Thin Liz
Legacy Member
Die charme van die oude PC's is ongenaakbaar, maar dat hangt samen met nostalgie 
Ik vind het ook gewoon leuk om nog eens in MS/DR Dos te werken. Je zat daar vroeger voor je PC'tje en een zwart scherm en ergens bovenaan had je die C-prompt. De commando's die je dagelijks gebruikte waren beperkt, maar af en toe kon je het toch niet laten om wat te 'moosen' in config-files
Ooit hadden we een spel (was iets van 'International Soccer') opgestart: het scherm werd zwart en heel die PC deed raar. Plots startte die opnieuw op en de instellingen van de CMOS waren gewist. Nu moet ge weten: auto-config bestond nog niet. Hoe lang we niet try and error gespeeld hebben om alles terug in orde te krijgen

Ik vind het ook gewoon leuk om nog eens in MS/DR Dos te werken. Je zat daar vroeger voor je PC'tje en een zwart scherm en ergens bovenaan had je die C-prompt. De commando's die je dagelijks gebruikte waren beperkt, maar af en toe kon je het toch niet laten om wat te 'moosen' in config-files
Ooit hadden we een spel (was iets van 'International Soccer') opgestart: het scherm werd zwart en heel die PC deed raar. Plots startte die opnieuw op en de instellingen van de CMOS waren gewist. Nu moet ge weten: auto-config bestond nog niet. Hoe lang we niet try and error gespeeld hebben om alles terug in orde te krijgen



Die laatste is cool !!!