Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
EliasAdam zei:
Compleet nieuw, was ongeopend. Een mevrouw had die gewonnen op nen Bingo :')

Trouwens: weet iemand de naam van dat zwaard?

2j193j9.png


Het is dat rechtsonder, maar naam of van wie het is, is lastig te vinden...

edit: blijkbaar Chinese Blade (soul calibur version). Vind er wel niks over terug op internet, dus moet wel vree limited zijn...
Is het zwaard van Xianghua als het is "bezeten" door Soul Calibur. Gaat ook over naar haar dochter, maar ken haar naam niet aangezien ik SCV nog niet deftig heb gespeeld.

sluysen

Legacy Member
Damn als ik even snel ebay bekijk dan zijn m'n star wars big boxes toch niet de meest voorkomende. Had anders verwacht aangezien er zo'n huge fanbase & franchise van is. Ondertussen al 9 SW big boxes, en ik wil niet weten hoeveel games er in totaal van zijn :D

@hidde magic :love: Ik zag die doos als 1e en zei tegen mijn vriendin, pak die vast I want it :p Nu nog geinstalleerd krijgen :eek:

evo alexan

Legacy Member
nice sluysen !!! ben ook geweest maar niet echt rond gekeken, meer pinten gedronken opt zand zelf. maar zeer mooie aankopen en zeker omda ze van t'zand komen. zag wel iemand staan met boxed nintendo 80 euro effe slikken hehe. Ben naar Oostkamp gegaan niet echt veel gevonden ma bon twas mooi weer das ook mooi meegenomen.

Den_Hidde

Legacy Member
sluysen zei:
@hidde magic :love: Ik zag die doos als 1e en zei tegen mijn vriendin, pak die vast I want it :p Nu nog geinstalleerd krijgen :eek:

Ik heb die uitbreiding set ervan, van die doos van micropose. Heb dan de officiele set maar efkes euhm ja er opgesmeten. Werkt op vista hier

nervevar

Legacy Member
sluysen zei:
@hidde magic :love: Ik zag die doos als 1e en zei tegen mijn vriendin, pak die vast I want it :p Nu nog geinstalleerd krijgen :eek:

Stomme vraag misschien, maar kunt ge geen meerdere besturingssystemen op 1 pc hebben? kunt ge ook win 95/98 opzetten.

sluysen

Legacy Member
Win7 en 95-98 dual boot is blijkbaar ingewikkeld om dat te doen werken

hardstyle lover

Legacy Member
Sluysen

Ge moet es contact op nemen met ecubel anders
die doen in 2dehands PC's & Laptops en zijn aan de kanten van ieper
Daar gade wel nen compatible laptop vinden

Thin Liz

Legacy Member
sluysen zei:
Damn als ik even snel ebay bekijk dan zijn m'n star wars big boxes toch niet de meest voorkomende. Had anders verwacht aangezien er zo'n huge fanbase & franchise van is. Ondertussen al 9 SW big boxes, en ik wil niet weten hoeveel games er in totaal van zijn :D

@hidde magic :love: Ik zag die doos als 1e en zei tegen mijn vriendin, pak die vast I want it :p Nu nog geinstalleerd krijgen :eek:

M'n meest waardevolle is nog altijd de allereerste X-Wing uit 1992

Zoals deze:
PC 5 Disc Game ~ Star Wars X-Wing w/ Original Big Box | eBay

Niet zozeer omwille van de prijs maar de nostalgiefactor is behoorlijk groot bij dat spel. We speelden dat spel zelfs nog met een antieke Logitechmuis en je moet je dus eens voorstellen hoe je dan in een spacecombatsim moet draaien :D

Hidde heeft daar een absoluut pareltje in huis met de (IMO) X-Wing Alliance. Nog altijd één van de beste games die LucasArts ooit heeft gemaakt naar mijn bescheiden mening, zeker in het genre. Rogue Squadron heb ik ook origineel, maar dat steekt vrij snel tegen.

Dustar

Legacy Member
sluysen zei:
Damn als ik even snel ebay bekijk dan zijn m'n star wars big boxes toch niet de meest voorkomende. Had anders verwacht aangezien er zo'n huge fanbase & franchise van is. Ondertussen al 9 SW big boxes, en ik wil niet weten hoeveel games er in totaal van zijn :D

@hidde magic :love: Ik zag die doos als 1e en zei tegen mijn vriendin, pak die vast I want it :p Nu nog geinstalleerd krijgen :eek:

Rebel Assault heeft mij indertijd doen overlopen naar het PC gamegebeuren :-)
De beste SW retro-spellen zijn voor mij nog steeds Tie Fighter en Dark Forces. Rebbellion is er ook eentje die ik regelmatig zo tussendoor speelde.

Thin Liz

Legacy Member
Dustar zei:
De beste SW retro-spellen zijn voor mij nog steeds Tie Fighter en Dark Forces. Rebbellion is er ook eentje die ik regelmatig zo tussendoor speelde.

Tie-fighter en DF zijn TOP-games, dat klopt :) Rebbellion en Rebel assault spijtig genoeg nooit gespeeld...

Alexat

Legacy Member
img_12331.jpg

Aankoop van gisteren nog, en net 2 betalingen gemaakt voor 2 Mario console Packs en morgen eentje in Leuven gaan halen, het gaat hard deze week!

space79

Legacy Member
ja hier gooien ze u dood met nintendo...niemand die het wil he, maar sukkelaar alex heeft zich weer laten vangen :p

Alexat

Legacy Member
In Genk ja, opkoper vroeg er 20e voor, maar moest even naar de bank gaan omdat ik maar 10e bij mij had. Kwam ik terug, had hij een verhaal over dat er net een vrouw was langs geweest dat hij veel te goedkoop was en zij zo een game & watch normaal verkoopt voor 50e, hij was echt aan twijfelen om hem wel te verkopen maar uiteindelijk toch gedaan :p

JimmyPatterson

Legacy Member
Alexat zei:
In Genk ja, opkoper vroeg er 20e voor, maar moest even naar de bank gaan omdat ik maar 10e bij mij had. Kwam ik terug, had hij een verhaal over dat er net een vrouw was langs geweest dat hij veel te goedkoop was en zij zo een game & watch normaal verkoopt voor 50e, hij was echt aan twijfelen om hem wel te verkopen maar uiteindelijk toch gedaan :p


Volgens mij heb ik u dan zelfs gezien; I'm not sure :p

Mooie aankoop wel!

Alexat

Legacy Member
Tis toch niet u dat ik heb aangesproken met die Mario lego set he? :unsure:

Vroeg je hoeveel die n64 kostte bij die opkoper?

JimmyPatterson

Legacy Member
Alexat zei:
Tis toch niet u dat ik heb aangesproken met die Mario lego set he? :unsure:

Vroeg je hoeveel die n64 kostte?


Nope; maar ik zag een jongere kerel die Game&watch vasthebben toen ik langsliep :p

Alexat

Legacy Member
Dan zal ik het wel geweest zijn, denk niet dat ik een andere gemist zou hebben :p (ben ook wel al 20 hoor :unsure: )

JimmyPatterson

Legacy Member
Alexat zei:
Dan zal ik het wel geweest zijn, denk niet dat ik een andere gemist zou hebben :p (ben ook wel al 20 hoor :unsure: )


Ik ben ook 20 :unsure:

Ondertussen al kunnen kijken voor die fake console?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan