Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yuri

Legacy Member
Meh, zot gewoon die SNES games. Zeker die Castlevania's... Vampire's Kiss... :(

Rommelmarkt? In het gentse? :sad:

s_kaiba

Legacy Member
Er was iemand die die street fighter bij game mania bracht dus kocht ik ze maar ;)
Die Snes Games komen van de Ecoschop en idd uit Gent.

s_kaiba

Legacy Member
Voor de street fighter games 5€per spel en de snes games 4€ per game

GeneralUrsus

Legacy Member
zeer schone koopjes die SNES games :( spijtig, nog nooit van de Ecoshop gehoord :p

Yuri

Legacy Member
s_kaiba zei:
Er was iemand die die street fighter bij game mania bracht dus kocht ik ze maar ;)
Die Snes Games komen van de Ecoschop en idd uit Gent.

Damn, daar moede toch echt chance voor emmen. Al paar naar die ecoshop geweest en ligt daar nooit iets... Kga wss gewoon op de verkeerde momenten (al moet ik zeggen dat ik niet zo graag naar zo shops ga... :()

Anyway, laat me alleszinds wel inzien dat je echt wel overal retrogames kunt tegenkomen met het nodige geluk.

Al hebde gij heel veel chance. ;)

GeneralUrsus zei:
zeer schone koopjes die SNES games :( spijtig, nog nooit van de Ecoshop gehoord :p
Ligt in de Afrikalaan. Ge hebt daar zo twee magazijnen die bijna naast mekaar zitten, ecoshop en iets van tweedehandsshop ofzo.

Of is het diene van de Brugsesteenweg aan de brug (al weet ik niet of die Ecoshop noemt...)

Edit: eigenlijk wel zot dat er nog steeds complete snes games op rommelmarkten en zo te vinden zijn, ge zou toch al denken dat alles nu toch wel weg zou zijn anno 2012...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik zit met een dilemma :p Die Wii die ik gekocht heb, heeft een chip waarmee ik gewoon games kan downloaden, op DVD kan branden en probleemloos kan spelen. Maar da's nogal tegen mijn principe... On the other hand zijn de meeste Wii-games ook de aankoop niet waard.

Kenneke10

Legacy Member
Je kan de toffe games downloaden, en later ze voor een prijsje op de kop tikken?

Nirron

Legacy Member
Heb een paar dagen geleden een 10 tal Wii games (top titels) gekocht voor €10 stuk ^^' van een kennis die geld nodig had.

KillingRaptor

Legacy Member
Ik zou gewoon de toffe games kopen, de dingen die jij het niet waard vind om te kopen ga je hoogstwaarschijnlijk ook nooit spelen moest je ze branden op DVD.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Wel, ik weet uit ervaring van mijn eerste Wii, dat ik eigenlijk enkel graag games van Nintendo en Capcom speel ^^ Dus die probably kopen

KillingRaptor

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Wel, ik weet uit ervaring van mijn eerste Wii, dat ik eigenlijk enkel graag games van Nintendo en Capcom speel ^^ Dus die probably kopen

Er zijn toch ook een aantal andere goede games op de Wii die niet van Nintendo of Capcom zijn hoor. :p
De volgende vind ik persoonlijk echt goed die van een andere ontwikkelaar zijn:
- Epic Mickey
- Godzilla Unleashed (je moet wel beetje liefhebber zijn van de Japanse films)
- Klonoa
- MadWorld
- NiGHTS: Journey of Dreams (screw the haters, ik vind 'm cool :p)
- Sonic Colours
- Tenchu: Shadow Assassins

s_kaiba

Legacy Member
KillingRaptor zei:
€4 voor Vampire's Kiss? Damn, not bad, not bad at all!

Vond ik ook ;)
Wel jammer van die handleiding :(

Nirron zei:
Daarvoor kun je niet sukkelen hé. :niceone:


Zijn idd wel koopjes die je niet veel ziet :)

Yuri zei:
Damn, daar moede toch echt chance voor emmen. Al paar naar die ecoshop geweest en ligt daar nooit iets... Kga wss gewoon op de verkeerde momenten (al moet ik zeggen dat ik niet zo graag naar zo shops ga... :()

Anyway, laat me alleszinds wel inzien dat je echt wel overal retrogames kunt tegenkomen met het nodige geluk.

Al hebde gij heel veel chance. ;)


Ik kom daar ook niet veel meer, maar had op het internet gezien dat er een Snes stond dus ben zo vlug mogelijk gaan kijken en deze lagen daar dus ook bij.
Anders had ik het ook niet geweten hoor.

Alexat

Legacy Member
Net betaling gedaan voor Pokémon Firered, laatste pokémon game die ik zoek, dan heb ik elke version :cool:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Er zijn toch ook een aantal andere goede games op de Wii die niet van Nintendo of Capcom zijn hoor. :p
De volgende vind ik persoonlijk echt goed die van een andere ontwikkelaar zijn:
- Epic Mickey
- Godzilla Unleashed (je moet wel beetje liefhebber zijn van de Japanse films)
- Klonoa
- MadWorld
- NiGHTS: Journey of Dreams (screw the haters, ik vind 'm cool :p)
- Sonic Colours
- Tenchu: Shadow Assassins

Epic Mickey is de enige uit het lijstje dat mij wat aanspreekt. No More Heroes ga ik sowieso kopen. Heb lang uitgekeken naar die game maar mijn Wii toen verkocht voor NMH uitkwam :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan