Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiM007

Legacy Member
@bully als je hem wilt pre-orderen staat er nog in 't 'groot' bij van dat de prijzen ter allen tijde kunnen worden aangepast en dat het enkel een richtprijs is :(

kimme1975

Legacy Member
Dreamland zal dan wel onder die prijs gaan, nekeer mailtje sturen se ;-)

edit: mail is verstuurd naar Dreamland klantenservice ivm lagere prijs bij Gamemania ;-). Ben benieuwd naar hun reactie en laat hier iets weten zodra ik nieuws heb! ;-)

fiqm

Legacy Member
364 euro is inderdaad opvallend weinig.

Tot nu toe ben ik eigenlijk nog aan het twijfelen. Wat ik wil hebben bij de launch, is de Premium console, een pro controller, en een spel/spellen. De twee spellen die ik vooral zag zitten waren NintendoLand en NSMBU. In de kerstdagen komt de familie langs en NintendoLand zou sowieso wel populair geweest zijn. NSMBU ging dan mijn single player spel geweest zijn. Probleem is, als je die NintendoLand pack koopt, met pro controller, met extra spel, lig je al aan 455 euro in de meeste winkels.

Daar staat tegenover dat de ZombiU pack die Pro controller inbegrepen heeft, en dan heb ik eigenlijk direct alles wat ik wou voor 400 euro, of 364 als die prijs in de Gamemania klopt.

Zal eerst eens afwachten tot Gamemania haar prijzen officieel maakt.

Bully007

Legacy Member
Blijkbaar kan Wii U omtrent Unity toch de laatste eigenschappen ervan draaien. Waardoor ineens duidelijk wordt dat de Wii U niet zomaar even krachtig is dan de PS3, maar duidelijk toch een pak krachtiger.

On the upside, at least it's confirmed the system can make use of the higher end functionality of today's generation's game engines, which should be a sigh of relief for a lot of gamers out there who were afraid that the Wii U just wasn't up to par. In fact, if what Hegalson says coincides with the actual specs of the Wii U, that could put the graphics card at least two generations ahead of the Xbox 360 and PS3 in terms of shader capabilities, shadowing and lighting effects, since neither current gen console is capable of producing DirectX 11 equivalent graphic effects. Perhaps the $350 price tag isn't so high after all?

Wii U's GPGPU Squashes Xbox 360, PS3; Capable Of DirectX 11 Equivalent Graphics

craisin

Legacy Member
Was wel te denken na de 3DS XL dat ze een economisch prijske gingen vastzetten bij GM.

craisin

Legacy Member
Daar hebben ze ook als eerste een prijs vastgezet van 187€, terwijl iedereen 200 verwachtte.

Bully007

Legacy Member
Ah ok, dus er is hoop dat dit wel degelijk de prijs gaat zijn die ik 30 november ga betalen ;). Dat is dan ineens pre-order voor tank-tank-tank eraan toevoegen als dat zo blijft ;).

Nog 71 dagen :(

Karry98

Legacy Member
Bully007 zei:
Ah ok, dus er is hoop dat dit wel degelijk de prijs gaat zijn die ik 30 november ga betalen ;). Dat is dan ineens pre-order voor tank-tank-tank eraan toevoegen als dat zo blijft ;).

Nog 71 dagen :(

Veel te lang e...

craisin

Legacy Member
Dat aftellen is ergens ook wel leuk, spannend. Uitkijken naar de launch van een nieuwe console blijft toch één van de dingen die je terug helemaal een enthousiast kind maakt. :)

Karry98

Legacy Member
barbapapa zei:
Dat aftellen is ergens ook wel leuk, spannend. Uitkijken naar de launch van een nieuwe console blijft toch één van de dingen die je terug helemaal een enthousiast kind maakt. :)

Absoluut! Het zou ook niet leuk zijn indien de console er meteen was, dan zou je er echt minder naar uitkijken. En de komende weken/maanden zal er zeker nog voldoende footage opduiken om mij nog enthousiaster te maken :D.

fiqm

Legacy Member
barbapapa zei:
Dat aftellen is ergens ook wel leuk, spannend. Uitkijken naar de launch van een nieuwe console blijft toch één van de dingen die je terug helemaal een enthousiast kind maakt. :)

Wachten op een console vind ik persoonlijk helemaal niet erg. Ik zie er tegenwoordig zelfs tegen op, wetende dat ik weer enkele honderden euros armer zal zijn :p. Ik voel me pas terug een enthousiast kind bij het openen van de console ;)

Daarbuiten probeer ik zelfs zo weinig mogelijk erover te lezen, anders is er niks meer "verrassends" aan. Ik moet wel zeggen dat ik de launch line-up bijzonder sterk vind. Ik zal waarschijnlijk de ZombiU pack kopen, met daarbij NintendoLand en NSMBU eind december. Dat zijn toch al drie spellen. Dan zijn er nog meteen een hoop exclusives die me wel erg aanstaan, zoals Pikmin 3, Game and Wario, Lego City, Rayman Legends,... Batman, Arkham Asylum heb ik nog nooit gespeeld, dus die zou ik ook wel eens kunnen kopen, en als AC3 voordelen biedt op de Wii U tegenover de Xbox versie, zal ik me die waarschijnlijk ook aanschaffen voor de Wii U.

Daimakaimura

Legacy Member
die 364€ das tenminste ene degelijke prijs voor de overprijste ZombiU pack
ik blijf erbij dat ze een misvatting hebben gecreëerd met die zombiU
dat spel alleen kost 45€ en de controller allen kost ook 45€

Ik zie echt niet in waarom dat pack dan 50€ meer moet kosten dan de premium met nintendoland!

mijn reservatie staat vast bij de GM :-)

nu tanktanktank nog :-)

kimme1975

Legacy Member
Daimakaimura zei:
die 364€ das tenminste ene degelijke prijs voor de overprijste ZombiU pack
ik blijf erbij dat ze een misvatting hebben gecreëerd met die zombiU
dat spel alleen kost 45€ en de controller allen kost ook 45€

Ik zie echt niet in waarom dat pack dan 50€ meer moet kosten dan de premium met nintendoland!

mijn reservatie staat vast bij de GM :-)

nu tanktanktank nog :-)

Bij Dreamland/Collishop is het nu ook 364 Euro :applause:

Nintendo Wii U - Gaming - DreamLand

fiqm

Legacy Member
Ik zou pre-orderen, maar ik wil nog even afwachten tot Gamemania een prijs plakt op de Nintendoland bundel.

Hopelijk is er trouwens ook een of andere inruil actie. 3 oude Wii-games inruilen = 50 euro korting ofzo :)

Karry98

Legacy Member
fiqm zei:
Ik zou pre-orderen, maar ik wil nog even afwachten tot Gamemania een prijs plakt op de Nintendoland bundel.

Hopelijk is er trouwens ook een of andere inruil actie. 3 oude Wii-games inruilen = 50 euro korting ofzo :)

Een inruilactie zou inderdaad echt super zijn!

Momenteel heb ik alvast het ZombiU pack in preorder staan en ook "Lego City Undercover". Wat ik al gezien heb van die game ziet er echt super uit! Pure fun! Nu zou ik in de (nabije) toekomst nog 1 game willen preorderen waarvan 100% zeker is dat het spel beschikbaar is op de release, want Lego is dat nog niet.

En op zich ben ik wel blij dat we nog meer dan 2 maanden moeten wachten op de release. Op die tijd kan ik nog wat geld sparen/verdienen om de games te kopen die ik zeker zal willen hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan