Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Naar de Made in Asia beurs in Brussel geweest vandaag, het volgende heb ik allemaal mee. :)

DSC_0005_zps96116472.jpg


Kenshin, Trigun en Cowboy Bebop DVD boxsets: €50 voor de drie samen
Karas Blu-ray: €20
EVA-01 figurine: €25
History of Sonic the Hedgehog boek (collector's edition): €30

Verder ook nog een fanmade poster van Okami gekocht voor €3,50. Daar ga ik misschien wel eens een foto van maken als hij ingekaderd is, krult nu nog teveel op om er een deftige van te kunnen maken.

KillingRaptor

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
Knappe deal.
Volledige Kenshin reeks heb ik hier op usb stickje, echt wel de moeite.

Kenshin is wel niet de serie, zijn al de OAV's en de film. Ze hadden de serie wel maar allemaal enkel Frans ondertiteld.
Heb er wel veel van gezien, inderdaad goeie reeks!

Yuri

Legacy Member
Private Joker zei:
Ik zal eens rondkijken voor zo'n demopod ;)

Mijn laatste aankoop was een GG setje:

4KtgFzR.jpg


Console en doos zijn mint met alles erop en eraan. Meeste games wel in slechte staat buiten diegene die ertoe doen (Bart vs The World en Itchy & Scratchy).

105/195 games compleet nu

Nice PJ :niceone: zijn er 195 pal games uitgekomen voor gg of zijn dat er in totaal dat je er al hebt?

nervevar

Legacy Member
Aankoopjes MIA

GC: YuGiOh Falsebound kingdom
NDS: Advance wars: Dark conflict

Best wel een magere aankoop, had gehoopt om leuke titels te vinden maar ofwel waren de prijsen torenhoog (bvb Castlevania op Ps2 die aan 50€ stond, of Mario 64 compleet voor 38€) Ofwel in het frans :(

killyourzone

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Naar de Made in Asia beurs in Brussel geweest vandaag, het volgende heb ik allemaal mee. :)

*plaatje*

Kenshin, Trigun en Cowboy Bebop DVD boxsets: €50 voor de drie samen
Karas Blu-ray: €20
EVA-01 figurine: €25
History of Sonic the Hedgehog boek (collector's edition): €30

Verder ook nog een fanmade poster van Okami gekocht voor €3,50. Daar ga ik misschien wel eens een foto van maken als hij ingekaderd is, krult nu nog teveel op om er een deftige van te kunnen maken.

Nice, die kenshin box wil ik ook nog, vind hem wel nergens :(.
Van de serie hebben ze onlangs een complete boxset uitgebracht btw, vrij goedkoop ook (vergeleken met de aparte serie boxen).

Private Joker

Legacy Member
Yuri zei:
Nice PJ :niceone: zijn er 195 pal games uitgekomen voor gg of zijn dat er in totaal dat je er al hebt?

Slechts 195 games uitgekomen. Nog minder dan voor de SMS, maar wel tig keer zo moeilijk om de full set binnen te halen. Games zoals Power Drive komen slechts 1 keer om de x aantal jaar tevoorschijn. De laatste was op een BIN van 10 Euro en stond de week erna al online voor 1500 Euro. Hij kreeg er boden tot 800 Euro voor.

@Killingraptor, nice Sonic boek! Hoe is hij? De mijne is onderweg...

KillingRaptor

Legacy Member
nervevar zei:
Aankoopjes MIA

GC: YuGiOh Falsebound kingdom
NDS: Advance wars: Dark conflict

Best wel een magere aankoop, had gehoopt om leuke titels te vinden maar ofwel waren de prijsen torenhoog (bvb Castlevania op Ps2 die aan 50€ stond, of Mario 64 compleet voor 38€) Ofwel in het frans :(

De games waren inderdaad zwaar overpriced ja!

@PJ: al even door gebladerd en ziet er echt goed uit!

Yuri

Legacy Member
Private Joker zei:
Slechts 195 games uitgekomen. Nog minder dan voor de SMS, maar wel tig keer zo moeilijk om de full set binnen te halen. Games zoals Power Drive komen slechts 1 keer om de x aantal jaar tevoorschijn. De laatste was op een BIN van 10 Euro en stond de week erna al online voor 1500 Euro. Hij kreeg er boden tot 800 Euro voor.

@Killingraptor, nice Sonic boek! Hoe is hij? De mijne is onderweg...

Ah, damn, wist niet dat er maar zo weinig voor uitgekomen is dan. Hopelijk lukt het jou toch nog voor de full set.

sluysen

Legacy Member
nervevar zei:
Aankoopjes MIA

GC: YuGiOh Falsebound kingdom
NDS: Advance wars: Dark conflict

Best wel een magere aankoop, had gehoopt om leuke titels te vinden maar ofwel waren de prijsen torenhoog (bvb Castlevania op Ps2 die aan 50€ stond, of Mario 64 compleet voor 38€) Ofwel in het frans :(

Jup vorig jaar ook naar MAI geweest, en idd hoge prijzen en veeeeeel frans. Dan kon je op Facts veel betere deals doen als je wat rond keek/er vroeg bij was

Bucht.

Legacy Member
Laatste aanwinsten:
s4cug8.jpg

(Ik moet dringend eens een nieuwe camera aanschaffen.)

KillingRaptor

Legacy Member
Dit aangekomen met de post vandaag, voorlaatste pakketje dat ik verwachtende ben. Doos was niet eens dichtgeplakt ofzo, lag gewoon open in de brievenbus, gelukkig ontbrak er niets en is alles nog in goede staat.

DSC_0006_zps9a554929.jpg

highlandcattle

Legacy Member
Ook een CD-i fanaat? Het was mijn eerste homeconsole (mijn vader had dat via zijn werk ergens gekregen. Deze games heb ik nog niet! Naar het schijnt valt Alice in Wonderland nog wel mee. Labyrinth of crete ben ik heel curieus naar!

KillingRaptor

Legacy Member
Fanaat is veel gezegd, de console heeft vooral mijn interesse door z'n reputatie eigenlijk. Toch al een paar games op gevonden die zeker niet slecht zijn.

Thin Liz

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Fanaat is veel gezegd, de console heeft vooral mijn interesse door z'n reputatie eigenlijk. Toch al een paar games op gevonden die zeker niet slecht zijn.

Er zijn redelijk wat interessante games voor CD-I. Ik heb hier zelf nog Mutant Rampage, the 7th Guest, Thunder in Paradise, Kether, Lords of the Rising Sun en Video Speedway liggen. Hoeveel uren we daar niet ingestoken hebben... :)

KillingRaptor

Legacy Member
Video Speedway heb ik hier ook liggen maar daar vind ik echt niets aan. :p
De andere nog niet gespeeld maar zitten er zeker tussen die me wel interesseren.

retrogamingfun

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Fanaat is veel gezegd, de console heeft vooral mijn interesse door z'n reputatie eigenlijk. Toch al een paar games op gevonden die zeker niet slecht zijn.


ik heb nog 2 cdi spelers staan en een 20 tal games denk ik , waar ik toch niet meer mee speel
kga die eens verkopen denk ik.

junglist_clint

Legacy Member
net kringwinkel geweest, lag redelijk wat cdi spul, zoals altijd eigenlijk :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan