Alexat
Legacy Member
Net een pakketje gaan afhalen met alleen maar dozen en handleidingen, ging me maar om 2 items maar zoals altijd wou hij die niet apart verkopen. Vooral blij met die GBA, hoelang ik die al zoek...
Alles op de 2de foto moet dus asap weg, ik ga wel een topic openen voor die items, als er interesse voor is. Dozen zijn dus leeg
Alles op de 2de foto moet dus asap weg, ik ga wel een topic openen voor die items, als er interesse voor is. Dozen zijn dus leeg
)
(zitten de handleidingen erbij?)
zo hoor ik het graag