Bully007
Legacy Member
Ah net mail terug van Game Mania:
Beste Bram,
Bedankt voor je mail.
Bij deze kunnen we je garanderen dat je de ZombiU bundel zal krijgen op de dag van release.
We hebben het Premium Black Pack reeds voor je geannuleerd.
Hopende je voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groeten,
Yves Leysen
Game Mania Klantendienst
Dat Noem ik nu eens Service se, En voor diegene die het willen weten, mijn ZombiU pakket had ik besteld op 19 september om 9 uur 's morgens.
Lastige is wel dat, ook al hebben ze mijn order verwijderd, ik die nog wel zie staan in 'my account'. Wel vrij lastig dat blijkbaar hetgeen je daar ziet staan, niet overeenstemt met wat er bij hun werkelijk in het systeem zit.
Beste Bram,
Bedankt voor je mail.
Bij deze kunnen we je garanderen dat je de ZombiU bundel zal krijgen op de dag van release.
We hebben het Premium Black Pack reeds voor je geannuleerd.
Hopende je voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groeten,
Yves Leysen
Game Mania Klantendienst
Dat Noem ik nu eens Service se, En voor diegene die het willen weten, mijn ZombiU pakket had ik besteld op 19 september om 9 uur 's morgens.
Lastige is wel dat, ook al hebben ze mijn order verwijderd, ik die nog wel zie staan in 'my account'. Wel vrij lastig dat blijkbaar hetgeen je daar ziet staan, niet overeenstemt met wat er bij hun werkelijk in het systeem zit.


Dreamland it is!
. Pffff, weeral een multiplayer spel minder op men Wii U feestje van 1 december 