Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EliasAdam zei:Is die Lara Croft niet van hier op het forum? Ik vond het beeld er eerlijk gezegd maar lelijk uitzien :/
Maar dit ziet er toch precies iets beter uit!![]()

Yuri zei:Meh, ik vind het hoofd van Lara maar niks...ad:
Yuri zei:Meh, ik vind het hoofd van Lara maar niks...ad:

Thin Liz zei:Voor de PC-adepten:
Massa oude PC klassiekers (Doom/Heretic/Duke Nukem/...) - Te koop | 2dehands.be
Zelf niets mee te maken.
Ik heb wel zitten twijfelen eerlijk gezegd
Toch verliest zoiets IMO veel waarde zonder de big box, daarom pas ik... dat is het grootste deel van de charme en met enkel de CD ben je op gebied van nostalgie niet veel.

Ah, hij stond hier echt heel lang te koop, maar is dan toch verkocht geraakt vorige maand blijkbaar.retrogamingfun zei:waar stond die op het forum hier ?
deze is vanop 2 de hands.be
beeld is echt mooi en in perfecte staat. en ziet er ook echt super uit.
EliasAdam zei:Ah, hij stond hier echt heel lang te koop, maar is dan toch verkocht geraakt vorige maand blijkbaar.
https://www.beyondgaming.be/archive/varia.107/lara-croft-beeld.906781
35 euro, geen idee wat jij hebt betaald ervoor.
Of 2000 neerleggen voor die nieuwe van oxmox :3Ringo zei:75 euro blijkbaar volgens de bovenstaande posts... Ik zou dan eerder even doorsparen en een sideshow collectible aanschaffen van Lara (zoals Ingis er enkele staan heeft).
Dat is wel ne midderen natuurlijkretrogamingfun zei:die van 35 is niet doorgegaan, ik ken die gast en zijn broer heeft hem in 1000 stukken laten vallen toen de koper er om ging komenLOL
