Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Van zaterdag tot gisterenavond in Gent gezeten. Op het programma stonden de stad ingaan, naar de platenbeurs gaan en natuurlijk ook drinken (zeker gisteren met dat mooie weer).
Al het volgende mee uit Gent, eerst beginnen met de games.

DSC_0418_zps45476b02.jpg


Castlevania Judgment (Wii): €15
Gears of War 3 (Xbox 360): €10
Crash Bandicoot 3 (PlayStation): €5
Joust (Atari 2600): €5
Land of Illusion (Game Gear): €5

En nu de aanwinsten van de platenbeurs.

DSC_0420_zpsf872a593.jpg


DSC_0419_zpsbf2afedb.jpg


Weet niet of het allemaal goed leesbaar is, vandaar even een lijstje voor de geïnteresseerden. :)

John Kay & Steppenwolf - Rock & Roll Rebels
Jean-Michel Jarre - Magnetic Fields
Men At Work - Business As Usual
David Bowie - Diamond Dogs
Blue Oyster Cult - Some Enchanted Evening
Alien - Original Soundtrack
David Bowie - Space Oddity
David Bowie - Rare
Texas - Southside
Emerson, Lake & Palmer - Tarkus
Jean-Michel Jarre - Rendez-Vous
Van Halen - Women And Children First
Queen - A Night At The Opera
2001: A Space Odyssey - Original Soundtrack

De enige plaat die duurder was dan €5 was de soundtrack van Alien, die was €10 maar als grote fan van de franchise (en vooral de eerste twee films) moest ik die simpelweg hebben.

Shuura

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Van zaterdag tot gisterenavond in Gent gezeten. Op het programma stonden de stad ingaan, naar de platenbeurs gaan en natuurlijk ook drinken (zeker gisteren met dat mooie weer).
Amen! Gent en drinken, de beste combinatie! (en proficiat met de aankopen ook, BOWIE!)

retrogamingfun

Legacy Member
mijn laatste aankoop uit amerika .
10 nes games 9 van de 10 gesigneerd door james rolfe AVGN op de release van de filmtrailer

15do09y.jpg

2hwq69.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Pakketje aangekomen vandaag! Vooral blij met Rockin' Kats, zocht die namelijk al een tijdje. Naar Unirally ben ik ook heel benieuwd, veel goede dingen over gehoord.

DSC_0421_zps90a5d75d.jpg

Yuri

Legacy Member
Bij mij zijn mijn laatste aankopen ook gearriveerd zie. En nu is het weer efkes de broeksriem toe...



Eindelijk mijn mickey's speedway. :p En mr domino had ik ooit op een demo gespeeld en vond dat zo een leuk spel, dus die kon ik niet laten liggen.

red Bulleke

Legacy Member
Aha, the famous Mario on speed :) Blijf toch nog altijd van mening dat zijn ogen te wijd open staan om nog gezond te zijn ;)

@Yuri:
moet me eindelijk niet meer schuldig voelen dat ik in Deurne met de enige Mickey's Speedway gaan lopen ben vorig jaar :niceone:

Yuri

Legacy Member
Haha, de max die mario. :niceone:

red Bulleke, hij was jou gegund, hoor. ;-) maar ben blij dat ik hem eindelijk zelf heb. En zeggen dat het eigenlijk de laatste titel ging zijn die ik nog ging kopen voor n64 vorig jaar om mijn collectie te vervolledigen. Is nu eigenlijk bijna de laatste titel ook, maar er zijn er toch veel andere tussengekomen. Nu alleen nog die south park luv shack om de south park reeks op N64 te vervolledigen en dan zal het voor de N64 afgelopen zijn. Denk ik... :p

red Bulleke

Legacy Member
@Yuri: wij collectors vinden altijd wel een excuus om er nog wat games tussen te pakken :D

TOMMYGUN

Legacy Member
Vandaag in de bus aangekomen:

9kp653.jpg


Shadow of the colossus, zalige game.
30 euro = helft goedkoper wat men er in Deurne voor vroeg en in betere staat ook nog.

TOMMYGUN

Legacy Member
Ik kon 'm nergens goedkoper vinden. Webshops vragen er ook meer voor.

KillingRaptor

Legacy Member
Volgens mij is hij z'n geld ook waard hoor. :)
Soms koop ik ook wel eens iets wat meer kost dan normaal, gewoon omdat ik de game wil spelen.

TOMMYGUN

Legacy Member
Hij is voor mij sowieso wel zijn geld waard. Het is een unieke game die op geen enkele vlakken de mosterd bij iemand anders is gaan halen. En ja als je een game wil spelen moet je er soms wel wat voor over hebben. Buiten Diablo voor de PS1 heb ik nog nooit zo veel voor één enkele retro-game uit gegeven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan