)

Ingis

Legacy Member
er zit wel een verschil qua prijs op de twee versies eh... de gamecube versie is een stuk duurder en zeldzamer (ook al is hij minder qua kwaliteit)
schone koopjes :)

redostrike

Legacy Member
Zitten idd weer lekker dingen tussen :D

Vandaag pakketje gekregen van een maat:

2012-08-06%2017.54.38.jpg


Meer foto: => http://redostrike.be/gameroom/

De c64 games zijn bijna allemaal incompleet.

De sega games zijn allemaal compleet met boekjes erbij.
De sega zelf mankeer wel nog zo een tussenstukje van de adapter naar de sega zelf. De pauze knop zit ook ingedrukt en komt er percies ni uit heb geen idee of da normaal is ofni.

Ik zien dat flimbo's quest wel wa waarde heeft als game zelf op de C64 maar ik vind niks terug van flimbo's quest demo een waarde heeft zien die demo's ni meestal moeilijker te vinden?

Mja voor totally free kunnen we ni klagen eh, één van de dagen is trakteren op een pintje ofzo.

red Bulleke

Legacy Member
Ik veronderstel dat die big box games allemaal C64 zijn en geen Amiga's?

Private Joker

Legacy Member
Mooi cadeau! Er zitten wel rare dingen in die SMS doos :p
Die adapter ziet er mij niet origineel uit, die stick hoort er ook niet bij en dan ligt er iets raars rechts in dat vakje voor de controller ook?

Knop is niet normaal en die kabel ontbreekt echt vaak.

Spy vs Spy card is één van de duurdere games. Haalt al vlug 25 Euro in deftige staat.

redostrike

Legacy Member
Private Joker zei:
Mooi cadeau! Er zitten wel rare dingen in die SMS doos :p
Die adapter ziet er mij niet origineel uit, die stick hoort er ook niet bij en dan ligt er iets raars rechts in dat vakje voor de controller ook?

Knop is niet normaal en die kabel ontbreekt echt vaak.

Spy vs Spy card is één van de duurdere games. Haalt al vlug 25 Euro in deftige staat.

Ja khad ook al door dat niet alles in die doos klopte :p zat er allemaal zo in denk dat die ene kabel voor de controler iets van de commodore zal zijn. Ach ja kzeg het ni klagen.

Die spy vs spy is echt in goeie staat. Boekje zit er bij en ook plastiekje waar dan die sega card inzit. Is gewoon beetje vuil vanop de zolder te staan. Dus beetje opkuisen en dan is da wel in orde.

Private Joker

Legacy Member
Het is trouwens een Amerikaanse doos of misschien Italiaans, maar dan zouden de handleidingen ook Italiaans zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan