Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiM007

Legacy Member
Als we het mogen geloven zijn er al (amerikaanse) webshops die geen pre-orders meer aanvaarden..

R!|)|)L3R

Legacy Member
Ik ga de mijne kopen via de Collishop, dus eigenlijk Dreamland hé :)

Bully007

Legacy Member
Tank Tank Tank --- 33 euro ;)
Just Dance 4 --- 45 euro
Rayman Legends --- 45 euro ;)

wii u all Prijsoverzicht games - Budgetgaming.be

Wel goed dat er toch winkels zijn die de 60 euro adviesprijs niet volgen. Ben eens benieuwd wat Game Mania gaat doen van prijzen, want ik koop het toch nog steeds het liefste daar door de service die je er hebt als er nadien een probleem is.

R!|)|)L3R

Legacy Member
Wel allemaal Nederlandse sites hé, ze zullen veel verdienen aan ons als België niet volgt :)

t511413

Legacy Member
Bully007 zei:
Tank Tank Tank --- 33 euro ;)
Just Dance 4 --- 45 euro
Rayman Legends --- 45 euro ;)

wii u all Prijsoverzicht games - Budgetgaming.be

Wel goed dat er toch winkels zijn die de 60 euro adviesprijs niet volgen. Ben eens benieuwd wat Game Mania gaat doen van prijzen, want ik koop het toch nog steeds het liefste daar door de service die je er hebt als er nadien een probleem is.

prijs valt best mee dacht eerder aan ps3 prijzen 65 euro ofzo brrr

Karry98

Legacy Member
Morgen heb ik geen les, dus profiteer ik er meteen van om bij game mania mijn preorder te plaatsen. Dan kan ik ineens kijken of ze het ZombiU Pack al kunnen reserveren, want op hun site staat daar niets van.

Om de tijd te "doden" tot 30 november, ben ik van plan om mijn favoriete ps2 games nog eens opnieuw te spelen. Vandaag ben ik begonnen met "the Simpsons Hit & Run", best een geestig spel.

Maar 30/11 is nog zo ver... :(

TiM007

Legacy Member
karry98 zei:
Morgen heb ik geen les, dus profiteer ik er meteen van om bij game mania mijn preorder te plaatsen. Dan kan ik ineens kijken of ze het ZombiU Pack al kunnen reserveren, want op hun site staat daar niets van.

Om de tijd te "doden" tot 30 november, ben ik van plan om mijn favoriete ps2 games nog eens opnieuw te spelen. Vandaag ben ik begonnen met "the Simpsons Hit & Run", best een geestig spel.

Maar 30/11 is nog zo ver... :(

Dit weekend wisten ze in de gm nog niets van een ZombiU pack ze weten wel dat het er komt maar je kan het nog niet pre-orderen atm.. :(

Karry98

Legacy Member
TiM007 zei:
Dit weekend wisten ze in de gm nog niets van een ZombiU pack ze weten wel dat het er komt maar je kan het nog niet pre-orderen atm.. :(

Ah, bedankt voor de informatie. Dan zal ik nog even afwachten denk ik. Het is echt het enige pack dat ik wil kopen, dus zal ik nog wat geduld hebben.

Ik hoop wel dat ik het uiteindelijk nog zal kunnen bestellen en niet te horen zal krijgen dat ze geen peorders meer aannemen (zoals in de States), dan zou ik echt wel balen.

Crovax

Legacy Member
Ik heb mijne zombiu pack gepreordered by fnac... ze lijken er nog wel ni veel reclame van te make...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Karry98

Legacy Member
Crovax zei:
Ik heb mijne zombiu pack gepreordered by fnac... ze lijken er nog wel ni veel reclame van te make...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Ik wist zelfs niet dat dat bij Fnac al mogelijk was... Dan zal ik donderdag toch ook maar eens gaan horen.

Bedankt voor de informatie!

TiM007

Legacy Member
karry98 zei:
Ah, bedankt voor de informatie. Dan zal ik nog even afwachten denk ik. Het is echt het enige pack dat ik wil kopen, dus zal ik nog wat geduld hebben.

Ik hoop wel dat ik het uiteindelijk nog zal kunnen bestellen en niet te horen zal krijgen dat ze geen peorders meer aannemen (zoals in de States), dan zou ik echt wel balen.

Ze hebben nu de premium pack gepreorderd en van zodra er iets bekend is van de ZombiU bundel of er iets van staat op de site moest ik maar bellen.. nuja zien wel :)

Karry98

Legacy Member
TiM007 zei:
Ze hebben nu de premium pack gepreorderd en van zodra er iets bekend is van de ZombiU bundel of er iets van staat op de site moest ik maar bellen.. nuja zien wel :)

Ja, dat is uiteraard een optie. Ik heb er wel een bedenking bij: Wat gebeurt er als Game Mania opeens zou zeggen dat ze het ZombiU Pack niet kunnen bestellen of dat het niet geleverd kan worden voor de release... Dat zou betekenen dat je vastzit aan dat Premium Pack of dat je ergens anders op zoek moet gaan naar het ZombiU Pack.

Ik denk dat ik donderdag zal gaan horen bij Fnac en anders wacht ik nog wel even af tot ik het ZombiU pack ergens kan bestellen.

Daimakaimura

Legacy Member
ik snap het voordeel van het ZombiU packet nog altijd niet ten opzichte van de premium
als je nu allebei de spellen kreeg zou ik nog aannemen dat het een goede deal is.
Maar die Pro-controller kan je lost kopen voor 50€ en zombiU kost ook maar 43€ als je goed zoekt, ik snap het plaatje niet!

Ik kan beter de premium halen en TankTankTank :))

ShadowJoker

Legacy Member
Yay, nu heb ik 2 pre-orders voor WiiU lopen. Eentje voor ZombiU Pack en eentje voor Premium WiiU. :p

t511413

Legacy Member
Daimakaimura zei:
ik snap het voordeel van het ZombiU packet nog altijd niet ten opzichte van de premium
als je nu allebei de spellen kreeg zou ik nog aannemen dat het een goede deal is.
Maar die Pro-controller kan je lost kopen voor 50€ en zombiU kost ook maar 43€ als je goed zoekt, ik snap het plaatje niet!

Ik kan beter de premium halen en TankTankTank :))

komt toch op zelfde neer niet enkel is nitendo land vervang door de game die je wilt

of is nintendo land een meer prijs over zombi u?

dat gaat een drukke vrijdag worden,
kweet nog niet hoe ik hem wil bestellen en waar,

Crovax

Legacy Member
Bij de Zombiu pack zit ook de game nintendo world bij dacht ik. Raar dat game mania nog geeb prijs gezet heeft.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Bully007

Legacy Member
Heb ook maar ff een dubbele bestelling staan nu, zowel het premium pack als het zombiU pack. Wel jammer dat GameMania hier zo achter loopt, nog geen prijsaanduiding, het overzetten van je eerder bestelde console gaat niet eens zomaar, moet je opnieuw bestellen met risico dat je achteraan de rij komt, ...

Heb eens contactformuliertje ingevuld op GameMania, want ik zou toch liefst hebben dat mijn order van 23/07 veranderd wordt naar het ZombiU pakket, want men order van 19/09 kan misschien wel eens te laat zijn, waardoor ik het niet op 30 November heb.

Want sommige weten het misschien niet, maar mogelijks zullen er een pak minder Wii U's beschikbaar zijn dan de aantallen die men al heeft doorgestuurd naar de winkels. De reden hiervoor is de rellen in Japan en China, daar is namelijk schade toegebracht aan een leverancier van Nintendo, dus in hoeverre men de consoles nog op tijd af krijgt is nog maar de vraag.

Fetseroony

Legacy Member
Crovax zei:
Bij de Zombiu pack zit ook de game nintendo world bij dacht ik. Raar dat game mania nog geeb prijs gezet heeft.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Nope, het is of premium pack + Nintendo Land of premium pack + ZombiU + pro controller...


...wat ik eigenlijk niet zo logisch vindt. ZombiU is speciaal gemaakt en perfect voor de Gamepad en dan steken ze in dat pakket die pro controller.

Crovax

Legacy Member
die gamepad zat er ook wel bij,denk dat die controller een extraetje is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan