Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

retrogamingfun

Legacy Member
mijn aankopen van vandaag. heb even 250 km rondgereden om het 1 en andere op te halen dat ik gekocht had.

2qi5hkk.jpg


megaman X5 in perfecte nieuwstaat 20 euro
castlevania N64 compleet 15 euro
292qlmr.jpg


mortal combat 1,2,3 en 4
turtles 1,2 en 3
en nog een paar andere GB games
ef4oi.jpg


mijn nieuwe vriendin. supertevreden opnieuw :-)
maar 75 euro voor betaald.

LouGarou

Legacy Member
Is die Lara Croft niet van hier op het forum? Ik vond het beeld er eerlijk gezegd maar lelijk uitzien :/
Maar dit ziet er toch precies iets beter uit! :p

retrogamingfun

Legacy Member
EliasAdam zei:
Is die Lara Croft niet van hier op het forum? Ik vond het beeld er eerlijk gezegd maar lelijk uitzien :/
Maar dit ziet er toch precies iets beter uit! :p

waar stond die op het forum hier ?

deze is vanop 2 de hands.be
beeld is echt mooi en in perfecte staat. en ziet er ook echt super uit.
hier nog 3 fotos .

15gcwad.jpg

15s94y0.jpg

zsnyty.jpg

retrogamingfun

Legacy Member
als je op de onderste foto kijkt zie je een kast staan met een deel games in , die staat ernaast op de grond.
maar daar was het niet duidelijk om een foto te nemen.
viespeuk :lol:

Murugan

Legacy Member

LouGarou

Legacy Member
Ringo zei:
75 euro blijkbaar volgens de bovenstaande posts... Ik zou dan eerder even doorsparen en een sideshow collectible aanschaffen van Lara (zoals Ingis er enkele staan heeft).
Of 2000 neerleggen voor die nieuwe van oxmox :3

retrogamingfun

Legacy Member
die van 35 is niet doorgegaan, ik ken die gast en zijn broer heeft hem in 1000 stukken laten vallen toen de koper er om ging komen :-) LOL

Stn

Legacy Member
522643_10200214598981428_1958118153_n.jpg

in de ene kringwinkel was een opkoper mij voor (zeg ik niet zo maar omdat hij mij voor was, khad al van hem gekocht in't verleden :p )
en in de andere was ik hem dan voor!
toch wat mooie games en een colecovision! :D

6 kringwinkels gedaan :p

junglist_clint

Legacy Member
pakketjes gaan afhalen die nog bij alex lagen te wachten :).
2de gekleurde N64 is ook een feit en 10 complete consoles bij deze :D
De rest van de dubbels die bij de pakketjes zaten staan te koop.

zstjz7.jpg

mandarijn

Legacy Member
3 kringloopwinkels gedaan, enkel in de eerste lagen er een paar games (ik denk ni da ze hier actief aan retro gaming doen)
Soit:
Mickey mania (cart only)
Looney Tunes: Road Runner (cart only)
Mystic quest (halfkapotte doos zonder handleiding)

LouGarou

Legacy Member
retrogamingfun zei:
die van 35 is niet doorgegaan, ik ken die gast en zijn broer heeft hem in 1000 stukken laten vallen toen de koper er om ging komen :-) LOL
Dat is wel ne midderen natuurlijk :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan