Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hardstyle lover

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
Verkoper zei dat ze sealed waren, niet dus. Heeft er zelf een plastiekske overgetrokken.

2ugmpzr.jpg

Crap , ik wist nie dat die maar zoveel gingen
Voor de mensen die hem ook willen heb ik er hier nog 1tje gevonden voor nie veel geld

Dacht dat famicom games toch meer gingen in prijs:

FINAL FANTASY 5 V SUPER FAMICOM COMPLET SFC cl | eBay

Ik wil al lange tijd deze voor in mijn collectie
Maar 100 euro ga ik er toch nie aan geven :(

famicom back to the future | eBay

red Bulleke

Legacy Member
@Sheldon,
'k zou van die mod toch ook gebruik maken om bij twijfelgevallekes games even te checken en op basis daarvan te beslissen of je de game koopt of niet. Is alleszins een ""leuke extra" aan jouw console imho ;)

Yuri

Legacy Member
Meeste famicomspellen zijn bijna niks waard aangezien het aantal dat er geproduceerd is enorm was EN VOORAL omdat die Japanners meestal alles mooi en verzorgd bijhielden in tegenstelling met de Westerlingen die hun dooskes en zo overal (weg)smeten. :p

Als het voor de Metal Slug enkel om te spelen te doen is, kan je op verschillende consoles een compilatie kopen van de arcadetitels.

Al heb je bij die Neo Geo releases altijd extra spelmodes...

hardstyle lover

Legacy Member
heb je ze al geprobeerd space?

Ben aant twijfelen om es 1tje uit te halen om te testen , omdat ik met een paar kapotte MD controllers zit :p

Die van playstation ziet er precies helemaal het zelfde uit als die op genesis
enkel de aansluiting is anders

space79

Legacy Member
heb ze wel getest, maar nog niet echt serieus mee gespeeld. Als ge gewoon een controller voor md spellen in't algemeen nodig hebt, kunt ge beter ene kopen (kost normaal maar een paar euro)
Of natuurlijk de kapotte pads maken...voor zover het nog mogelijk is :)

hardstyle lover

Legacy Member
Thoh , ik zou eigenlijk graag nog eens nieuwe control pads vinden voor MD
Maar echt NIEUWE :p

space79

Legacy Member
ja dat wil ik ook nog...een boxed 1st gen 3 button pad (wat je wel vaker ziet) en een boxed 6 button pad...en dan nog een boxed arcade stick I en II :) en zo blijven we bezig he ;)

red Bulleke

Legacy Member
Yuri zei:
Als het voor de Metal Slug enkel om te spelen te doen is, kan je op verschillende consoles een compilatie kopen van de arcadetitels.

Al heb je bij die Neo Geo releases altijd extra spelmodes...

True, en dan is er nog altijd mame ook...
Ik zou zelf nooit zo'n smak geld over hebben voor één game.
In 't extreemste geval zou ik een consolized mvs board kopen en de mvs cart van de game :)

Private Joker

Legacy Member
Die Mortal Kombat controllers staan al maanden lang op 2dehands.be aan 5 Euro/stuk. De PSX versie ook nog niet gezien maar misschien heeft dezelfde verkoper die ook. Ik heb er twee liggen die weg mogen (MD/Genesis).

hardstyle lover

Legacy Member
Jup de PSX kwam ook van dezelfde verkoper tzij die dak gekocht heb :)

Wa is het verschil eigenlijk tussen de 3 & 6 butten pads? kan je dan bepaalde games nie spelen met een 3 butten ? ja ik heb nog nie veel ervaring in het sega wereldje:)

welke zijn het da je wegdoet joker? boxed controllers of gewoon losse

Private Joker

Legacy Member
Zelfde als die jij hebt. 6 buttons zijn er gewoon voor bepaalde combo's op fighters. Je kan die nog steeds spelen met een 3 button hoor.

Kenneke10

Legacy Member
Yuri zei:
Meeste famicomspellen zijn bijna niks waard aangezien het aantal dat er geproduceerd is enorm was EN VOORAL omdat die Japanners meestal alles mooi en verzorgd bijhielden in tegenstelling met de Westerlingen die hun dooskes en zo overal (weg)smeten. :p

Idd in japan heb je hopen 2dehands winkeltjes met boxed games in super staat, ongeloofelijk hoeveel zorg die voor hun games droegen/dragen.
En vrij goedkoop ook als je bekijkt dat japan een duurder land is dan belgie.

JimmyPatterson

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Yuri zei:
Meeste famicomspellen zijn bijna niks waard aangezien het aantal dat er geproduceerd is enorm was EN VOORAL omdat die Japanners meestal alles mooi en verzorgd bijhielden in tegenstelling met de Westerlingen die hun dooskes en zo overal (weg)smeten. :p

Idd in japan heb je hopen 2dehands winkeltjes met boxed games in super staat, ongeloofelijk hoeveel zorg die voor hun games droegen/dragen.
En vrij goedkoop ook als je bekijkt dat japan een duurder land is dan belgie.

Maar in Japan is het aanbod aan retro games ook veel groter is; hoe groter het aanbod, hoe lager de prijs:)

België is nu niet echt een retro game land.

Kenneke10

Legacy Member
Ja, is just als ik kijk wat ( mijn resident evil stuff) hier kost tov de Vs .

Hier in belgie vind ik praktisch niks meer , op amazon.com helleboel figs gevonden aan schappelijke prijs maar verzenden niet naar belgie( op uitzondering van 1 figuur:confused:)

Nu t kan nog in orde komen, persoon dat ik ken heeft daar een tussenpersoon die daar dingen kan bestellen en zo naar hier kan brengen.
Ze zijn er mee bezig dus k wacht nu wat af.

GeneralUrsus

Legacy Member
Deze in de middag ook nog binnengekomen, voor 13incl., vind ik wel een mooie prijs :)
30wvwrc.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan