Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LouGarou

Legacy Member
sluysen zei:
Nog een met 4 art cards :( Ik heb er dus effectief 1tje te kort :sad:
Maybe, maybe not. Ik weet dat ik ICO niet durfde kopen met 2, omdat ik er veel zag met 4 art cards. Tot ik ontdekte dat er 4 bij de UK zaten en maar 2 bij BE-versie.

KillingRaptor

Legacy Member
Ik heb er wel geen van ICO, zelfs de sleeve niet. Enkel de kartonnen inlay met de manual en game. En alsnog enorm content ermee! Super game.

Wandering

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
Vandaag in de bus aangekomen:

9kp653.jpg


Shadow of the colossus, zalige game.
30 euro = helft goedkoper wat men er in Deurne voor vroeg en in betere staat ook nog.

Grappig, mijn poef op de foto ;).
Wist niet dat je ook op het forum zat. Veel plezier ermee!

sluysen

Legacy Member
EliasAdam zei:
Maybe, maybe not. Ik weet dat ik ICO niet durfde kopen met 2, omdat ik er veel zag met 4 art cards. Tot ik ontdekte dat er 4 bij de UK zaten en maar 2 bij BE-versie.

The PAL version of the game was released in February 2006. Much like the PAL release for Ico, the game came in cardboard packaging displaying various pieces of artwork from the game, and contained four art cards.

Van een versie met maar 2 vind ik niets. Klopt dan nog steeds niet als ik er 3 heb hé :p

TOMMYGUN

Legacy Member
Grappig, mijn poef op de foto .
Wist niet dat je ook op het forum zat. Veel plezier ermee!

Ahaha, de verbazing is hier wederzijds :D.
Echt toppie dat je het snel verzonden had.

sluysen

Legacy Member
Fahrenheit voor Xbox uit de GM, was 7 euro, hopelijk trekt het op iets :p

Alexat

Legacy Member
Niet retro, wel pokémon :p Channel laat op zich wachten...

img_1622.jpg

img_1623.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Niet echt iets speciaals maar wel leuk om eens te spelen, Bloody Roar op GameCube. Komt uit de Kringloop voor €3. :)

DSC_0424_zps53bf0c07.jpg

Alexat

Legacy Member
wist niet dat die ook op GC was, vroeger nog wel veel gespeeld op ps1

mandarijn

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Niet echt iets speciaals maar wel leuk om eens te spelen, Bloody Roar op GameCube. Komt uit de Kringloop voor €3. :)

DSC_0424_zps53bf0c07.jpg

*klein beetje jaloers*

Nirron

Legacy Member
Mij eens laten gaan.. Niet al teveel per stuk moeten betalen. Behalven Bucky O'Hare die was €15.
Op sommige misschien iets teveel betaald, maar op andere dan weer minder betaald dan het waard is.
Bij NES zitten er wel waarschijnlijk hier en daar wel een titel tussen die ik al had.

PS1 (€1 in Kringwinkel)
dscn0319p.jpg

SNES/Gamecube/Mega Drive
dscn0317c.jpg

NES
dscn0304f.jpg
NES full size = http://img202.imageshack.us/img202/9650/dscn0304dq.jpg

Vele kwamen ook met de originele handleiding, maar de meeste zijn wel in mindere staat.

mandarijn

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Hoezo? Zie je die niet zo vaak misschien?

Bwa nee, maar het coolste wat ik tot nu toe (nog geen half jaar aan het "jagen") in een kringloopwinkel heb gevonden is resident evil 2. Maar sowieso een fan van bloody roar! Ik vind dat een pak cooler dan pakweg Tekken of Street fighter.

retrogamingfun

Legacy Member
Nirron zei:
Mij eens laten gaan.. Niet al teveel per stuk moeten betalen. Behalven Bucky O'Hare die was €15.
Op sommige misschien iets teveel betaald, maar op andere dan weer minder betaald dan het waard is.
Bij NES zitten er wel waarschijnlijk hier en daar wel een titel tussen die ik al had.

PS1 (€1 in Kringwinkel)
dscn0319p.jpg

SNES/Gamecube/Mega Drive
dscn0317c.jpg

NES
dscn0304f.jpg
NES full size = http://img202.imageshack.us/img202/9650/dscn0304dq.jpg

Vele kwamen ook met de originele handleiding, maar de meeste zijn wel in mindere staat.


mooi, waar heb je die allemaal in 1 keer gevonden :-)

Dustar

Legacy Member
Heb hier ook nog wat 386SX delen liggen, maar moet 'm nog eens deftig in elkaar steken.
Die oude hardware heeft toch wel wat hé :-)

Thin Liz zei:
Alvast begonnen met een kleine zolder-opkuis:

Eindelijk gevonden:

http://imageshack.us/a/img705/6915/20130306140503.jpg

Ergens moet Hexen, Total Annihilation, Quake 2, Descent 2 en anderen daar ook liggen...

Een mens heeft altijd meer dan hij denkt:

http://imageshack.us/a/img24/9207/20130306142736.jpg

The good old 2 of 386 SX :)

http://imageshack.us/a/img171/488/20130306142759.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan