Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bully007 zei:Ah ok, dus er is hoop dat dit wel degelijk de prijs gaat zijn die ik 30 november ga betalen. Dat is dan ineens pre-order voor tank-tank-tank eraan toevoegen als dat zo blijft
.
Nog 71 dagen![]()
barbapapa zei:Dat aftellen is ergens ook wel leuk, spannend. Uitkijken naar de launch van een nieuwe console blijft toch één van de dingen die je terug helemaal een enthousiast kind maakt.![]()
.barbapapa zei:Dat aftellen is ergens ook wel leuk, spannend. Uitkijken naar de launch van een nieuwe console blijft toch één van de dingen die je terug helemaal een enthousiast kind maakt.![]()
. Ik voel me pas terug een enthousiast kind bij het openen van de console 


Daimakaimura zei:die 364€ das tenminste ene degelijke prijs voor de overprijste ZombiU pack
ik blijf erbij dat ze een misvatting hebben gecreëerd met die zombiU
dat spel alleen kost 45€ en de controller allen kost ook 45€
Ik zie echt niet in waarom dat pack dan 50€ meer moet kosten dan de premium met nintendoland!
mijn reservatie staat vast bij de GM
nu tanktanktank nog![]()
Voor console's ben je toch beter af bij een Game Mania naar mijn mening.kimme1975 zei:
fiqm zei:Ik zou pre-orderen, maar ik wil nog even afwachten tot Gamemania een prijs plakt op de Nintendoland bundel.
Hopelijk is er trouwens ook een of andere inruil actie. 3 oude Wii-games inruilen = 50 euro korting ofzo![]()