Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Zag onderstaande boxed N64 controller voor €5 in de Kringloopwinkel staan, deze kon ik natuurlijk niet laten liggen. De Blu-ray waren 1+1 gratis en wou ze sowieso beide nog eens hebben dus ook mooi meegenomen dat. :)

DSC_0223.jpg

Kenneke10

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
zowel in de GameMania als Gadget spijtig genoeg niks. Hij zei dat alles van FF uitverkocht was :( Maar wel een indrukwekkende winkel :p

Was het yves zelf? magere kerel met lang haar, zen collega zit daar nu meestal ( beetje grijs, brussels acsent ook lang haar)

GeneralUrsus

Legacy Member
@Kenneke10 Ja was idd die man! Op die andere heb ik niet zo gelet :p

Kenneke10

Legacy Member
yves zelf is de laatste tijd iets minder aanwezig ( is vakantie voor de kids)

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag op een lokaal marktje een near mint God of War II Special Edition voor PS2 op de kop getikt, ter vervanging van mijn gewone versie. Voor €5 kon ik hem niet laten liggen :p

nervevar

Legacy Member
Rommelmarkt in hooglede. Had er niet veel vertrouwen in tot ik er 1ne zag lopen met een boxed NES, dan moest er wel 1ne zijn met iets van retro. In totaal was er wel een deftig aanbod vondk

2ymt7ao.jpg
ejtmrl.jpg

BiZi

Legacy Member
Rommelmarktjes doe ik al enkele jaren niet meer, maar deze ochtend viel menne frang dat er vlak achter onze hoek een garageverkoop was. Had besloten om niet vroeger op te staan, dus heb rustig mijn pistolekes gegeten... rond 11u toch maar effe gaan zien... eerste garage dat ik tegenkom... kleine jackpot!

Een boxed vintage lego train set, opt eerste zicht 99% compleet:
4563-1.jpg


Heb zelfs niet moeilijk gedaan over de prijs en hem direct meegenomen. Toen ik thuis kwam, alles even geinspecteerd... en jawel hoor, Jackpot #2, er zat een complete Railroad Club Car uit 1993 in. (zeldzaam)
4547-1.1175139827.thumb2.jpg


Naast deze twee sets, zater er ook nog eens 2 andere sets in de doos!

Total price = 18 € o/

Private Joker

Legacy Member
Lego is altijd tof en moet me soms wel inhouden om er geen op rommelmarkten te kopen, maar ik vind dat daar weinig verzamelwaarde in zit.
Wel tof om zo'n volledig setje tegen te komen weliswaar.

hardstyle lover

Legacy Member
straks gaan ophalen

- Mortal Kombat 3 (megadrive)
- Thunder blade (master system)

Riki

Legacy Member
Gisteren helemaal niks gevonden, maar dat is vandaag ruimschoots gecompenseerd :):

kej0xz.jpg


en

27y4hz5.jpg


Misschien dat ik nog wel wat van die PS1 games opnieuw weg doe, was allemaal wel samen met andere dingen aangekocht en PS1 is nu niet meteen mijn verzameldomein. MGS was bvb. veeleer ter vervanging van mijn ander exemplaar in slechtere staat. De GBA games zijn nog in sublieme staat, komen precies zo uit de seal, nog nooit meegemaakt op een rommelmarkt.

sluysen

Legacy Member
11 big box games waaronder 7 star wars, 3 dvd pc games en 2 ps1 controllers. 13.4€ in totaal, 1€ per big box, 0.10 per dvd game :)
Foto en lijstje komt straks

toch ff de Star Wars fans laten kwijlen (Evo Alexan, dit komt van rommelmarkt op't zand, en ik was daar maar rond 16 uur)

418971_4562900637453_306788103_n.jpg

311661_4562901197467_1189009167_n.jpg

LouGarou

Legacy Member
Niet meteen retro, maar heb een Arcade stick van Soul Calibur V gekocht. Tot grote verbazing zat de game er ook bij + heb nog een replica van een in-game zwaard erbij ook. Weegt als lood...

0efb7d91d72f61d86a3c989a2092f899de5607c67b.jpg

red Bulleke

Legacy Member
@Bizi:
heb die Lego train set hier ook nog boxed liggen, rechtstreeks uit mijn kindertijd. Ik moet me toch ook vaak inhouden om geen lego te beginnen opkopen op marktjes (maar heb 't zelfde met matchbox auto's en micro machines ook dus waar stopt ne mens?)

@Elias:
Ferme stick! Nieuw of tweedehands?

LouGarou

Legacy Member
Compleet nieuw, was ongeopend. Een mevrouw had die gewonnen op nen Bingo :')

Trouwens: weet iemand de naam van dat zwaard?

2j193j9.png


Het is dat rechtsonder, maar naam of van wie het is, is lastig te vinden...

edit: blijkbaar Chinese Blade (soul calibur version). Vind er wel niks over terug op internet, dus moet wel vree limited zijn...

Den_Hidde

Legacy Member
sluysen zei:
11 big box games waaronder 7 star wars, 3 dvd pc games en 2 ps1 controllers. 13.4€ in totaal, 1€ per big box, 0.10 per dvd game :)
Foto en lijstje komt straks

toch ff de Star Wars fans laten kwijlen (Evo Alexan, dit komt van rommelmarkt op't zand, en ik was daar maar rond 16 uur)

Wow die magic games, me wants :D Nice finds !!

KillingRaptor

Legacy Member
Dit weekend in Gent gezeten en vandaag ook nog met die mensen naar de rommelmarkt in Hooglede mee. :)
De games komen van de rommelmarkt, de graphic novel van Metal Gear Solid en het eShop kaartje voor 3DS uit Gent zelf.

DSC_0225.jpg


En ook even de non-gaming shizzle. :)

DSC_0226.jpg


DSC_0227.jpg


DSC_0228.jpg


DSC_0229.jpg

Dustar

Legacy Member
sluysen zei:
11 big box games waaronder 7 star wars, 3 dvd pc games en 2 ps1 controllers. 13.4€ in totaal, 1€ per big box, 0.10 per dvd game :)
Foto en lijstje komt straks

toch ff de Star Wars fans laten kwijlen (Evo Alexan, dit komt van rommelmarkt op't zand, en ik was daar maar rond 16 uur)

Damn, die Rebellion zou ik ook nog graag willen hebben.

BiZi

Legacy Member
red Bulleke zei:
@Bizi:
heb die Lego train set hier ook nog boxed liggen, rechtstreeks uit mijn kindertijd. Ik moet me toch ook vaak inhouden om geen lego te beginnen opkopen op marktjes (maar heb 't zelfde met matchbox auto's en micro machines ook dus waar stopt ne mens?)

@Elias:
Ferme stick! Nieuw of tweedehands?

:) kan ik begrijpen.

Heb daarstraks nog telefoon gekregen van die mensen, ze hadden nog + 15kilo stuff staan. Allemaal met boekje enz. (veel platen, railroads)

Ben instant alles gaan ophalen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan