Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

reactor

Legacy Member
s_kaiba zei:
Voor de street fighter games 5€per spel en de snes games 4€ per game

Echt een superkoopje die snes games.
4 Euro voor Vampire's kiss en Aero 2 .
Me jealous....... :p

Ik ben ook al in de Ecoshop aan de Afrikalaan geweest, maar het is er echt een vuil kot vind ik.
Maar wel een vuil kot met schatten zo te zien. ;)

Riki

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Er zijn toch ook een aantal andere goede games op de Wii die niet van Nintendo of Capcom zijn hoor. :p
De volgende vind ik persoonlijk echt goed die van een andere ontwikkelaar zijn:
- Epic Mickey
- Godzilla Unleashed (je moet wel beetje liefhebber zijn van de Japanse films)
- Klonoa
- MadWorld
- NiGHTS: Journey of Dreams (screw the haters, ik vind 'm cool :p)
- Sonic Colours
- Tenchu: Shadow Assassins

Ter aanvulling :p: Muramasa, Fragile Dreams, Xenoblade Chronicles, Pandora's Tower, The Last Story, Little King's Story, Sakura Wars...

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag één spelletje in de brievenbus, maar daarmee zat de bus ook meteen goed vol ;)

DSC02879.jpg

Super Sidekicks 2 voor de Neo Geo AES

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Riki zei:
Ter aanvulling :p: Muramasa, Fragile Dreams, Xenoblade Chronicles, Pandora's Tower, The Last Story, Little King's Story, Sakura Wars...

Allemaal niks voor mij :p

games die ik op de Wii wil:

- Resident Evil 4
- Super Smash Bros Brawl
- Paper Mario
- No More Heroes
- New Super Mario Bros. (2)
- Mario Kart Wii
- No More Heroes
- Red Steel
- Mario Party 9
- Zelda: Twilight Princess
- Super Mario Galaxy
- Donkey Kong Country Returns
- Pikmin 2

Dat is het eigenlijk :p Misschien dat ik Call of Duty 3 en Cooking Mama nog eens koop/download

KillingRaptor

Legacy Member
Wel Twilight Princess maar geen Skyward Sword? Die vind ik echt tig keer beter eigenlijk...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Eigenlijk enkel omdat ik niet echt een Zelda-fanaat ben en Twilight Princess wél goed vond ^^ Alhoewel, A Link to the Past en WindWaker vond ik ook goed. Hmmm :unsure: Ocarina of Time eigenlijk ook :s

lap :p

Kenneke10

Legacy Member
assassins creed 1 limited edition volledig sealed, en dat zal zo blijven ook;)

KillingRaptor

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Eigenlijk enkel omdat ik niet echt een Zelda-fanaat ben en Twilight Princess wél goed vond ^^ Alhoewel, A Link to the Past en WindWaker vond ik ook goed. Hmmm :unsure: Ocarina of Time eigenlijk ook :s

lap :p

:D:lol:

Nog eentje op de lijst dus.

GeneralUrsus

Legacy Member
Verkoper zei dat ze sealed waren, niet dus. Heeft er zelf een plastiekske overgetrokken.

2ugmpzr.jpg

GeneralUrsus

Legacy Member
€28. + ze zaten gewoon in een envelop, ben al blij dat ze niet platgedrukt waren door de post :p

Private Joker

Legacy Member
red Bulleke zei:
Vandaag één spelletje in de brievenbus, maar daarmee zat de bus ook meteen goed vol ;)

DSC02879.jpg

Super Sidekicks 2 voor de Neo Geo AES

Deze zijn redelijk duur zeker? Of zijn er ook goedkope AES zaken? :p

red Bulleke

Legacy Member
Private Joker zei:
Deze zijn redelijk duur zeker? Of zijn er ook goedkope AES zaken? :p

Deze was een koopje en eentje da'k absoluut ook wou. Heb er een kleine €50 incl. voor betaald. De basic fighting games (King of fighters 95,96, .. Samurai shodown,...) kan je voor een €35 incl. vanuit Japan laten overkomen, maar de middenmoot kost ergens een €80 a €150/game.
Of je moet persé de Metal Slugs willen, dan klappen we over meerdere duizenden euro's :D

souldoubt

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ik zit met een dilemma :p Die Wii die ik gekocht heb, heeft een chip waarmee ik gewoon games kan downloaden, op DVD kan branden en probleemloos kan spelen. Maar da's nogal tegen mijn principe... On the other hand zijn de meeste Wii-games ook de aankoop niet waard.

Then, why sell your soul?


KillingRaptor zei:
Ik zou gewoon de toffe games kopen, de dingen die jij het niet waard vind om te kopen ga je hoogstwaarschijnlijk ook nooit spelen moest je ze branden op DVD.

Dit denk ik ook.
Je hebt toch al een aardig lijstje met toppers opgesomt, eens je goed op weg bent zullen er daar nog wel enkele bijkomen vermoed ik, er zijn er nog een hoop goeie. Dus veel tijd ga je niet hebben om gebrande dvdtjes te spelen :p

GeneralUrsus

Legacy Member
wow ik herinner mij nog dat ik in een bowling hier in Gent, Metal Slug speelde op zo een arcade. Eens navragen of ze die nog staan hebben :D Maar die zal wss niet van de bowling zelf geweest zijn maar gehuurd

Ringo

Legacy Member
Caféspelen (flipperkasten en zo) zijn meestal gehuurd, maar je kan wel eens vragen aan een café-eigenaar waar hij deze huurt, vaak willen die mensen wel ook verkopen. Maar reken toch op een serieus bedrag (750-1000 Euro).

Bovendien zijn de meeste arcade-kabinetten nu ook al zo van die MAME-systemen. Dus tja dan verliest het toch ook een deel van zijn charme.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
souldoubt zei:
Then, why sell your soul?

Omdat ik een paar jaar geleden voor de Wii moeten reviewen heb en bij 99/100 games dacht van "Wow, had ik hier geld voor gegeven had ik nu in een kussen liggen bleiten".

Ga met die Wii ook niet veel spelen denk ik. Heb al eens gezegd dat geen trophies of achievements meestal al een no-go is bij mij. Tenzij bij retro maar bon. Ga eens zien om wat 360-games te ruilen voor de toppers die ik hierboven staan heb. Verder ga ik niet gaan denk ik met de Wii.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan