Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Bully007 zei:Tank Tank Tank --- 33 euro
Just Dance 4 --- 45 euro
Rayman Legends --- 45 euro
wii u all Prijsoverzicht games - Budgetgaming.be
Wel goed dat er toch winkels zijn die de 60 euro adviesprijs niet volgen. Ben eens benieuwd wat Game Mania gaat doen van prijzen, want ik koop het toch nog steeds het liefste daar door de service die je er hebt als er nadien een probleem is.

karry98 zei:Morgen heb ik geen les, dus profiteer ik er meteen van om bij game mania mijn preorder te plaatsen. Dan kan ik ineens kijken of ze het ZombiU Pack al kunnen reserveren, want op hun site staat daar niets van.
Om de tijd te "doden" tot 30 november, ben ik van plan om mijn favoriete ps2 games nog eens opnieuw te spelen. Vandaag ben ik begonnen met "the Simpsons Hit & Run", best een geestig spel.
Maar 30/11 is nog zo ver...![]()

TiM007 zei:Dit weekend wisten ze in de gm nog niets van een ZombiU pack ze weten wel dat het er komt maar je kan het nog niet pre-orderen atm..![]()
Crovax zei:Ik heb mijne zombiu pack gepreordered by fnac... ze lijken er nog wel ni veel reclame van te make...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
karry98 zei:Ah, bedankt voor de informatie. Dan zal ik nog even afwachten denk ik. Het is echt het enige pack dat ik wil kopen, dus zal ik nog wat geduld hebben.
Ik hoop wel dat ik het uiteindelijk nog zal kunnen bestellen en niet te horen zal krijgen dat ze geen peorders meer aannemen (zoals in de States), dan zou ik echt wel balen.

TiM007 zei:Ze hebben nu de premium pack gepreorderd en van zodra er iets bekend is van de ZombiU bundel of er iets van staat op de site moest ik maar bellen.. nuja zien wel![]()
)Daimakaimura zei:ik snap het voordeel van het ZombiU packet nog altijd niet ten opzichte van de premium
als je nu allebei de spellen kreeg zou ik nog aannemen dat het een goede deal is.
Maar die Pro-controller kan je lost kopen voor 50€ en zombiU kost ook maar 43€ als je goed zoekt, ik snap het plaatje niet!
Ik kan beter de premium halen en TankTankTank)
Crovax zei:Bij de Zombiu pack zit ook de game nintendo world bij dacht ik. Raar dat game mania nog geeb prijs gezet heeft.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk