Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
MultiMega :love:

Nu moet je inderdaad wel een aantal spellen in huis halen daarvoor :-)
Durf ik vragen hoeveel je ervoor hebt betaald? :p

mazonemayu

Legacy Member
El Dorado Gate Limited Edition box, mijn geld is al op vr deze maand LOL

space79

Legacy Member
Private Joker zei:
MultiMega :love:

Nu moet je inderdaad wel een aantal spellen in huis halen daarvoor :-)
Durf ik vragen hoeveel je ervoor hebt betaald? :p

doe eens gokje (volledig pakket) :)

Private Joker

Legacy Member
Tgoh, 100 Euro zou een koopje zijn geweest, maar ik gok op nog beter: 75 Euro. Die Robo Aleste ruilen tegen m'n sealed Slam City? Als hij compleet is en in goede staat is wel.

Claudio VO

Legacy Member
Jammer dat Robo Aleste niet in z'n originele verpakking zit . maar this wel een uiterst toffe Shmup ;)

space79

Legacy Member
Private Joker zei:
Tgoh, 100 Euro zou een koopje zijn geweest, maar ik gok op nog beter: 75 Euro. Die Robo Aleste ruilen tegen m'n sealed Slam City? Als hij compleet is en in goede staat is wel.

doeme toch...blijkbaar toch geen koopje...150 :sad:

robo aleste is idd niet originele jc (cd, instructions, back cover...front cover ontbreekt dus)

Private Joker

Legacy Member
150 Euro is nog altijd goed hoor. Heb je al je kabels en nog controllers?
Ik ken niet echt de prijzen, maar Robo Aleste zou de hoogvlieger zijn geweest indien volledig. Ik dacht dat het een NTSC versie ofzo was. Speel je games, hou het weekend vrij en ik ben er zeker van de je met je aankoop zéér tevreden zal zijn.

Voor mijn boxed MultiMega heb ik 275 Euro betaald inclusief en met wel een 4 extra games waarvan 2 sealed (slam city ;) ). Ik had die twee keer sealed en ééntje verkocht voor 30£ dacht ik. Uitgerekend dan nog zo'n 200 Euro betaald voor de MM op zich. Ik mis wel de kleine kartonnen compartimentjes, heb enkel de twee grotere verdeelvakken.

space79

Legacy Member
ja, alle kabels & pads (+1 3rd party) zitten er bij (enkel de metalen plaatjes voor 32x zijn er niet bij).
Mcd is ook nieuw voor mij en zeker inzake prijzen, maar een snelle ebay search (DE referentie voor retro...not :p , maar wel ongeveer) heeft me al verteld dat men complete Advanced Dungeons & Dragons: Eye of the beholder het meeste waard is (vanaf 89 tot 149 euro...dus tussen de 50 en 70 euro)

space79

Legacy Member
btw ik ga ze inderdaad wel bijhouden...zondag ga ik is wat gamen met de mcd

redostrike

Legacy Member
Net gehoord van ne maat dat hem via via nog een pakketje sega had liggen en dat ik het mag ophalen of hij een van de dagen zal brengen (free). Weet nog ni wat erin zit ben benieuwd.

manushranz

Legacy Member
voor de SNES :

Batman returns
Batman forever
Street fighter 2

int' Speelmarantje te gent voor 17eur

Yuri

Legacy Member
Denk het wel, want zijn prijzen liggen voor boxed games normaal toch hoger...

GeneralUrsus

Legacy Member
gisteren nog FF XIII CE, FF XIII guide, FF VI en FF XII toegekomen, bedankt Trowa!
Mijn SNES games staan nu te koop :)

GeneralUrsus

Legacy Member
zowel in de GameMania als Gadget spijtig genoeg niks. Hij zei dat alles van FF uitverkocht was :( Maar wel een indrukwekkende winkel :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan