Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bully007

Legacy Member
Ah net mail terug van Game Mania:

Beste Bram,

Bedankt voor je mail.
Bij deze kunnen we je garanderen dat je de ZombiU bundel zal krijgen op de dag van release.

We hebben het Premium Black Pack reeds voor je geannuleerd.


Hopende je voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Yves Leysen
Game Mania Klantendienst


Dat Noem ik nu eens Service se, En voor diegene die het willen weten, mijn ZombiU pakket had ik besteld op 19 september om 9 uur 's morgens.


Lastige is wel dat, ook al hebben ze mijn order verwijderd, ik die nog wel zie staan in 'my account'. Wel vrij lastig dat blijkbaar hetgeen je daar ziet staan, niet overeenstemt met wat er bij hun werkelijk in het systeem zit.

kimme1975

Legacy Member
De policy van Colruyt/Dreamland kennende gaan ze de prijs van 364 Euro laten staan hoor. Zou beetje ongeloofwaardig zijn om die nu terug op te trekken naar bijvoorbeeld 399 Euro. Gisteren stond die nog aan Rode Prijs en nu gewone prijs aan 364 Euro. Ik heb ZombiU Premium Pack in pre-order staan voor 399 Euro (was dag 1) maar aan de kassa verrekenen ze gegarandeerd aan 364 Euro af, no worries guys!! Ik kan het weten want mijn vriendin werkt bij de Colruyt ;-)

Bully007

Legacy Member
Das waar, heb er ook 6 jaar gewerkt en rond prijzen doet men nooit moeilijk. Wat wel hatelijk is aan Colruyt, is dat het pakket daar ergens in die gang op een schap wordt gezet en zogezegd voor jou is, maar als iemand anders het meepakt en afrekent, zal niemand aan de kassa naar je ID vragen. En stel dat deze uitverkocht is, dan zie ik het nog gebeuren dat je pakket ineens weg is.

R!|)|)L3R

Legacy Member
kimme1975 zei:
De policy van Colruyt/Dreamland kennende gaan ze de prijs van 364 Euro laten staan hoor. Zou beetje ongeloofwaardig zijn om die nu terug op te trekken naar bijvoorbeeld 399 Euro. Gisteren stond die nog aan Rode Prijs en nu gewone prijs aan 364 Euro. Ik heb ZombiU Premium Pack in pre-order staan voor 399 Euro (was dag 1) maar aan de kassa verrekenen ze gegarandeerd aan 364 Euro af, no worries guys!! Ik kan het weten want mijn vriendin werkt bij de Colruyt ;-)

idd, ze geven je altijd de laagste prijs. Daarvoor alleen al koop ik m'n consoles daar :)

@ Bully: In de Colruyt in Mechelen steken ze de consoles altijd achteraan in hun magazijn, dus ik kan 't al ni voor hebben :)

Bully007

Legacy Member
Dan hoop ik dat men het in vosselaar zo ook gaat doen, ik weet dat men dit bij Gsm's enzo idd ook zo deed toen ik er werkte in Oud-Turnhout, maar ik herinner me toch Wii's die ze gewoon in het schap plaatste.

allesinds, ik hoop nog steeds dat GameMania gewoon dezelfde prijs handhaaft, dan ga ik deze gewoon daar halen, is gewoon een betere service als er iets aan is.

kimme1975

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
idd, ze geven je altijd de laagste prijs. Daarvoor alleen al koop ik m'n consoles daar :)

@ Bully: In de Colruyt in Mechelen steken ze de consoles altijd achteraan in hun magazijn, dus ik kan 't al ni voor hebben :)

Klopt!! Bij ons in de Colruyt doen ze dat ook int magazijn zetten. Is maar logisch ook vind ik. ;)

craisin

Legacy Member
Awel van mij vragen ze wat ze willen, zolang ik die shit ma op 30 November HEB. 8)

Karry98

Legacy Member
Ik laat mijn preorder gewoon bij Game Mania staan en ik heb ook geen zin om er ergens een tweede te plaatsen. In het slechtste geval betaal ik gewoon enkele euro's meer, ga ik niet van dood. :) Ik ben gewoon een voorstander van de service van Game Mania, in de winkel in borsbeek vind ik dat ze steeds zeer vriendelijk zijn. Enkel daarvoor vind ik het al de moeite om mijn preorder daar te laten staan.

Bully007

Legacy Member
Ik laat de mijne ook staan. Heb nu wel een order bij colruyt bijgeplaatst, want stel dat de prijzen terug naar 399 gaan, dan is dat toch ff 35 euro uitgespaard, en laat dat nu net de prijs van Tank Tank Tank zijn ;). Maar éénmaal de prijzen zowat bekend zijn en Game Mania zit niet ver van die 364 af, dan annuleer ik mijn order bij Colruyt ook.

Maar ik zie het zowiezo nog gebeuren dat een familielid ineens afkomt met 'ik wil een Wii U voor sinterklaas en ik vind er geen meer!', tja dan kan ik misschien reddende engel worden ;).

fiqm

Legacy Member
kimme1975 zei:
De policy van Colruyt/Dreamland kennende gaan ze de prijs van 364 Euro laten staan hoor. Zou beetje ongeloofwaardig zijn om die nu terug op te trekken naar bijvoorbeeld 399 Euro. Gisteren stond die nog aan Rode Prijs en nu gewone prijs aan 364 Euro. Ik heb ZombiU Premium Pack in pre-order staan voor 399 Euro (was dag 1) maar aan de kassa verrekenen ze gegarandeerd aan 364 Euro af, no worries guys!! Ik kan het weten want mijn vriendin werkt bij de Colruyt ;-)

Ik ga er ook nog steeds vanuit dat Gamemania die ZombiU bundel wel zal verkopen aan 364 euro, en dan zal Colruyt sowieso haar prijs wel behouden. Maar als dat niet het geval is, ben ik daar toch niet zo zeker van. Dan verwijs ik weer naar het voorbeeld van die Xbox Chrome controller die ik besteld had een week voor de release. Twee dagen na mijn bestelling koste die ook terug 50 euro. Ik moest natuurlijk maar 40 betalen, maar mensen die hem dus later besteld hadden, betaalden gewoon 50 euro. Ze veranderen soms wel degelijk hun prijzen.

souldoubt

Legacy Member
Thorazer zei:
Voor console's ben je toch beter af bij een Game Mania naar mijn mening.

Qua service is dat veel vlotter en ik spreek uit ervaring zeker als je het aan dezelfde prijs hebt.

Dreamland/Colruyt hebben een uitstekende service na verkoop, ik heb ze daar nog nooit moeilijk weten doen, over dingen dat je op een ander niet eens zou moeten proberen. Als het is als andere jaren loopt er op dat moment bij Dreamland trouwens weer een spaaractie waar je gigantische waardebons mee kan sparen. Gezien dat ook meteen DE periode is voor uitgevers om hun games te laten verschijnen heb ik daar vorig jaar €115 bijeen gespaard en dus een fikse korting gekregen op mijn PS Vita. :D Dreamland it is!

shortwoodBE

Legacy Member
Game Mania belde me net om te zeggen dat de gewone premium (met NL) minder in voorraad gaat zijn als eerst gedacht. Fout aan Nintendo's kant. Vroegen dus of ik er zeker één wilde hebben en zo ja, ik best een basic of ZombiU versie zou nemen.
Fuck die witte, dus dan maar een ZombiU versie genomen, alhoewel ik wat twijfels over die game heb :-D maar dan heb ik toch al die pro controller tegen dat ik Black ops II haal.

fiqm

Legacy Member
killyourzone zei:
Staat weer op 399 bij Dreamland (collishop)...
Dat dacht ik al, blij dat ik hem in ieder geval gereserveerd heb voor 364 :)

Weten ze bij Gamemania al iets van de prijzen?

craisin

Legacy Member
Bully007 zei:
Ik laat de mijne ook staan. Heb nu wel een order bij colruyt bijgeplaatst, want stel dat de prijzen terug naar 399 gaan, dan is dat toch ff 35 euro uitgespaard, en laat dat nu net de prijs van Tank Tank Tank zijn ;). Maar éénmaal de prijzen zowat bekend zijn en Game Mania zit niet ver van die 364 af, dan annuleer ik mijn order bij Colruyt ook.

Maar ik zie het zowiezo nog gebeuren dat een familielid ineens afkomt met 'ik wil een Wii U voor sinterklaas en ik vind er geen meer!', tja dan kan ik misschien reddende engel worden ;).

Die Tank! Tank! Tank! is overigens echt geen launch game hoor, wat er ook op de site van GM staat.

Bully007

Legacy Member
barbapapa zei:
Die Tank! Tank! Tank! is overigens echt geen launch game hoor, wat er ook op de site van GM staat.

NEEEEEEEEEEEEE :(. Pffff, weeral een multiplayer spel minder op men Wii U feestje van 1 december :(

Daimakaimura

Legacy Member
prijs van de GM wordt terug of wordt 364€
zo heb ik toch mogen vernemen van mijn inside connection 8-)

Karry98

Legacy Member
Daimakaimura zei:
prijs van de GM wordt terug of wordt 364€
zo heb ik toch mogen vernemen van mijn inside connection 8-)

Waar connecties toch niet goed voor zijn :).

Ik ben net tot het besef gekomen dat ik op 30/11 normaal vrij ben, dat wordt dus een bangelijk, verlengd weekend. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan